Bekijk volle/desktop versie : help, ik heb een jurk nodig

26-05-2002, 23:35

Citaat door dkr001aa:
help, help

Ik heb binnenkort een bruiloft, ben op zoek naar een mooie marokaanse jurk het liefst een donkere kleur en graag een mooi model
niet van een paar jaar uit, het liefst nieuwe collectie.
ik wil hem huren, prijs komen we wel uit.
of evt. een mooie gala jurk

wie oo wie kan mij helpen
je kan mij mailen op bouichejd@wanadoo.nl

alvast bedankt voor de moeite
.

27-05-2002, 09:07

hoi,

ik kan je niet helpen bij een maroc jurk,maar wel bij een avondjurk.
Ik ben onlangs verloofd en ik had toen een prachtige lila baljurk aan. Hij is strak van boven.heel lang mouwen die wijd uit een lopen naar de polsen.en van onder is de jurk bol...je krijgt er naruurlijk een hoepel bij......ik ben de enige die hem tot nu heeft gedragen...al moet ik wel zeggen dat er wel door een aantal meiden een beroep op is gedaan om hem van me te kopen(maar dat weet ik nog niet zeker).....het is ongeveer maat 36/38......en zowel te huur als te koop.................

laat ff weten al je interesse hebt.

29-05-2002, 13:41
selaam dkr001aa,

Ik kan je wel helpen aan wat adresjes:

Voor mooie marokkaanse jurken en accesoires enz kun je terecht bij:
BAB MARRAKECH
Jan van Galenstraat 108
1056 CE AMsterdam
je kunt er volgens mij ook huren.
Dáár ga je zeker wel iets leuks vinden en de nieuwe collectie is ook binnen dús wat let je, waar je ook mooie avond jurken kan vinden maar wat wel een tikkeltje dúúr is, is LA PERLA in amsterdam je kunt het vinden in de PC Hoofdstraat het is pas verbouwd dus het valt wel op, je kunt er voor van alles terecht:
Zwemkleding
accesoires
avondkleding
Vrijtijdskleding (wat je in dagelijks leven draagt)
enz enz en die kleding is zo mooi gewoon even kijken, ik weet niet waar je woont maar dan pak je gewoon de trein ofzo, toch?

Nou lieverd ik hoop je voldoende te hebben geholpen, laat je me even weten of je iets leuks hebt gevonden!

Beslema
groetjes Camillia_3

29-05-2002, 14:35
sorry soorry sorry Ik weet het excuses maar mijn zussen zijn ook altijd zo bezig met jurken dussss

20-11-2002, 19:00

Meskina! Sorry hoor maar dat vraag je toch niet op internet aan mensen die je niet kent! En helemaal niet als het om een marokaanse jurk gaat ze hebben iemand anders ermee gezien en dan zien ze jou weer met de zelfde jurk ziiieeellliiggg!! Snap er niks van in Marokko willen ze de topmodel uithangen met hun h/m kleding, maar ze zijn wel te gierig ofzo om een marokaanse jurk te kopen! En trouwens de mensen die marokaanse jurken uit marokko zijn neem ik aan niet gek om die zomaar aan iemand uit te lenen! Ik zou zeggen vraag vriendinnen ofzo of ga er naar op zoek desnoods in Beverwijk.

A Ibaddela waar gaat dit naartoe, nog effe en ze vragen of iemand een pushup bh of string voor ze te leen heeft.

20-11-2002, 22:12
hier zijn we weer ,,,,,
jurk???
iets om te lachen of om te huilen

17-05-2008, 21:24
ik verhuur jurken.. itresse pm me of check>>>http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1969913

18-05-2008, 00:07
het is een 2002 topic

of zie ik dat verkeerd

18-05-2008, 00:09
ik heb er veel voor je zie mijn link daar staan voorbeelden

18-05-2008, 00:13
Vind het grappig wollah, kijk na haar datum links boven, dan zie je dat hij van 2002 is

18-05-2008, 02:03

Citaat door Samah:
Meskina! Sorry hoor maar dat vraag je toch niet op internet aan mensen die je niet kent! En helemaal niet als het om een marokaanse jurk gaat ze hebben iemand anders ermee gezien en dan zien ze jou weer met de zelfde jurk ziiieeellliiggg!! Snap er niks van in Marokko willen ze de topmodel uithangen met hun h/m kleding, maar ze zijn wel te gierig ofzo om een marokaanse jurk te kopen! En trouwens de mensen die marokaanse jurken uit marokko zijn neem ik aan niet gek om die zomaar aan iemand uit te lenen! Ik zou zeggen vraag vriendinnen ofzo of ga er naar op zoek desnoods in Beverwijk.

A Ibaddela waar gaat dit naartoe, nog effe en ze vragen of iemand een pushup bh of string voor ze te leen heeft.

idd, ze zijn vies hier.