Bekijk volle/desktop versie : Moslims verdringen zich voor 'wondervissen'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

28-03-2006, 06:08
LIVERPOOL - Honderden moslims hebben zich de afgelopen dagen bij een huis in het Britse Liverpool gemeld om zich te vergapen aan twee tropische vissen die in het Arabisch de woorden 'Allah' en 'Mohammed' op hun huid lijken te dragen.

Sheik Sadek Kassem, imam in Liverpool, zei maandag dat met de vissen een signaal is afgegeven.

De eigenaar van de vissen, de 23-jarige Ali Al Waqedi, zei dat hij naar een dierenwinkel was gegaan om de vissen voor zijn kinderen te kopen. Eerst zag hij de vis die in het Arabisch het woord Allah droeg. Daarna viel zijn oog op de vis met het woord Mohammed op de huid. „Ik denk dat het een boodschap is van Allah aan mij”, aldus Al Waqedi. „Het maakt mijn geloof alleen maar sterker.”


bron

28-03-2006, 06:12


http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/lancashire/4667610.stm

Op die link ook een plaatje erbij. De vis heeft wat vlekken waar je met fantasie wel een arabische tekst in kan zien. Of er dan Allah zou staan kan ik niet beoordelen want ik lees geen arabisch.

28-03-2006, 06:55
Beste manier om de "ongelovigen" alle respect voor je godsdienst te laten verliezen is met dit soort belachelijke "boodschappen van Allah" aan te komen zetten.
Van mij mag je in welke god dan ook geloven maar houdt het svp wel een beetje normaal. ik heb hier al diverse wolkenformaties met een boodschap van Allah zien langskomen, idem ditto een kalf met plooien, verdachtmakingen van Coca-Cola (iets met spiegelbeeld en dan staat er ....), iets met de Golden Arches van MacDonald en nou weer een vis.
Kom op zeg, doe normaal. Hoe kan ik je religie nou serieus nemen? En dan mopperen op andeer geloven die beelden aanbidden? Ga toch fietsen.

28-03-2006, 07:11
Ik zit net in mijn koffie te roeren en zie duidelijk een vage vorm ontwikkelen tijdens het vermengen van de melk in mijn koffie.

zou dit een teken van god zijn?

28-03-2006, 07:19


vroeger heel voreger konden we ook de oude marokkaanse koning Mohammed V in de maan zien......hij droeg een FEZ en rijdt op een paard......

Ik zag net die link van de vis, maar ik zie geen naam!!!!

28-03-2006, 07:58
Toen ik klein was schreef ik ook mijn naam op beslagen ramen etc.
Je mag toch van allah verwachten dat die wel wat zinniger verhalen op zo'n beestje zou kalken.

28-03-2006, 08:01
ach ja... dit is vaste prik in de devotie.

ben benieuwd wanneer er weer eens een mariabeeld tranen van bloed gaat huilen of iemand een tosti maakt met het gelaat van jezus er op.

28-03-2006, 08:03

Citaat door a_tropos:
ach ja... dit is vaste prik in de devotie.

ben benieuwd wanneer er weer eens een mariabeeld tranen van bloed gaat huilen of iemand een tosti maakt met het gelaat van jezus er op.
Die vervolgens op e-bay werd aangeboden.

28-03-2006, 08:12
HE: Een beetje meer eerbied jullie .

Die vis handelaar moet ook wat verdienen.

Shop owner Tony Walker said he would honour the buyer's £10 offer but said he expected more interest in the fish.

The customer bought the most expensive tank in the shop to house the fish, at a cost of £700.


Allah zorgt goed voor hem !

Deze topic is hier echter ook al eens in januari of februari gepasseerd.

Zou het om weer nieuwe evoluties gaan of watervaste verf?

28-03-2006, 08:13

Citaat door Madam_elMadam:
LIVERPOOL - Honderden moslims hebben zich de afgelopen dagen bij een huis in het Britse Liverpool gemeld om zich te vergapen aan twee tropische vissen die in het Arabisch de woorden 'Allah' en 'Mohammed' op hun huid lijken te dragen.

Sheik Sadek Kassem, imam in Liverpool, zei maandag dat met de vissen een signaal is afgegeven.

De eigenaar van de vissen, de 23-jarige Ali Al Waqedi, zei dat hij naar een dierenwinkel was gegaan om de vissen voor zijn kinderen te kopen. Eerst zag hij de vis die in het Arabisch het woord Allah droeg. Daarna viel zijn oog op de vis met het woord Mohammed op de huid. „Ik denk dat het een boodschap is van Allah aan mij”, aldus Al Waqedi. „Het maakt mijn geloof alleen maar sterker.”


bron
bron werkt niet

28-03-2006, 08:15

Citaat door Dinar al Khatab:
Was het papier op? zodat hij op visen gaat schrijven?
Overigens: de enige vissen waarvan ik zeker weet dat zij een signaal afgeven zijn sidderalen. Daar kun je een behoorlijke schok van krijgen.

Op deze site zijn er nog meer van die vissen te zien.

http://www.aquarist-classifieds.co.uk/directory/gallery_Astronotus+ocellatus_0.php

Die Astronotos ocellatus met die vlekken is een welbekende gevlekte karper soort die leeft in Zuid America in het Amazone gebied.

28-03-2006, 15:58

Citaat door Qua_Patet_Orbis:
Kun je voorlezen wat er op staat?
Ik wel PROESNIE

28-03-2006, 16:05


Allah swt, daar zullen wij nooit aan twijvelen. Aallah swt ansourna mina elkoum elkafirien, amien.

28-03-2006, 16:06

Citaat door Jamila_1980:
Allah swt, daar zullen wij nooit aan twijvelen. Aallah swt ansourna mina elkoum elkafirien, amien.
Visjes allah

28-03-2006, 16:25

Citaat door Qua_Patet_Orbis:
Kun je voorlezen wat er op staat?
Maar natuurlijk. Kijk dit plaatje eens.




Wie kan dat niet ? Allah Akbar ! A B .

Men ziet duidelijk op de zijkant van de onderste vis dat ie een A diploma bezit.

Op de rechter vis boven prijkt de letter van zwemdiploma B

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10