Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Puistjes/pukkels op me armen :(



Pagina's : [1] 2

27-03-2006, 19:20
Help me ik heb al bijna me hele leven puistje of pukkels op me armen Ik weet zelf niet wat het zijn maare iriteer me eraaan ze zijn heel klein maar toch weet iemand hoe ik er vanaf kan komen
Alvast Bedankt

27-03-2006, 19:27


Aaahh schatje..

Ik weet niet echt veel, maar ik denk dat je et best even langs je huisdokter kan



27-03-2006, 19:38
Ik heb ook uitslag op mijn armen.. alleen mijn bovenarmen.. echt heel raar maar iedereen van mijn moeders kant heeft het.. Iets erfelijks dus.. !!

Ik heb hiervoor een Dermatoloog bezocht en hij kon er helemaal niks aan doen!! Ik baal zoo erg he.. maar jaa.. niets aan te doen

Ga ff langs bij je huisarts..

27-03-2006, 20:06

Citaat door PrinceSs_Sisi:
Ik heb ook uitslag op mijn armen.. alleen mijn bovenarmen.. echt heel raar maar iedereen van mijn moeders kant heeft het.. Iets erfelijks dus.. !!

Ik heb hiervoor een Dermatoloog bezocht en hij kon er helemaal niks aan doen!! Ik baal zoo erg he.. maar jaa.. niets aan te doen

Ga ff langs bij je huisarts..
Ja precies heb ik Ook alleen op me bovenarmen
Ik vind het echt niet leuk dat er niets aan te doen is ik Ga wel ff langs bij de huisarts ik hoop dat die er iets Op weet

27-03-2006, 20:15


hey hey meisjes, ik heb dat ook. Het lijkt ook best veel op sproeten, maar het zijn wel puistjes. Ik heb het ook mijn hele leven lang, en mijn moeder heeft het ook. Maar ik wil dit echt weghebben, het ziet er echt zo lelijk uit

27-03-2006, 20:17
en hallo, met de wetenschap van vandaag moeten ze toch echt iets hebben om dit weg te laten halen. Ze kunnen al de raarste dingen doen, waarom dit niet

27-03-2006, 21:10
ik heb daar ook last van echt ik baal er zo van kan geen eens leuke mouwloze truitjes aandoen of die dingen zijn te zien

27-03-2006, 21:15
heyy heyy dames! ik heb daar ook last van! het is echt vervelend bij mij in de familie heeft juist niemand het, behalve 1 0udere nicht :S....maar in marokko ging ik veel naar het strand dus het kan door de zon...of het water weg gaan...maar dr m0et t0g wat anders 0p zyn?? iemand tipss??

27-03-2006, 21:23
ja iemand tips help ons het ziet er echt afschuwelijk ook is het soms ook rood bij jullie?

27-03-2006, 21:33
nee gelukkig is het bij niet zo rood maar het is echt lelijk

27-03-2006, 21:49
ja afschuwelijk ik heb creme van de dokter gekregen maar dat helpt niet

28-03-2006, 15:12

Citaat door xSairax:
en hallo, met de wetenschap van vandaag moeten ze toch echt iets hebben om dit weg te laten halen. Ze kunnen al de raarste dingen doen, waarom dit niet
walla7ilah heb dat ook

29-03-2006, 21:04


Salaam,

Ja, ik heb dat ook. Maar elhmdl zie je ze niet. Alleen als je met je hand erover heen gaat. Dan voelt het een beetje bobbelig.
Door l'hoeq (marokkaanse scrubhandschoentjes) kan het verminderen.
Ik doe het elke week.
Misschien helpt het ook bij jullie
Na het douchen moet je, je hele huid insmeren met babyolie van zwitsal.

Liefs,
Zainab

29-03-2006, 21:39

Citaat door Miss_Zainab:
Salaam,

Ja, ik heb dat ook. Maar elhmdl zie je ze niet. Alleen als je met je hand erover heen gaat. Dan voelt het een beetje bobbelig.
Door l'hoeq (marokkaanse scrubhandschoentjes) kan het verminderen.
Ik doe het elke week.
Misschien helpt het ook bij jullie
Na het douchen moet je, je hele huid insmeren met babyolie van zwitsal.

Liefs,
Zainab
THNQ ik ga t zekr pr0beren!

29-03-2006, 22:01
ik heb dat ook, familie van mn moeder heeft het ook allemaal.ik kan echt geen mouwloos truitjes aandoen want is zo lelijk..............pfffffffffff

Pagina's : [1] 2