Bekijk volle/desktop versie : Verdriet me grote liefde zegt me vaarwel



Pagina's : [1] 2

27-03-2006, 18:10
me grote liefde zegt me vaarwel


De begin was zo mooi elke dag bellen. Elke dag naar elkaar verlangen elkaar willen zien...
Op mn verjaardag was de grote dag heb me voor bereid voor hem ik ging naar hem toe we hebben al onze liefde getoont op een gegeven moment ging ik naar huis en de volgende dag deed ie zo lief zo erg lief ... en op eens de 24 ste Maart boem Hij word hardstikke gemeen het lijkt net alsof hij me haat net alsof hij me niet wilt totaal geen intresse terwijl we nog net 24 uur verliefd op elkaar waren
NU is alles voorbij...

Waar is mn schatje die me hey hbiba noemt waar is me schatje de me zegt dat ie me mist ik ben hem helemaal kwijt gekraakt spoorloos verdwenen wat moet ik doen? Hij zegt dat ik wat meer van me moeten laten horen. ik zeg okay is goed ik bel hem en dan doet ie als nog gemeen...


Mijn liefde voor hem kan niet meer voorbij gaan

en hij vertrouwt me niet want vroeger is hij in de maling genomen door meisje en dan ben ik daar de dupe van wat moet ik hier op zeggen hij reageert alles op mijn af ik ben maar een verliefd meisje (op hem dan)

Moet ik achter hem aan gaan ofzo ik kan dit niet meer aan heb hem nog net vandaag gebelt hij schreeuwt me gewoon


Ik ben echt de dupe..Hij vertrouwt mijn niet ik ben helemaal gek op die jongen ik mis hem....

IK kan niet zonder hem ik wil hem...
hij zegt tegen me dat ik me niet zo druk moet maken...
Ik mis die gozer erg ik kan dit niet meer aan dit is echt onmogelijk liefde....

Opeens geen contact meer wie kan me adviseren of helpen dank jewel...


Een verliefd droevig meisje...

27-03-2006, 18:53


niemand die me wilt hebben voel me nog meer hopeloozer...

27-03-2006, 18:58
Lieve meid ik weet hoe jij je voelt.. het is ook mij overkomen alleen ik kwam er achter dat hij nog steeds getrouwd was en 24 maar was het over ik begon gevoelens voor hem te krijgen . elke dag belde hij me in de ochtend avond en in de nacht ik dacht voor heel even dat ik de ware tegen was gekomen maar het was een en al nep.. hij is nep alles was gewoon nep.. het doet me zoveel pijn een jongen die ik echt leuk vond een jongen waar ik me zelf kon zijn,een jongen die ik vertrouwden.. bleek een monster tezijn die van twee kanten wou eten.

Hoe hoe kan ik ooit nog een jongen vertrouwen hoe :traan:

27-03-2006, 19:05
Schatjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh wat erg hbiba djali...



Ik vertrouw hem best wel maar hij vertrouwt mijn niet want een meisje heeft hem vorige zomer flinkt in de maling genomen hij wilt me niet zeggen waarom...

Ik vind dit echt erg
dit blijft echt in me keel hangen

Opeens boem hij doet gemeen tegen me

27-03-2006, 19:06


Probeer met hem er over te praten.. misschien heeft hij problemen en veel aan zijn hoofd of misschien denkt ie trug aan zijn ex ofzo.. ik begrijp precies hoe je je voelt meid.. bij mij is het nog erger!!!
we gaan bijna 2 jaar met elkaar.. en nu doet hij ook opeens dom!! ik heb hem afgelopen zaterdag een ontbijtje gestuurd via ontbijtservice omdat hij ziek was.. ik had het lief bedoeld en opeens kreeg ik een telefoontje met me boze vriend aan de lijn.Hij was dus boos omdat ik hem die ontbijt had gestuurd en hij vond het heel erg stom..in de plaats van dat hij me zou bedanken ging hij heel dom tegen me doen en hing de telefoon zomaar op! sinds die dag heb ik hem nog niet gesproken. ik voel me ook klote!!

maar jah
ik wens veel succes meid en hoop dat het goed komt

groetjes

27-03-2006, 19:08
lieverd
jongens zijn het niet eens waard. jongens zijn net bussen ze komen en gaan.. ik begin ze echt tehaten hij heeft me zooo veel pijn gedaan. we zouden zoveel dingen doen en opeens boem zo als je al zij. ik hoop dat ik er over heen kom,Maar ik weet dat ik nooit meer een jongen in me leven kan vertrouwen. en dat doet me zoo veel pijn zo veel ik huil als ik opsta en als ik ga slapen de tranen stoppen maar niet. ik dacht ach wat maakt het uit het is gewoon echt fuckt up..

27-03-2006, 19:09

Citaat door moocrolady_3:
Probeer met hem er over te praten.. misschien heeft hij problemen en veel aan zijn hoofd of misschien denkt ie trug aan zijn ex ofzo.. ik begrijp precies hoe je je voelt meid.. bij mij is het nog erger!!!
we gaan bijna 2 jaar met elkaar.. en nu doet hij ook opeens dom!! ik heb hem afgelopen zaterdag een ontbijtje gestuurd via ontbijtservice omdat hij ziek was.. ik had het lief bedoeld en opeens kreeg ik een telefoontje met me boze vriend aan de lijn.Hij was dus boos omdat ik hem die ontbijt had gestuurd en hij vond het heel erg stom..in de plaats van dat hij me zou bedanken ging hij heel dom tegen me doen en hing de telefoon zomaar op! sinds die dag heb ik hem nog niet gesproken. ik voel me ook klote!!

maar jah
ik wens veel succes meid en hoop dat het goed komt

groetjes
Wat een dier zeg iuwww jongens weten niet wat liefde is en wat vertouwen is weten ze gewoon niet..

27-03-2006, 19:09
Jaaaaaaaaaaa er is wat gebeurt maar hij wilt niet zeggen wat

Hij zei wel tegen me ja Nora de laatste tijd bel ik jou elke dag en ik heb nagedacht dat jij mijn ook moet bellen..
want ik denk dat je twenies met me doet...
ik zal hem nooit never nooit pijn doen....


Ik wil hem wat moet ik doen moet ik naar zn huis gaan om met hem te gaan trouwen ofzo..
Dat kan toch NIETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT TTTTT


Als ie wilt draag ik wel hoofdoek voor hem maar dan moet het echt bloed en bloed seriues worden
(wilde altijd al hoofdoek dragen hoor maar pas wanneer ik zal gan trouwen) inshaAllah

27-03-2006, 19:12
ik dacht dat alleen mijn hart vol zat en dat ik alleen maar ongelukkig was

27-03-2006, 19:13
Hij zegt tegen mijn ja maak je niet druk het komt goed inshaAllah en daarna word ie echt boos

vroeger zei die zo van echt mooi he zo van ja lieverd ik ben je nu in me hart aan het begeleiden en wanneer het zo ver komt dan haal ik je op van huis..!!!!!!!



Dat was echt zo mooi om te horen en
hij had het me belooft.,,,,,,


IKMIS HEM
hoe moet ik tegen hem zeggen dat hij moet gerust moet vertrouwen

27-03-2006, 19:14
Mart_bak geloof me schatje ik ben helemaal de dupe van
Ik ben helemaal kapot ik huil gewoon...
Ik heb nog nooit van me leven gehuilt om een jongen maar deze jongen...
OEF....

27-03-2006, 23:20
eeeeeeeeey dames kop op joh!!!! hier heb je der nog een!! k leerde een jongen kennen waar ik werkte hij werkte daar ook het was liefde op het eerste gezicht we belde elkaar iedere dag 24uur lang we smsten door en doo zelfs als hij me smste en ik reageerde een minuut niet zei hij van sgatje wat is er aan de hand k maak je tog niet gek we waren helemaal gek op elkaar en dat terwijl we nog nooit hadden gezoend ofso. en toen begon de hel uit te varsten er was een meisje op werk die m leuk vond maar hij haar niet zei begon roddels over mij te versprijden iedereen bgon gelijk te roddelen en wij hadden opeens ieder dag egt letterijk iedere dag ruzie van het een komt het ander dan vertrouwde hij mij niet meer dan hoorde hij dat ik een ander had en dat hield hij niet meer van mij iwollah dames jullie zullen wel denken wat lult zei maar k ga dood van binnen iedere keer als hij mijn naam hoort vallen wordt hij gek en begint ie te schreeuwen het is nou over tussen ons maar k ken mensen die hij ook kent maar iedere keer als ze wat over mij willen zeggen word ie rood loopt ie weg hij hoft het allemaal niet te horen hij zegt tegen mensen dat ie niet meer om me geeft en dat ik scheinheilig ben dat hij niet mijn eerste vriend was dat ik tgn hem heb gelozen elmoehiem alles wat ik ooit tgn m heb gezegd is volgens hem een leugen dames aub zeg me wat moet ik doen nooit maar dan ook nooti heb ik tgn hem gelogen nooit ben ik verliefd geworden nooit heeft iemand mijn hartje gestolen alleen hij maar waarom moet alles zo lopen weten jullie dat misschien??? iedereen zegt tgn mij vergeet hem hij is het niet waard ik zie aan jou dat je stuk gaat maar het lukt me niet iedere avond egt iedere avond ben ik aan het huilen als ik hem zie begin ik te trillenk weet niet wat dese jongen met me heeft gedaan dames ik weet wel dat ik de rest van me leven voor hem zal blijven vechten en moet ik zeggen waarom omdat ik diep in me hart weet dat hij om me geeft alleen zich schaamt omdat mensen zeggen dat ik een slecht meisje ben!! nou sorry dames dat moest er allemaal ff uit elmiehiem zeg me wat jullie vinden dat ik nou koet doen want ik ziet er egt meeee!!!

gr een hopeloze verdietige meid!!

28-03-2006, 14:25



Citaat door moocrolady_3:
Probeer met hem er over te praten.. misschien heeft hij problemen en veel aan zijn hoofd of misschien denkt ie trug aan zijn ex ofzo.. ik begrijp precies hoe je je voelt meid.. bij mij is het nog erger!!!
we gaan bijna 2 jaar met elkaar.. en nu doet hij ook opeens dom!! ik heb hem afgelopen zaterdag een ontbijtje gestuurd via ontbijtservice omdat hij ziek was.. ik had het lief bedoeld en opeens kreeg ik een telefoontje met me boze vriend aan de lijn.Hij was dus boos omdat ik hem die ontbijt had gestuurd en hij vond het heel erg stom..in de plaats van dat hij me zou bedanken ging hij heel dom tegen me doen en hing de telefoon zomaar op! sinds die dag heb ik hem nog niet gesproken. ik voel me ook klote!!

maar jah
ik wens veel succes meid en hoop dat het goed komt

groetjes
Ik vind het juist heel attent van jou dat je dat hebt gedaan!

Liefde is gewoon een stom iets als je de ware nog niet hebt gevonden.

Ik geloof ook niet in liefde.

Sterker nog, ik weet niet wat houden van is!

Maar ik stel het bewust uit. Ik heb nu alles onder controle: studie, werk, vrije tijds bezigheden. Het is redelijk in balans. Ik heb geen zin in onverklaarbare gevoelens. Zweven en niet meer helder na kunnen denken.

Nee, doe maar nog niet. Nog niet.

28-03-2006, 14:27

Citaat door Mart_bak:
lieverd
jongens zijn het niet eens waard. jongens zijn net bussen ze komen en gaan.. ik begin ze echt tehaten hij heeft me zooo veel pijn gedaan. we zouden zoveel dingen doen en opeens boem zo als je al zij. ik hoop dat ik er over heen kom,Maar ik weet dat ik nooit meer een jongen in me leven kan vertrouwen. en dat doet me zoo veel pijn zo veel ik huil als ik opsta en als ik ga slapen de tranen stoppen maar niet. ik dacht ach wat maakt het uit het is gewoon echt fuckt up..
Dat is het zeker ook. Vooral dat huilen. Zo denken van: niemand begrijpt mij. Ik ben helemaal alleen.

Ik vertrouw jongens ook niet... (Zonder fxck'd up te doen! Maar Marokkaanse jongens al helemaal niet...) Maar niet door ervaring of zo, maar meer mezelf beschermend. Ik hoef die pijn niet. Lekker onafhankelijk zijn!

28-03-2006, 14:34

Citaat door HNA:
Jaaaaaaaaaaa er is wat gebeurt maar hij wilt niet zeggen wat

Hij zei wel tegen me ja Nora de laatste tijd bel ik jou elke dag en ik heb nagedacht dat jij mijn ook moet bellen..
want ik denk dat je twenies met me doet...
ik zal hem nooit never nooit pijn doen....


Ik wil hem wat moet ik doen moet ik naar zn huis gaan om met hem te gaan trouwen ofzo..
Dat kan toch NIETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT TTTTT


Als ie wilt draag ik wel hoofdoek voor hem maar dan moet het echt bloed en bloed seriues worden
(wilde altijd al hoofdoek dragen hoor maar pas wanneer ik zal gan trouwen) inshaAllah
Wollah ik vind je schattig, Nora.

Je bent zo eerlijk krijg ik de indruk van jouw tekst. Heel lief en mooi!

Gierige jongen, wil hij dat jij hem belt? Jij moet niet achter die jongen aangaan! Kijk, weetje wat het is... je moet het levensspelletje snappen.

Jij moet NOOIT achter een jongen aangaan. Die jongen moet achter JOU aangaan.
Jongens worden moeilijker verliefd, maar als ze verliefd zijn, dan ben jij hun alles. Meisjes worden makkelijker verliefd, ze zijn zachter van aard. Begrijp je?

Nora, wat betekent: twenies?

,,ik zal hem nooit never nooit pijn doen...."

Dubbele ontkenning, wil zeggen dat je hem wel pijn zal doen... Is slechts een formuleer foutje, niks ernstigs.

Je moet zeker niet naar zijn huis gaan! Dat is niet fatsoenlijk in onze cultuur.

Ik heb een tip voor je meissie, laat het rusten. Als hij van jou houdt, of houden wil, dan komt hij zelf naar jou toe. Alles is mektab, en gebeurt omdat het gebeuren moet.

Soms is het erg klote, maar je moet door blijven gaan. Klote voelt iedereen zich wel, iedereen! De kunst is, je even klote te voelen, en het dan los te laten. Los laten.

Alles is mektab, wagga?

Ik hoop dat je hier wat aan hebt meid!

Pagina's : [1] 2