Bekijk volle/desktop versie : Boukhari hoopt op transfer naar het buitenland



27-03-2006, 17:06
Ajacied Nourdin Boukhari was na afloop van het duel met NAC Breda (1-1) teleurgesteld over het behaalde resultaat. "Dit is teleurstellend voor ons, want we willen toch weer gaan voor een plaats in de Champions League", laat de linkspoot weten op de website van Dipo. "We hadden verder moeten gaan om de 2-0 te maken, want als tien minuten voor tijd de gelijkmaker valt kun je niets meer doen. Op een gegeven moment viel het niet meer te belopen, waardoor het alleen maar moeilijker werd. Wij creëerden nog wat kleine kansjes, maar dat was eigenlijk het enige."

Zelf kreeg Boukhari in de tweede helft een goede mogelijkheid om de 1-0 voorsprong van Ajax te verdubbelen. "Het enige wat misging was dat ik tegen de keeper aanschoot. Dat kan gebeuren. Je kan 'm maken, maar je kan 'm ook missen. En dat heb ik gedaan. Ik vond het een fifty-fifty-kans." Dat Ajax door het gelijkspel naar de vijfde plaats is afgezakt is in de ogen van de middenvelder niet het belangrijkste. "Als we maar bij die eerste vijf blijven. We móeten de play-offs spelen en dat willen we ook."

Door een fout van de stadionspeaker kreeg Boukhari in de slotfase opnieuw een fluitconcert over zich heen. De speaker riep om dat Boukhari het veld zou gaan verlaten voor Angelos Charisteas, maar het was Ryan Babel die uiteindelijk naar de kant ging. "Je hebt het één keer meegemaakt, nu zag het er weer naar uit dat ik een wissel kreeg en dan gaat het publiek wéér tekeer", reageert het slachtoffer. " Blijkbaar vinden die mensen vertrouwen niet belangrijk voor een speler. Ik ga gewoon door, dus nog een paar wedstrijden en dan is het hoofdstuk-Boukhari afgesloten hier. "

Boukhari zegt nog niet te weten waar hij volgend seizoen speelt, maar de speler hoopt op een transfer naar het buitenland. "Mijn contract loopt hier af. Je ziet vanzelf wel waar ik naartoe ga. Ik weet niet of zich al clubs hebben gemeld, dan moet je bij mijn zaakwaarnemer zijn. Hij kan je het een en ander vertellen. Ik weet nog niks, maar ik hoop op het buitenland."

27-03-2006, 18:45


Boukhari heeft eigenlijk ze tijd al gehad

de beste was bij sparta

maar bij NAC was ie ook goed

27-03-2006, 19:02
hij zou ook goed worden in het buitenland......ik hoop dat het spanje wordt

27-03-2006, 22:28
ik hoop dat hij eerst naar een nederlandse topclub gaat, keihard wraak neemt op ajax en dat er dan een mooie club voor hem komt

27-03-2006, 22:32


Allah ye 3awnoe het is een goede jongen.