Bekijk volle/desktop versie : Na mijn builoft keerde ik nooit meer terug naar mijn ouders huis,vanwege me moeder



27-03-2006, 15:31
Hey mensen ik ga weer een verhaal schrijven.
ik hoop dat jullie het leuk vinden

Personen:
Moeder
Naima
Jamal
Monsif
en nog wat andere personen

Ik naima,heb nooit met me moeder kunnen opschieten,terwijl me moeder aan het werk was zorgde me lieve vader voor me,me vader was me alles,ik ben dan ook een vaderskindje.Me vader en ik konden alles bespreken samen,samen hadden we het meeste lol.Ik weet nog dat we altijd samen naar het park gingen,en samen voetbalden,tikkertje speelden.Kortom hij was een vader en moeder tegelijk voor me.De dag dat ik 16 werd maakte me vader al vroeg wakker

A benti nodi,je bent vandaag 16,me jongste dochter word 16,jallah sta op
Jaaa papa,ik word al wakker,mag ik dan niet uitslapen
neej neej,kom,we gaan samen je taart ophalen,je zus had al eentje voor je besteld.
Nouuu papa alsjeblieft,moet ik echt mee?
Ja je moet,kom nou maar,k wacht op je
hmm oke a ba tis dat ik van je hou.

ik kleede me om en ging naar me pa,hij had al ontbijt voor me klaar gemaakt en samen ontbeten we.Jallah kom op a benti,we moeten gaan,doe je schoenen aan en ik zie je beneden zei hij.Jaa pa,ik kom al zei ik.Ik deed me schoenen snel aan deed de deur op slot en ging naar beneden.Me moeder was zoals gewoonlijk op haar werk,die zag k niet eens zo vaak,me broers sliepen nog,en me zus was ook aan het werk.Samen haalde we de taart op,thuis aangekomen waren me broers al wakker,ze feliciteerde me.Me moeder kwam een uur later van haar werk en ze zag dat er taart was.

Moeder:is er wat te vieren ofzo
Broer:Ja,naima is jarig,ze is 16 geworden
Moeder:Ohh helemaal vergeten,ewa ja 16 word een groot feest he
Ik:hah ja tuurlijk
Vader:Juist me kleine dochter word groot,dus een groot feesst he,en als je 18 inshallah.
hey mensenmoet ik verder..aangezien ik nu van de pc af meot kon ik niet meer verder schrijven..iki hoor het wel

27-03-2006, 15:50


JE EERSTE FAN.GA VERDER ZINA!

27-03-2006, 16:16
natuulijk moet je verder ga door meid je begin is leuk

27-03-2006, 16:57
he schat ga terug naar je moeder
please ga terug naar je moeder ik ben 11
ik krijg soms negatieve dromen over dat mijn moeder dood gat of dat me ouders uit elkaar gaan en ik huil zo erg elke ochtent is mijn kussen nat en vol met tranen
en als dit soort dingen lees of zie ik denk er liever niet aan

27-03-2006, 16:58


4 de fan maar meid is t waargebeurt

27-03-2006, 17:00
ja het is echt gebeurt en ik smeek je om je exusis aan te bieden
aan de gene die die sinds zijn huwelijk geen conttact meer heeft met zijn moeder

27-03-2006, 17:02
he meid wie ben jij

27-03-2006, 17:04
wie zijn julie

27-03-2006, 17:08
sorry hoor maar dit is niet waargebeurt hoor..en miss leidenkooi
familie in amsterdam toch?of niet

27-03-2006, 17:09
he ik wil ook iest schrijven
weet je hoe
reageer terug

27-03-2006, 17:10
nee ik weet jniet waar miss leidenkooi ,s woont

27-03-2006, 17:12
he wil je me helpen
ik wil teksten schrijven maar ik weet niet hoe ik ben net lid

27-03-2006, 17:15


ik weet datik net lid ben maar een kwartier maar ik heb al meer dan 8 reactiese gestuurt