Bekijk volle/desktop versie : volledige intergratie



Pagina's : [1] 2

27-03-2006, 15:14
Allochtone vrouwen krijgen steeds minder kinderen
VOORBURG - Allochtone vrouwen krijgen steeds minder kinderen. Vooral het kindertal van Marokkaanse en Turkse vrouwen daalt en nadert dat van autochtone vrouwen, blijkt uit berekeningen die het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) maandag heeft gepubliceerd.


Het gerealiseerd kindertal van Marokkaanse vrouwen tussen 40 en 45 jaar bedraagt bijvoorbeeld nog maar 2,7, aldus het CBS. Dat is de helft van het aantal kinderen dat hun moeders (tussen 60 en 65 jaar) nog kregen.

De tweede generatie allochtone vrouwen lijkt meer op autochtonen dan op hun moeders, concluderen de onderzoekers. Zo worden ze ook steeds later moeder: Nederlandse moeders behoren al enige tijd tot de oudsten ter wereld. Verder zijn 35-jarige Turkse, Marokkaanse, Surinaamse en Antilliaanse vrouwen van de tweede generatie zelfs vaker kinderloos dan autochtone vrouwen.

27-03-2006, 15:43


volledig geïntregeerd.

27-03-2006, 16:04
jammer veel kinderen is juist leuk

27-03-2006, 16:07

Citaat door liefste_lid:
jammer veel kinderen is juist leuk
zou zeggen begin er mee and good luck.neem ene hele elftal

27-03-2006, 16:08



Citaat door fawad23:
zou zeggen begin er mee and good luck.neem ene hele elftal
dat kan niet met mijzelf hè, eerst moet ik een man vinden die daar ook zin in heeft

27-03-2006, 16:11

Citaat door liefste_lid:
dat kan niet met mijzelf hè, eerst moet ik een man vinden die daar ook zin in heeft
als ij dat bent op die foto onder je avtar dan lijkt het me niet moeilijk toch een man vinden.en er loopt heus wel ergens een marokkaan voor je rond die erook zin in heeft

27-03-2006, 16:22

Citaat door fawad23:
als ij dat bent op die foto onder je avtar dan lijkt het me niet moeilijk toch een man vinden.en er loopt heus wel ergens een marokkaan voor je rond die erook zin in heeft
dankjewel..

ik heb ook nog eisen, ik trouw niet met de eerste de beste die ook een elftal wil

27-03-2006, 16:36

Citaat door liefste_lid:
dankjewel..

ik heb ook nog eisen, ik trouw niet met de eerste de beste die ook een elftal wil
en je eissen zijn???

27-03-2006, 16:38

Citaat door fawad23:
en je eissen zijn???
niet echt specifieke eisen, ik moet hem gewoon leuk vinden

27-03-2006, 16:47

Citaat door liefste_lid:
niet echt specifieke eisen, ik moet hem gewoon leuk vinden
okey ,nou succes en hopelijk vind je hem.

27-03-2006, 16:52
dankjewel! en hopelijk voor jou vind jij je droomvrouwtje

27-03-2006, 16:55

Citaat door liefste_lid:
dankjewel! en hopelijk voor jou vind jij je droomvrouwtje
mijn droomvrouwtje hahah waar moet ik die vinden in nederland zkere hahaha ,even serieus die marokkaanse meisjes in nederland zijn niet te vertrouwen. van de zomer weer loeren in marokko

27-03-2006, 17:01



Citaat door fawad23:
mijn droomvrouwtje hahah waar moet ik die vinden in nederland zkere hahaha ,even serieus die marokkaanse meisjes in nederland zijn niet te vertrouwen. van de zomer weer loeren in marokko
hahaha hebben wij dan zo'n slechte reputatie? Marokkaanse meiden in Marokko zijn zeker schatjes, maar hier heb je toch ook lieve meisjes

27-03-2006, 17:04

Citaat door fawad23:
Allochtone vrouwen krijgen steeds minder kinderen
VOORBURG - Allochtone vrouwen krijgen steeds minder kinderen. Vooral het kindertal van Marokkaanse en Turkse vrouwen daalt en nadert dat van autochtone vrouwen, blijkt uit berekeningen die het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) maandag heeft gepubliceerd.


Het gerealiseerd kindertal van Marokkaanse vrouwen tussen 40 en 45 jaar bedraagt bijvoorbeeld nog maar 2,7, aldus het CBS. Dat is de helft van het aantal kinderen dat hun moeders (tussen 60 en 65 jaar) nog kregen.

De tweede generatie allochtone vrouwen lijkt meer op autochtonen dan op hun moeders, concluderen de onderzoekers. Zo worden ze ook steeds later moeder: Nederlandse moeders behoren al enige tijd tot de oudsten ter wereld. Verder zijn 35-jarige Turkse, Marokkaanse, Surinaamse en Antilliaanse vrouwen van de tweede generatie zelfs vaker kinderloos dan autochtone vrouwen.
Veel kinderen moet je alleen nemen als je ze allemaal een goede opvoeding kunt geven. En niet baren en niet weten wat je kind uitspookt.

27-03-2006, 17:05

Citaat door liefste_lid:
hahaha hebben wij dan zo'n slechte reputatie? Marokkaanse meiden in Marokko zijn zeker schatjes, maar hier heb je toch ook lieve meisjes
heb je hier lieve marokkaanse meisje ?? dit hoor ik ook voor het eerst.
ewa die in marokko als je ze uit ene goede strenge dorp haalt dan no problem hoor.eerlijk is eerlijk de timazighin in marokko hebben zeker een goede reputatie je moet niet naar de arabische steden kijken ,want daar is het wel een klerezooi daar geef ik je gelijk in.

Pagina's : [1] 2