Bekijk volle/desktop versie : Afellay haters !



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

27-03-2006, 12:51
ik vind dat jullie ze pas mogen haten als ze voor het 1e uitkomen dan zal ik ze ook haten maar nu is er geen voldoende info om ze te haten volgensd mij..
dat wou k ff kwijt

jullie?

27-03-2006, 12:52


Onzin topic...

Laat de haters haten...hij ligt er niet wakker van

27-03-2006, 12:56
je kan pas iemand haten als je diegene echt goed kent inmijn ogen... haat is iets wat heel lang duurt voordat je het echt koesterd voor iemand..!!! je kan niet iemand hater omdat er verschillende opvatingen zijn of keuzes egmaakt worden. je kan wel iemand ''niet mogen''

27-03-2006, 12:59
Ik mag hem niet

Veel jongen voetballers dromen er van om voor Marokko uit te komen. Afellay krijgt zelfs de keuze en de kans om te kunnen wapperen met de Marokkaanse vlag. De volkslied te kunnen meemaken voor het begin van de wedstrijd , en genieten hoe de marokkaanse publiek toejuicht tijdens de wedstrijd.


Maar wat doet hij ? Hij kiest voor de nederlandse vlag, en het wilhelmus!!!!

Ja dan kan ik begrijpen waarom sommigen hem niet mogen


Ik vind dat Afellay niet zoveel aandacht moet hebben.

Als hij voor Nederland wil kiezen moet hij dat vooral gaan doen, ik lig er niet meer wakker van (met andere woorden SCHIJT) . Er zijn genoeg getalenteerde spelers die voor marokko gaan kiezen en die de steun van de marokkanen zullen hebben.

Laat hem maar naar beneden kijken tijdens het wilhelmus, terwijl de echte Marokkanen met opgeheven hoofd het marokkaanse volkslied zingen

27-03-2006, 13:01



Citaat door Master_Mocro:
Ik mag hem niet

Veel jongen voetballers dromen er van om voor Marokko uit te komen. Afellay krijgt zelfs de keuze en de kans om te kunnen wapperen met de Marokkaanse vlag. De volkslied te kunnen meemaken voor het begin van de wedstrijd , en genieten hoe de marokkaanse publiek toejuicht tijdens de wedstrijd.


Maar wat doet hij ? Hij kiest voor de nederlandse vlag, en het wilhelmus!!!!

Ja dan kan ik begrijpen waarom sommigen hem niet mogen


Ik vind dat Afellay niet zoveel aandacht moet hebben.

Als hij voor Nederland wil kiezen moet hij dat vooral gaan doen, ik lig er niet meer wakker van (met andere woorden SCHIJT) . Er zijn genoeg getalenteerde spelers die voor marokko gaan kiezen en die de steun van de marokkanen zullen hebben.

Laat hem maar naar beneden kijken tijdens het wilhelmus, terwijl de echte Marokkanen met opgeheven hoofd het marokkaanse volkslied zingen
Dat is 't 'm juist...HIJ HEEFT NOG NIKS GEKOZEN!!

27-03-2006, 13:07

Citaat door hayete:
Dat is 't 'm juist...HIJ HEEFT NOG NIKS GEKOZEN!!
In de eerste Alinea heb ik erover hoe hij Jamal Fathi disste en koos voor Foppe de haan

27-03-2006, 13:12
dat vind ik dus ook.. die jongen krijgt alle aandacht van de wereld..
en verder ben ik het helemaal met je eens.. veel mensen zouden er een moord voor doen maar hij... laat de kans gewoon liggen... ik zou alleen al voor marokko kieen omdat het mooiste wat je kan horen aan het begin van een wedstrijd, het marokkaanse volkslied is!!!!! buiten dit allen om vind k t een leuk manneTJE met een lieve uitstraling en die ook nog eens goed kan voetballen...
Citaat door Master_Mocro:
Ik mag hem niet

Veel jongen voetballers dromen er van om voor Marokko uit te komen. Afellay krijgt zelfs de keuze en de kans om te kunnen wapperen met de Marokkaanse vlag. De volkslied te kunnen meemaken voor het begin van de wedstrijd , en genieten hoe de marokkaanse publiek toejuicht tijdens de wedstrijd.


Maar wat doet hij ? Hij kiest voor de nederlandse vlag, en het wilhelmus!!!!

Ja dan kan ik begrijpen waarom sommigen hem niet mogen


Ik vind dat Afellay niet zoveel aandacht moet hebben.

Als hij voor Nederland wil kiezen moet hij dat vooral gaan doen, ik lig er niet meer wakker van (met andere woorden SCHIJT) . Er zijn genoeg getalenteerde spelers die voor marokko gaan kiezen en die de steun van de marokkanen zullen hebben.

Laat hem maar naar beneden kijken tijdens het wilhelmus, terwijl de echte Marokkanen met opgeheven hoofd het marokkaanse volkslied zingen

27-03-2006, 13:16
Hoe kun je nou een Moslim haten......???

27-03-2006, 13:32
Ik haat hem en ik hoop dat hij zijn beide benen breekt ..maar eerst voddo goed laten inwerken

deze gast heeft al een keuze gemaakt en dat is de joden vertegenwoordigen in plaats van Marokko

27-03-2006, 13:34
LG geen aandacht besteden aan Nederlands Elftal spelers ....

27-03-2006, 13:35
ik zou zeker voor marokko hebben gekozen maarja
zijn broer heeft ook veel invloed op hem

27-03-2006, 13:43

Citaat door LaasteGeruchten:
Ik haat hem en ik hoop dat hij zijn beide benen breekt ..maar eerst voddo goed laten inwerken

deze gast heeft al een keuze gemaakt en dat is de joden vertegenwoordigen in plaats van Marokko
Ik ben het meestal met je eens, maar ik vind dat je hier te ver gaat.

3ayektiha, afellay is geen marokkaanse voetballer maar een nederlandse.

Dus waarom verspil je je tijd en woorden aan hem ?

27-03-2006, 13:43


iemand haten omdat ie niet voor marokko speelt dan ben je echt zielig

27-03-2006, 13:58
Ik ruik gewoon jaloezie in deze topic

en een hypocriet die het ergste wenst voor zijn broeder in de islaam

27-03-2006, 14:01
haten is een groot woord en iemand de ergste dingen wensen is niet goed
als je zegt ik mag hem niet doordat hij voor marokko heeft gekozen oke
maar niet haten pas als je hem persoonlijk kent kan je hem haten en mister riffi heeft gelijk is slecht om je moslim broeder zoiets ergs te wensen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6