Bekijk volle/desktop versie : vrouw uit marokko, of uit NL???



Pagina's : [1] 2

15-05-2003, 22:27
aan de heren.,...hebben jullie liever een vrouw uit Marokko of uit Nederland....want het is me opgevallen...dat veel jongens de meiden uit Nederland verwaarloosd/ordinair vinden......denken jullie daar ook zo over?????????

15-05-2003, 22:33


Eerlijk is eerlijk: een vrouw uit Marokko kunnen ze niet aan. Die zijn veel te uitgekookt. Bovendie lopen meiden uit Marokko net iets voor op meiden uit Nederland, geloof het of niet.

15-05-2003, 22:43
Ik wil het liefst een vrouw uit Nederland, en ik ben het dus helemaal niet eens met wat de meeste jongens denken.
Een vrouw uit nl is zeker niet verwaarloosd of zo.
tenminste zo denk ik erover.
groetjes aan iedereen die dit leest

15-05-2003, 22:43
niemand??????????

15-05-2003, 22:46


het liefst uit nl of be maar stel je voor dat je naar marocco gaat op vacans ofzo en je wordt verliefd..k bedoel alles kan

15-05-2003, 22:51
marokkaanse meisjes uit nederland zijn meer praktiserend moslima dan marokkaanse meisjes. Ze zijn heel schijnheilig.

Dus liever een maroc lady uit nederland.

15-05-2003, 22:59
gewoon een lieverd maakt niet uit vanwaar ze komt.

15-05-2003, 22:59

Citaat:
Origineel gepost door misantazaghin
marokkaanse meisjes uit nederland zijn meer praktiserend moslima dan marokkaanse meisjes. Ze zijn heel schijnheilig.

Dus liever een maroc lady uit nederland.
mischien heb jij alleen de verkeerde gezien...

dat kan je alleen weten als alle meisjes marokko kent en dat vast niet zo of wel

15-05-2003, 23:12

Citaat:
Origineel gepost door Dxxxxxxxxx
mischien heb jij alleen de verkeerde gezien...

dat kan je alleen weten als alle meisjes marokko kent en dat vast niet zo of wel
algemeen, als ze in een dorp al niet praktiserend zijn dan al helemaal niet in een stad

15-05-2003, 23:21
Recente cijfers laten zien dat minstens 75% van zowel Marokkaanse mannen als vrouwen hun partner uit Marokko halen........maar de meeste hier behoren waarschijnlijk tot die andere 25%

15-05-2003, 23:28

Citaat:
Origineel gepost door Tijn
Recente cijfers laten zien dat minstens 75% van zowel Marokkaanse mannen als vrouwen hun partner uit Marokko halen........maar de meeste hier behoren waarschijnlijk tot die andere 25%
lollig wij zijn nog niet getrouwd dus wij zitten helemaal nog niet
in die recente cijfers zoals jij beweert.

Denk eens na

16-05-2003, 00:13

Citaat:
Origineel gepost door misantazaghin
lollig wij zijn nog niet getrouwd dus wij zitten helemaal nog niet
in die recente cijfers zoals jij beweert.

Denk eens na
gaan wij trouwen dan?


die cijfers rollen elk jaar vers van de pers en het aantal importhuwelijken neemt eerder toe dan af, maar je hebt natuurlijk helemaal gelijk.......dit zou zomaar kunnen veranderen. Zou alleen niet weten waarom, jij wel?

16-05-2003, 00:53


nou in mijn omgeving trouwen de merendeel vrouwen uit Nl
is lekker makkelijk

16-05-2003, 22:26
of niettt!!!!!!!!!!

16-05-2003, 22:59

Citaat:
Origineel gepost door Tijn
gaan wij trouwen dan?


die cijfers rollen elk jaar vers van de pers en het aantal importhuwelijken neemt eerder toe dan af, maar je hebt natuurlijk helemaal gelijk.......dit zou zomaar kunnen veranderen. Zou alleen niet weten waarom, jij wel?
Ben je nou zo dom of ben ik nou zo slim

Jij verwijst met je 25% naar de groep die hier reageerde die zei te gaan trouwen met iemand uit nederland, en je vergelijkt/verwijst naar een test waar de mensen al getrouwd zijn.

Dat jij zegt dat je niet weet hoe het zomaar zou kunnen veranderen zegt al dat je hier onzin aan het verkondigen bent.

Dus droom verder.

Pagina's : [1] 2