Bekijk volle/desktop versie : Help me AUB



27-03-2006, 10:04
Salam alaikoum,


lieve mensen, ik zit nu in een hele erge dip en niemand die me kan helpen, ik heb een oom van 32, hij was kerngezond, en was me enige dierbare oom die ik hier had! Hij heeft gisteren net voor 11.00 uur in de ochtend een hartaanval gehad, dat kwam door een stolling in zijn bloed die naar zijn longen is gegaan en daar de weg heeft geblokkeerd en geen zuurstof meer kreeg en alles dus stil stond!
Hij vecht nu voor zijn leven, ik heb de hele dag gisteren niet geslapen omdat ik me geen raad wist, hij heeft een kleine kind van bijna 4 jaar, en hij is alles voor hem, hij is ook al gescheiden met z'n Nederlandse vrouw, en heeft nu plannen om te gaan trouwen met een lieve Marokkaanse meid!

Ik wil jullie hierbij vragen om een DUA te doen voor me lieve oom! Dat is toch het minst wat men nu kunt doen.. Ik houd zielsveel van hem, en ik ben de enige die hem nog levend heeft gezien! En ik wil hem niet kwijt.
Dus nogmaals vraag ik jullie om DUA te doen voor me oom!!

27-03-2006, 10:12


Als je je ontmoedigt voelt, zeg;

ALHAMDOE LIELLAAHIE ALAA xxxxxE HAALIEN


En mocht je hem bezoeken;

Allaahumma adh hibal baas rabban naas.
Ishfi wa’antash-shaafie laa shifaa-a illaa shifaa’uk.
Shifaa al laa yughaadiru saqamaa.


Wa salaam zuster

27-03-2006, 22:20
Nou bedankt voor jullie dua's zeg!! Zehma topic Islam & Ik!

Of hoort die Ik daar ook echt achter te staan, met andere woorden ik de egoist!!
Er vecht een moslimbroeder voor zijn leven, om zijn zoon een geweldig leven te schenken en wat de meeste maar kunnen doen is egoistisch zijn.

Heel erg bedankt.. had het eerder van andere topics verwacht, maar blijkbaar heb ik het mis!

27-03-2006, 22:31
precies Islam & Ik en niet Islam & Mij, als iedereen hier een topic plaatst voor zijn zieke vader/moeder/oom/zus/familieleden enz.. dan is het geen Islam & Ik forum meer.. hier moet je Topics plaatsen met betrekking tot de Islam.
Ik vind het heel erg voor je oom, maar kijk in Irak, er vallen elke dag gewonden en doden.. In Afrika komen er elke dag mensen om van de honger en oorlogen, mensen daar moeten hun eigen urine drinken om te kunnen overleven..
Afganistan is naar de Klote..Palestijnen worden onderdrukt, mishandeld, vernederd door de zionisten..
sorry voor je Oom Incha'Allah zal hij snel beter worden amien!

maar als je In Allah gelooft moet je hoop hebben, je oom leeft alhamdoulillah hier in nederland waar ze de beste ziekenhuizen hebben en apparatuur om je oom beter te maken.. en als hij starfilullah overlijdt (incha'Allah) van niet, dan is zijn tijd gekomen.. meer kan ik je niet vertellen

en verander je avatar