Bekijk volle/desktop versie : Nederlanders slimste van alle Europeanen



27-03-2006, 07:27
Nederlanders slimste van alle Europeanen

Uitgegeven: 27 maart 2006 06:56
Laatst gewijzigd: 27 maart 2006 06:57

RIJSWIJK - Nederlanders zijn het slimst van alle Europeanen. We moeten de eerste plaats echter wel delen met de Duitsers. Gemiddeld hebben inwoners van beide landen een IQ van 107, zo staat in een onderzoek van de Universiteit van Ulster in Noord-Ierland, waaruit de Britse krant de Times maandag publiceerde.

Uit onderzoek blijkt tevens dat moppen over Belgen geoorloofd zijn: onze zuiderburen hebben een gemiddeld IQ van 99. Daarmee laten ze wel de Spanjaarden (98) en de Fransen (94) achter zich.

De 'domste' mensen wonen volgens de onderzoekers in Servië. Het gemiddelde IQ reikt daar niet verder dan 89.

http://www.nu.nl/news/700696/91/Nederlanders_slimste_van_alle_Europeanen.html

-----------------------------------------------

Ik zag laatst een test op TV waaruit moest blijken dat een geoefende chimpansee al een IQ had van 85 of zo !

27-03-2006, 07:28


Domme kaasjes ?







Echter:

http://www.meervrijheid.nl/index.html?mr-bellcurve.htm

De gedragsgenetici zijn het erover eens dat de erfelijkheid van het IQ bij jongvolwassenen zo'n 60 procent is. Ter vergelijking: de erfelijkheid van lichaamslengte is 90 procent; die van criminaliteit krap 50 procent. Huub Schellekens (bioloog) schijnt te denken dat zo’n erfelijkheidspercentage betekent dat zestig procent van iemand's IQ 'biologisch bepaald' is en veertig procent ‘wordt ontwikkeld’ door de omgeving. Dat is natuurlijk niet zo. Net zomin als bij iemand van 180 centimeter lengte 162 cm genetisch bepaald is en 18 cm door het dieet. De erfelijkheid van een eigenschap sluit veranderingen over generaties ook helemaal niet uit. Vergeleken met een halve eeuw geleden zijn (autochtone) Nederlanders nu gemiddeld langer, intelligenter en crimineler, terwijl er in hun genen niets is veranderd en de erfelijkheid van die drie eigenschappen hetzelfde is gebleven

27-03-2006, 07:35
Het gemiddelde IQ wordt overigens wel steeds lager door de forse instroom van radicaliserende, randdebiele moslims.

27-03-2006, 07:39

Citaat door Haaglander:
Het gemiddelde IQ wordt overigens wel steeds lager door de forse instroom van radicaliserende, randdebiele moslims.
Ik vraag mij wel af of die groep in het onderzoek is meegenomen !

Anders geeft dat een sterk vertekend beeld natuurlijk.

27-03-2006, 07:54


Nou is het wachten op het forumlid dat de durf heeft het gemiddelde IQ in Marokko te melden.

27-03-2006, 07:57

Citaat door Immanuel:
Nou is het wachten op het forumlid dat de durf heeft het gemiddelde IQ in Marokko te melden.
Voor het WARME Afrikaanse continent gelden natuurlijk andere (soepeler) normen

27-03-2006, 08:04
HOE WARMER HET KLIMAAT, DES TE MINDER BRAINS. GECOMBINEERD MET MINDER EIWITRIJK VOEDSEL.


Professor Lynn, who caused controversy last year by claiming that men were more intelligent than women by about five IQ points on average, said that populations in the colder, more challenging environments of Northern Europe had developed larger brains than those in warmer climates further south. The average brain size in Northern and Central Europe is 1,320cc and in southeast Europe it is 1,312cc. “The early human beings in northerly areas had to survive during cold winters when there were no plant foods and they were forced to hunt big game,” he said. “The main environmental influence on IQ is diet, and people in southeast Europe would have had less of the proteins, minerals and vitamins provided by meat which are essential for brain development.”


http://www.timesonline.co.uk/article/0,,2-2105519,00.html



Professor Lynn ascribes the differences between British and French intelligence levels to the results of military conflict. He described it as “a hitherto unrecognised law of history” that “the side with the higher IQ normally wins, unless they are hugely outnumbered, as Germany was after 1942
----------
DAT LAATSTE VIND IK EEN BELACHELIJK ARGUMENT.

NEDERLANDS ZIJN MILITAIR GEZIEN NAMELIJK NIET STERK. NOOIT MEER GEWEEST SEDERT MICHIEL ADRIAANSZOON DE RUYTER.

HOEWEL VAN DE 4 ENGELSE OORLOGEN TEGEN ENGELAND WERDEN ER 3 GEWONNEN DOOR NEDERLAND.

27-03-2006, 08:07
Vooral die proteïne doet het hem...

27-03-2006, 08:08

Citaat door Madam_elMadam:
Vooral die proteïne doet het hem...
JUIST, EEN LEKKERE VARKENS-CARBONADE BIJVOORBEELD-

27-03-2006, 08:15
Inderdaad, de bepalende factoren zijn speklapjes en wiener schnitzels.

27-03-2006, 08:19

Citaat door Haaglander:
Inderdaad, de bepalende factoren zijn speklapjes en wiener schnitzels.
onderandere zo zijn er nog een aantal produkten te noemen waar heel veel proteïne in zitten .....

27-03-2006, 08:20

Citaat door Haaglander:
Inderdaad, de bepalende factoren zijn speklapjes en wiener schnitzels.
Nederlanders zijn desondanks erg bescheiden mensen.

Maar nu snap ik tenminste waarom het sommige volkeren verboden werd om varkensvlees te eten.

Te veel superioriteitsgevoel is namelijk nooit goed.

27-03-2006, 08:22



Citaat door Madam_elMadam:
onderandere zo zijn er nog een aantal produkten te noemen waar heel veel proteïne in zitten .....
Vis-eiwitten en vis-olien bijvoorbeeld.

Nederlanders zijn van origine wel vis-eters.

27-03-2006, 08:30


Een hoger dan gemiddelde intelligentie gepaard aan het mediterraine temperament.
Als lange en slimme Nederlandse heb ik instinctief gekozen voor een Italiaan natuurlijk om me voort te planten.

27-03-2006, 08:34

Citaat door a.damse:


Een hoger dan gemiddelde intelligentie gepaard aan het mediterraine temperament.
Als lange en slimme Nederlandse heb ik instinctief gekozen voor een Italiaan natuurlijk om me voort te planten.
Maar dat is een gevaarlijke combinatie hoor.

Intelligentie en maffia !

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48