Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Groene Leem



26-03-2006, 17:58
Halloo dames en misschien ook wel heren hihi,
Tijdje terug stond hier iets over groene leem. Nou heb ik een tube gekocht maar nou staat er alleen op: klaar voor gebruik
en verder staat er niks. Kan iemand mij meer vertellen hoe ik het erop moet aanbrengen. Misschien wel koud of misschien wel warm water.....

Groetjes

26-03-2006, 18:07


wat is dat?

26-03-2006, 20:29
Iemand die er wel wat van weet?

27-03-2006, 21:09

Citaat door Siñ:
Halloo dames en misschien ook wel heren hihi,
Tijdje terug stond hier iets over groene leem. Nou heb ik een tube gekocht maar nou staat er alleen op: klaar voor gebruik
en verder staat er niks. Kan iemand mij meer vertellen hoe ik het erop moet aanbrengen. Misschien wel koud of misschien wel warm water.....

Groetjes
je hebt helemaal geen water nodig hoor, gewoon het spul uit de tube direct op je gereinigde droge huid aanbrengen, en dan 15-20 minuten laten inwerken, net als een masker..
als het opdroogt word de leem heel hard en lichter..en daarna kun je het afspoelen

27-03-2006, 21:46


waar heb je dat gehaald die groene leem
ik heb er ook wel eens van gehoord
gaan dan ej puistjes ook echt weg??

28-03-2006, 11:25

Citaat door wipneusje:
je hebt helemaal geen water nodig hoor, gewoon het spul uit de tube direct op je gereinigde droge huid aanbrengen, en dan 15-20 minuten laten inwerken, net als een masker..
als het opdroogt word de leem heel hard en lichter..en daarna kun je het afspoelen
Hmm thx meid.

28-03-2006, 11:27

Citaat door ik ben.......:
waar heb je dat gehaald die groene leem
ik heb er ook wel eens van gehoord
gaan dan ej puistjes ook echt weg??
Bij, De tuinen heb ik het gehaald. Zo'n kleine tube kost geloof ik 4.50.
Ja ik weet je hoort het wel hihi

28-03-2006, 11:36
Zoals wipneusje dat zei, gewoon gebruiken als masker. Je gebruikt het 3 x per week en zo'n kwartiertje laten intrekken.

28-03-2006, 12:03
Wat is dat ?

09-04-2006, 13:01

Citaat door Siñ:
Iemand die er wel wat van weet?
voel je je te goed om te antwoorden woella

X F.

09-04-2006, 13:53

Citaat door LeipeMocroChick:
voel je je te goed om te antwoorden woella

X F.
Ha ha ha Nee hoor weet me god nie wat het is, voor het reinigen geloof ik... Me zus gebruikt het.. Ik wilde geen valse info geven doesss

14-04-2006, 12:06
oo zo oke sorry

14-04-2006, 13:20


ik gebruik het ook. ik zag de tip van sweetcheeks
mijn huid ziet er nu goed uit al zeg ik het zelf
volgens sweetcheeks zou het eerst erger worden de puisten omdat het vuil eruit moest komen en daarna weer zuiver (klinkt ook heel logisch) maar bij mij was dat niet het geval bij mij zijn ze meteen uitgedroogd. Gelukkig want ik zat al te wachten op een grote hoeveelheid pukkels
maar ik vind het dus echt een aanrader en ben blij met de groene leem.
wat ik wel doe is van te voren stomen met kokend water (ongeveer 10 minuten) en dan mijn gezicht droogmaken met een watje en dan de groene leem erop tot het droog is en dan onder de douche. heerlijk. ik vind het namelijk altijd zo een gedoe om een masker bij de wasbak af te spoelen dus meteen maar onder de douche

14-04-2006, 15:24
het helpt tovh ook tegen de vlekken die de puistjes achter gelaten hebben? In iedergeval, dat is wat ik waar had genomen op de 'Groene Leem Topic'.

Wasallaam..

14-04-2006, 16:02

Citaat door zin inoe:
het helpt tovh ook tegen de vlekken die de puistjes achter gelaten hebben? In iedergeval, dat is wat ik waar had genomen op de 'Groene Leem Topic'.

Wasallaam..
dat weet ik zelf niet maar hoop het wel want dat heb ik ook een beetje