Bekijk volle/desktop versie : Video: gevecht tussen meiden op school, je hoort een Marokkaanse jongen roepen: aijoo



Pagina's : [1] 2 3

26-03-2006, 17:49
Klik er maar op!

http://www.geenstijl.nl/mediabase/show.php?id=31&check=6351c417

Waar blijven de normen en waarden van Islamitische jongeren?

26-03-2006, 17:52


la hawla wala quwata illa billah...de jeugd van tegenwoordig schamen zich niet...die meisje had een hersenschudding opgelopen en die marokkanen geniten er nog van daar...ze moedigen het aan...Moge allah ze leiden...

26-03-2006, 17:53
Ach dit soort dingen gebeuren dagelijks.
Niet alleen onder de Islamitische jongeren.

26-03-2006, 17:54
Ik vind echt walgelijk.
Ging zeker over een roddel ofzo

26-03-2006, 17:54


Esalaam moe3elekoem,

By the way; Dit zijn gewoon Nederlandse meisjes!!!!!!!! Het zijn geen Mocro's dat beweerde iedereen bij onzinhoekje! Ik vind het zo zielig voor dat meisje, meskiena ze had een hersensletsel ofsjow?? Ik heb die school brief w8 ik zet um er FF op...

Zoubier

26-03-2006, 17:56
Dit is de brief die iedereen kreeg van de school.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/briefschoolmaarssen.jpg

Zoubier

26-03-2006, 17:57
3la sjonnies maar goed zoiets heb je overal. Die jongeren heben zwaar een pak slaag nodig

26-03-2006, 17:58

Citaat door Zoubier:
Dit is de brief die iedereen kreeg van de school.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/briefschoolmaarssen.jpg

Zoubier
erg duidelijk is niet nodig om geplaatst te worden hoor

26-03-2006, 17:58

Citaat door essytazia:
3la sjonnies maar goed zoiets heb je overal. Die jongeren heben zwaar een pak slaag nodig
Jaaa echt he!!!! Ik walg van dat soort kinderen/mensen. Twee tegen 1...

Zoubier

26-03-2006, 17:59
het zijn meisjes?.. en toevallig hoe weet je dat het een marokkaan is omdat je wajouw hoort? het kan ook iemand anders geweest zijn waarom een marokkaan, tegenwoordig spreekt bijna iedereen een stukje marokkaans.

26-03-2006, 18:07

Citaat door ibn firnas 23:
domme ezels..

Maar wie zegt dat een marokkaanse jongen is die : Ayoo ' roept?
dat zeg ik. marokkaans volk in Nederland, en vooral in de randsteden, vind ik walgelijk! Ze leven veelal in de stijl van zigeuners die geen normen en waarden hebben.

26-03-2006, 18:09

Citaat door Abubaqqersiddiq:
dat zeg ik. marokkaans volk in Nederland, en vooral in de randsteden, vind ik walgelijk! Ze leven veelal in de stijl van zigeuners die geen normen en waarden hebben.
Hmmm... ??

Zoubier

26-03-2006, 18:15



Citaat door Abubaqqersiddiq:
dat zeg ik. marokkaans volk in Nederland, en vooral in de randsteden, vind ik walgelijk! Ze leven veelal in de stijl van zigeuners die geen normen en waarden hebben.
noem dr eens een paar op?.. ik herken dat niet...

26-03-2006, 18:30

Citaat door Abubaqqersiddiq:
dat zeg ik. marokkaans volk in Nederland, en vooral in de randsteden, vind ik walgelijk! Ze leven veelal in de stijl van zigeuners die geen normen en waarden hebben.
Moet je een een kijkje nemen op een middelbare school in friesland. Zelfs de nederlanders zeggen wajoow..en wallah billè
Je bedoeld zeker de marokkanen in achterstandswijken die vaak leven als een stelletje associalen mensen..jah zijn er genoeg. Maar jah dat heb je als alle marokkanen bij elkaar in een wijk wonen en de jongeren de hele dag op straten slenteren

26-03-2006, 18:39

Citaat door _GoudSterretje_:
Ik vind echt walgelijk.
Ging zeker over een roddel ofzo
Dat is vaak het geval.

Pagina's : [1] 2 3