Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Help!



26-03-2006, 15:11
Mijn zus heeft die nieuwe Dove bruiningslotion gebruikt en ze werd er heel mooi bruin door. Maar nu is ze er ff mee gestopt en heeft ze van die wit/bruine vlekken in dr gezicht gekregen. Het is echt lelijk! Ze heeft gescrubd, zout met citroen geprobeerd maar niks helpt..Wat moet ze nu doen? Gaat het vanzelf weg..??

26-03-2006, 15:50


heeft niemand hier ervaring mee..??

26-03-2006, 15:53

Citaat door MiRjAm FoR LiFe:
heeft niemand hier ervaring mee..??
Salaam aleikom Zuster,

Waarom gebruik ze zulke dingen?om mooier van te worden..
Je moet toch blij zijn wat allah swt je heb geschonken je bent mooi van jezelf uiterlijk zegt ook niet altijd wat..Het is zonde dat ze zulke plekken heb Oegtie..
Ze kan beter niks gebruiken het is allemaal troep..
Wa 3aleikom Salaam RaChiD

26-03-2006, 16:07

Citaat door MoCrORaChiD:
Salaam aleikom Zuster,

Waarom gebruik ze zulke dingen?om mooier van te worden..
Je moet toch blij zijn wat allah swt je heb geschonken je bent mooi van jezelf uiterlijk zegt ook niet altijd wat..Het is zonde dat ze zulke plekken heb Oegtie..
Ze kan beter niks gebruiken het is allemaal troep..
Wa 3aleikom Salaam RaChiD
Ja en daarom was ze er ook mee gestopt omdat ze er anders gewend aan zou raken enz. Maar nu heeft ze lichte vlekken op dr huid. het is niet zo opvallend maar toch lelijk. En aangezien veel meisjes die Dove bodylotion gebruiken d8 ik dat ze dit misschien ook hebben gekregen..

26-03-2006, 16:23



Citaat door MiRjAm FoR LiFe:
Ja en daarom was ze er ook mee gestopt omdat ze er anders gewend aan zou raken enz. Maar nu heeft ze lichte vlekken op dr huid. het is niet zo opvallend maar toch lelijk. En aangezien veel meisjes die Dove bodylotion gebruiken d8 ik dat ze dit misschien ook hebben gekregen..
Maar niet elke mens kan er tegen is allergische reactie dan...Vele zijn allergische voor zulke producten fhemtie..Je moet altijd uitkijken met zulke troep

26-03-2006, 16:28

Citaat door MoCrORaChiD:
Maar niet elke mens kan er tegen is allergische reactie dan...Vele zijn allergische voor zulke producten fhemtie..Je moet altijd uitkijken met zulke troep
Ja dat is waar. Misschien dat ze er niet tegen kon, maar nu moet ze er nog van af zien te komen..

26-03-2006, 16:32

Citaat door MiRjAm FoR LiFe:
Ja dat is waar. Misschien dat ze er niet tegen kon, maar nu moet ze er nog van af zien te komen..
Als dat wel weg gaat Oegtie ik zal het navragen..Zijn het geen pigment plekken?

26-03-2006, 16:36

Citaat door MoCrORaChiD:
Als dat wel weg gaat Oegtie ik zal het navragen..Zijn het geen pigment plekken?
Nee allah ie 7fed dat zijn het niet.. dat d8 ze eerst zelf ook maar toen kwam ze hier een topic tegen waar veel meiden eiden dat ze dat ook rkegen. en ze zeiden dat het wegging met citroen en zout maar dat heef ze geprobeerd...maar zonder resultaat..

26-03-2006, 16:41

Citaat door MiRjAm FoR LiFe:
Nee allah ie 7fed dat zijn het niet.. dat d8 ze eerst zelf ook maar toen kwam ze hier een topic tegen waar veel meiden eiden dat ze dat ook rkegen. en ze zeiden dat het wegging met citroen en zout maar dat heef ze geprobeerd...maar zonder resultaat..
Meskiena ik zal eens navragen..Anders moet ze het ff aan een dokter vragen ofzo insha allah zal die der helpen krijg ze der iets voor..maar ik zal het vragen dan hoor je het wel

26-03-2006, 17:08

Citaat door MoCrORaChiD:
Meskiena ik zal eens navragen..Anders moet ze het ff aan een dokter vragen ofzo insha allah zal die der helpen krijg ze der iets voor..maar ik zal het vragen dan hoor je het wel
Amin ik hoop het..Bedankt voor je hulp..

26-03-2006, 19:13

Citaat door MiRjAm FoR LiFe:
Amin ik hoop het..Bedankt voor je hulp..
Ghair insha allah