Bekijk volle/desktop versie : Amerikaans feest eindigt in bloedbad



26-03-2006, 00:05
SEATTLE - Een schietpartij in een huis in het Amerikaanse Seattle heeft zaterdagochtend een bloedig einde gemaakt aan een feest. Een man schoot zes jongeren dood. Toen agenten bij het huis aankwamen richtte hij een van zijn twee wapens op zichzelf en pleegde zelfmoord.

De dader was volgens de politie eerder in de nacht op het feest geweest, maar keerde rond zeven uur 's ochtends terug en begon om zich heen te schieten. Twee personen liggen volgens de Seattle Times nog in een ziekenhuis. Twintig andere aanwezigen zijn voor verhoor en psychologische hulp door de politie meegenomen.


De motieven van de dader zijn nog niet duidelijk. In het pand wordt vaker tot diep in de nacht gefeest.

http://www.nu.nl/news/700353/22/Amerikaans_feest_eindigt_in_bloedbad.html

26-03-2006, 03:24


Merikanen en vrijheid van wapenbezit; dat zorgt al decennia lang voor ellende. Zie hier weer een droevig bewijs er voor.......

26-03-2006, 07:47

Citaat door Rif:
SEATTLE - Een schietpartij in een huis in het Amerikaanse Seattle heeft zaterdagochtend een bloedig einde gemaakt aan een feest. Een man schoot zes jongeren dood. Toen agenten bij het huis aankwamen richtte hij een van zijn twee wapens op zichzelf en pleegde zelfmoord.

De dader was volgens de politie eerder in de nacht op het feest geweest, maar keerde rond zeven uur 's ochtends terug en begon om zich heen te schieten. Twee personen liggen volgens de Seattle Times nog in een ziekenhuis. Twintig andere aanwezigen zijn voor verhoor en psychologische hulp door de politie meegenomen.


De motieven van de dader zijn nog niet duidelijk. In het pand wordt vaker tot diep in de nacht gefeest.

http://www.nu.nl/news/700353/22/Amerikaans_feest_eindigt_in_bloedbad.html
Zulk bericht plaatsen met een lachende smilie getuigt van weinig respect voor het menselijk leven.

26-03-2006, 08:20

Citaat door Rif:
SEATTLE - Een schietpartij in een huis in het Amerikaanse Seattle heeft zaterdagochtend een bloedig einde gemaakt aan een feest. Een man schoot zes jongeren dood. Toen agenten bij het huis aankwamen richtte hij een van zijn twee wapens op zichzelf en pleegde zelfmoord.

De dader was volgens de politie eerder in de nacht op het feest geweest, maar keerde rond zeven uur 's ochtends terug en begon om zich heen te schieten. Twee personen liggen volgens de Seattle Times nog in een ziekenhuis. Twintig andere aanwezigen zijn voor verhoor en psychologische hulp door de politie meegenomen.


De motieven van de dader zijn nog niet duidelijk. In het pand wordt vaker tot diep in de nacht gefeest.

http://www.nu.nl/news/700353/22/Amerikaans_feest_eindigt_in_bloedbad.html
zo zie je maar weer waarom dat soort zinloos levensverlies er nooit zal optreden in islam. gewoon omdat dat soort feesten verboden is.

26-03-2006, 09:06



Citaat door dpdp:
zo zie je maar weer waarom dat soort zinloos levensverlies er nooit zal optreden in islam. gewoon omdat dat soort feesten verboden is.
Natuurlijk, in de islam valt men gewoon elkaars moskeeën aan en vermoord men elkaar zomaar.
Helemaal zonder te feesten.

26-03-2006, 09:30

Citaat door Sara7a:
Merikanen en vrijheid van wapenbezit; dat zorgt al decennia lang voor ellende. Zie hier weer een droevig bewijs er voor.......
Heb je Bowling for Columbine gezien van Michael Moore?

Hij laat namelijk in zijn documentaire heel goed zien dat de oorzaak niet in wapenbezit zelf zit. De canadezen bezitten ook heel veel wapens maar hebben deze incidenten niet.

Ik ben zelf fel gekant tegen wapenbezit voor iets anders dan jagen. Maar het was wel interessant om te zien hoe niet het bezit maar een heel cultureel angspatroon de oorzaak was.

26-03-2006, 09:45

Citaat door achmad:
waarom de islam er nu weer bij halen?

overigens ben ik blij dat er in nederland een wapen verbod is dat enorm streng is.
Inderdaad strenge straffen! Vraag maar aan die puber jihadie met zijn vlassige baardje die op station Lelylaan was opgepakt met doorgeladen automatisch pistool.

26-03-2006, 11:17

Citaat door dpdp:
zo zie je maar weer waarom dat soort zinloos levensverlies er nooit zal optreden in islam. gewoon omdat dat soort feesten verboden is.

Citaat door rijmaran:
Natuurlijk, in de islam valt men gewoon elkaars moskeeën aan en vermoord men elkaar zomaar.
Helemaal zonder te feesten.

Citaat door achmad:
waarom de islam er nu weer bij halen?

overigens ben ik blij dat er in nederland een wapen verbod is dat enorm streng is.
Ik denk zet het maar even zoals het gesteld is, dus eigenlijk vraagt achmad aan dpdp waarom hij de islam erbij betrekt

Maar even ontopic, met een smiley erbij!?!?


Citaat door Rif:

Amerikaans feest eindigt in bloedbad


Is zoals ik me de moslim voorstel, achterlijk en primitief in jou geval ik vraag me werkelijk af waarom dit soort mens in het westen leven wat ze toch vast wel verafschuwen...

Als er hier iets over een allochtoon geplaatst zou worden was het; tfoe, incha allah en blabla.. respect voor de doden, en die hebben ook een moeder en misschien kinderen en tfoe..ongeacht of deze de grootste crimineel is hoopt men ook nog eens dat die zijn 72 maagden wel mag krijgen

Ach je kent het wel, het doosnee gejammer en geklaag..

26-03-2006, 11:19
Waarom staat daar een grijnzende smiley bij? Walgelijk!

Dit gaat om mensenlevens! Wanneer ga je dat eens beseffen?

26-03-2006, 11:21
wollah naar de klote

26-03-2006, 11:24
Mwa, een feest wat uit de hand is gelopen. Ach, het kon erger, je kon de topicstarter zijn die de topictitel van dit forum hefet verzonnen. Een waar voorbeeld van de gemiddelde Moslim zal ik maar met mijn gezond verstand aannemen.

26-03-2006, 12:17

Citaat door Anne33:
Heb je Bowling for Columbine gezien van Michael Moore?

Hij laat namelijk in zijn documentaire heel goed zien dat de oorzaak niet in wapenbezit zelf zit. De canadezen bezitten ook heel veel wapens maar hebben deze incidenten niet.

Ik ben zelf fel gekant tegen wapenbezit voor iets anders dan jagen. Maar het was wel interessant om te zien hoe niet het bezit maar een heel cultureel angspatroon de oorzaak was.
Nee, niet gezien, moet hem dan maar gaan bekijken.
Cultureel angstpatroon......interesant. Ik dacht dat het Patriotisme en Natonalisme daar hoogtij viert...kennelijk niet dus.

26-03-2006, 12:18



Citaat door mikeyspikey17:
http://www.nu.nl/news/700278/14/Schutter_dodelijke_schietpartij_Amersfoort_aangeho uden.html

Midden Oosten figuren en verboden wapenbezit; dat zorgt al decennia lang voor ellende. Zie hier weer een droevig bewijs er voor.............
muts.
Dat schiet elkaar daar ook de hersens in. Heb het over een zgn beschaafd land dat het boegbeeld dient te zijn voor 'de westerse beschaving'...druiloor

14-04-2006, 12:27

Citaat door rijmaran:
Natuurlijk, in de islam valt men gewoon elkaars moskeeën aan en vermoord men elkaar zomaar.
Helemaal zonder te feesten.
ooh ja.. vertel jij mij maar waarom de moskeen pas aangevallen worden nadat de amerikanen een land binnen vallen.
en waarom sunnis shiieten niet opblazen als ze daar open de mogelijkheid voor hebben omdat ze een leider hebben gehad die zelf sunni was en shiieten heeft afgemaakt. maar dit pas gaand oen als die leider verwijderd is en amerikanen daar zitten.. nou ik weet genoeg.
nou alleen nog die dikke zwarte gordijn voor jou ogen vandaan. misschien dat je het ook inziet

14-04-2006, 12:34

Citaat door Rif:
SEATTLE - Een schietpartij in een huis in het Amerikaanse Seattle heeft zaterdagochtend een bloedig einde gemaakt aan een feest. Een man schoot zes jongeren dood. Toen agenten bij het huis aankwamen richtte hij een van zijn twee wapens op zichzelf en pleegde zelfmoord.

De dader was volgens de politie eerder in de nacht op het feest geweest, maar keerde rond zeven uur 's ochtends terug en begon om zich heen te schieten. Twee personen liggen volgens de Seattle Times nog in een ziekenhuis. Twintig andere aanwezigen zijn voor verhoor en psychologische hulp door de politie meegenomen.


De motieven van de dader zijn nog niet duidelijk. In het pand wordt vaker tot diep in de nacht gefeest.

http://www.nu.nl/news/700353/22/Amerikaans_feest_eindigt_in_bloedbad.html
Echt ziek!