Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Haar gefónd..Wat te doen?



Pagina's : [1] 2

25-03-2006, 23:03
Salamoe 3laikom

wat is het beste wanneer je je haar hebt gefónd/gestijld en je wilt gaan slapen?Moet je dan met een hoofddoek slapen?

Wa Salam

26-03-2006, 00:04


Je moet je haar in een "Lpatcha" doen. Dus je haar pluk voor pluk om je hoofd wikkelen....je moeder weet vast wel wat een Lpatcha is...ask her

26-03-2006, 00:06
huh?Me ma slaaaaaapt Allang!!!Haha ennuh checke me profiel, ik ben berbers: D Wat is Lpatcha'?

26-03-2006, 00:24

Citaat door selefie_sister4:
huh?Me ma slaaaaaapt Allang!!!Haha ennuh checke me profiel, ik ben berbers: D Wat is Lpatcha'?
Lpatcha doe je altijd nadat je je haar hebt gefohnt, zodat het mooi stijl blijft. Tis moeilijk uit te leggen, maar als je in marokko naar de kapper bent geweest dan hebben ze dat vast wel een keer voor je gedaan.

Je verdeelt je haar in 6 stukken, per stuk wikkel je dat om je hoofd, zet je het vast met speltjes. Als je dat hebt gedaan wikkel je een hoofddoek om je hoofd en ga je slapen.

26-03-2006, 00:26


Klopt pactcha noemt het..

26-03-2006, 00:26
Oh okeey, nee heb me haar nooit gestijl in maroc, had me zus een keer gedaan, en 1:het was Eng, 2: Ze kreeg haar uitval.

Thx meid zoveel haar heb ik niet maar ga het een keer proberen inshaAllah, maar hoe bedoel je je wikkeld het om ke hoofd?Zo lang haar heb ik ook niet: s

26-03-2006, 00:27

Citaat door selefie_sister4:
Oh okeey, nee heb me haar nooit gestijl in maroc, had me zus een keer gedaan, en 1:het was Eng, 2: Ze kreeg haar uitval.

Thx meid zoveel haar heb ik niet maar ga het een keer proberen inshaAllah, maar hoe bedoel je je wikkeld het om ke hoofd?Zo lang haar heb ik ook niet: s
je deelt je haar in stukken en je doet dan elk stuk naar de andere kant van je hoofd overbrengen en zet het vast met speldjes

26-03-2006, 00:28
Oeee thanx meiden...

Ik weet ik ben een boerin: D

26-03-2006, 00:31

Citaat door SweetCheeks:
Je moet je haar in een "Lpatcha" doen. Dus je haar pluk voor pluk om je hoofd wikkelen....je moeder weet vast wel wat een Lpatcha is...ask her

Dit woordje komt me zo bekend voor!!!!!!!!!!!!

26-03-2006, 00:32

Citaat door '[xLady widjanx:
']
Dit woordje komt me zo bekend voor!!!!!!!!!!!!
Jah, zo heet het

26-03-2006, 00:33

Citaat door selefie_sister4:
Oeee thanx meiden...

Ik weet ik ben een boerin: D
Als je hier was, dan had ik het voor je gedaan.

Anders als het niet lukt dan doe je je haar in een knot en hoofddoek, en dan moet je het morgen maar tangen ofzo...zolang het maar niet in een strakke staart of vlecht doet.

26-03-2006, 00:38
ik doe helemaal niets op men hoofd, kga slapen met men haar los, en smorgens ga ik er lichtjes over met men haardroger en borstel...

26-03-2006, 00:41



Citaat door SweetCheeks:
Jah, zo heet het
hahahaha weet ik wel
Me moeder heeft het zovaak voor me gedaan..toen ik me haren fohnden met el3ied ofzo!! Nu doe ik het al zelf!!!
Maar als je die uitdoet al die spelden..vind ik het pijn doen aan me hoofdhuid?? heb je dat nooit?

xxx widyen

26-03-2006, 00:44

Citaat door '[xLady widjanx:
']hahahaha weet ik wel
Me moeder heeft het zovaak voor me gedaan..toen ik me haren fohnden met el3ied ofzo!! Nu doe ik het al zelf!!!
Maar als je die uitdoet al die spelden..vind ik het pijn doen aan me hoofdhuid?? heb je dat nooit?

xxx widyen
Ja klopt, maar dat komt omdat je je haar in de tegenovergestelde richting hebt gedraaid zeg maar. Ik heb het zelf ook, maar je haar ziet er dan wel mooi stijl uit toch?

26-03-2006, 08:35
Idd Patcha.. haha heb ik nu nog op...

Ik heb heel erg krullig haar,, maar.. ik wil het niet föhnen.. EN dan is el Patcha.. Uitstekend.. Ik slaap pas.. totdat ik el patcha gedaan heb. ik kan niet meer zonder..

Nu nog iets verzinne.. Voor later je man... Ga je elke dag Naats hem liggen met zo'n rond hoofd

Pagina's : [1] 2