Bekijk volle/desktop versie : Hoe laat je merken dat je een jongen niet leuk vind !! Hoe doe je zoiets ??



Pagina's : [1] 2

25-03-2006, 22:32
Help me !!

25-03-2006, 22:37



Citaat door Imzouren_Lady:
Help me !!
naar hem toegaan en zeggen ik vind je leuk..

25-03-2006, 22:39

Citaat door MR.Gizoe:
naar hem toegaan en zeggen ik vind je leuk..

Hahaha dan blijft ie nog erger plakken achter mn ass

25-03-2006, 22:40
Negeren..

Niet in zyn richting kyken..

Gwn ongeintereseert doen..

25-03-2006, 22:42



Citaat door nefissa:
Negeren.

Het probleem is dat ik hem overal zie op mn werk op school ...ik heb geen vrijheid meer hij had gister nog een briefje geschreven en aan me geven ik moest echt lachen..en het ergste is dat ie geen marokkaan is hahah ewa jah welke mocro gaat nou een liefdesbrief schrijven

25-03-2006, 22:43

Citaat door Imzouren_Lady:

Hahaha dan blijft ie nog erger plakken achter mn ass
gewoon zeggen dat je wilt trouwen met hem..

25-03-2006, 22:44

Citaat door MR.Gizoe:
gewoon zeggen dat je wilt trouwen met hem..

25-03-2006, 22:45
door eerlijk te zijn

25-03-2006, 22:46

Citaat door Imzouren_Lady:

Het probleem is dat ik hem overal zie op mn werk op school ...ik heb geen vrijheid meer hij had gister nog een briefje geschreven en aan me geven ik moest echt lachen..en het ergste is dat ie geen marokkaans is hahah ewa jah welke mocro gaat nou een liefdesbrief schrijven
Dan vertel je hem dat je die gevoelens niet voor hem hebt.

25-03-2006, 22:46
En als je dat niet durft,

schrijf een brief

25-03-2006, 22:46
Spugen in zijn gezicht.

Misshien krijg je een klap maar hij zal je wel haten en met rust laten.

25-03-2006, 22:46

Citaat door Imzouren_Lady:
echt... marokkanen gaan erop in.. maar als het geen mocro is..

hij rent zijn benen van zij lijf!

25-03-2006, 22:48



Citaat door nefissa:
Dan vertel je hem dat je die gevoelens niet voor hem hebt.
JA ik heb werkelijk alles geprobeerd...echt alles !! Ik zei zelfs dat ik deze zomer ga verloven maar hij luistert nie!!! Hij ging me achterna naar huis toen ik de bus instapte ging hij mee en naast me zitten..ik wete nie meer wat ik moet doen volgende x stuur ik egt mn broer op hem af die zal hem wel een lesje leren !!

25-03-2006, 22:49

Citaat door Imzouren_Lady:
Help me !!
Ik zit ook in zo'n situatie..
Ik vind zo'n jongen leuk en zijn vriend vind mij ook leuk.. Het ergste is om aan te horen dat die jongen die mij leuk vind steeds over mij praat in de klas maar ik weet ook niet hoe ik hem moet duidelijk maken dat ik hem niet leuk vind hij is ook nog eens een Irakees Ik ben echt verliefd op die vriend daarvan die me steeds verteld dat ik en zijn vriend een leuk stel zijn.. ik kan daar zo pissig om worden

25-03-2006, 22:52

Citaat door S-babe:
Ik zit ook in zo'n situatie..
Ik vind zo'n jongen leuk en zijn vriend vind mij ook leuk.. Het ergste is om aan te horen dat die jongen die mij leuk vind steeds over mij praat in de klas maar ik weet ook niet hoe ik hem moet duidelijk maken dat ik hem niet leuk vind hij is ook nog eens een Irakees Ik ben echt verliefd op die vriend daarvan die me steeds verteld dat ik en zijn vriend een leuk stel zijn.. ik kan daar zo pissig om worden
Jij begrijpt mij ja erg is dat hé

Pagina's : [1] 2