Bekijk volle/desktop versie : help me met engels...



25-03-2006, 20:36
wie kan me helpen met het vertelen van een opstel die ik moet maken voor engels ik heb hem in het nederland geschreven maar hij moet nog vertaald worden in het engels.
wie kan me daar aan helpen, ik ben degene die me hier aan wil helpen heel erg dankbaar.

25-03-2006, 20:56



Citaat door sima_sima:
wie kan me helpen met het vertelen van een opstel die ik moet maken voor engels ik heb hem in het nederland geschreven maar hij moet nog vertaald worden in het engels.
wie kan me daar aan helpen, ik ben degene die me hier aan wil helpen heel erg dankbaar.
Ewa Meis
Kwil je er best mee helpen hoor
Maar wat voor soort opstel is het, wat voor onderwerp?
Engels is makkelijk voor mij, maar is het een opstel met allemaal moeilijke vakkundige woorden :O?
Khoor het wel van je

25-03-2006, 21:09

Citaat door para_zina:
Ewa Meis
Kwil je er best mee helpen hoor
Maar wat voor soort opstel is het, wat voor onderwerp?
Engels is makkelijk voor mij, maar is het een opstel met allemaal moeilijke vakkundige woorden :O?
Khoor het wel van je
nee het is een opstel met hele makkelijke woorden. alleen kan het zelf niet vertalen omdat ik er niks van bak.

25-03-2006, 21:14

Citaat door sima_sima:
nee het is een opstel met hele makkelijke woorden. alleen kan het zelf niet vertalen omdat ik er niks van bak.
Hahahahaha okeej is snap het
Kan je die opstel naar me sturen via pm, of naar me mailen
baby_bear_zina@hotmail.com
En voor wanneer heb je het weer nodig

25-03-2006, 21:18



Citaat door para_zina:
Hahahahaha okeej is snap het
Kan je die opstel naar me sturen via pm, of naar me mailen
baby_bear_zina@hotmail.com
En voor wanneer heb je het weer nodig
ik zal het morgen wel naar je mailen omdat ik er nu nog niet helemaal mee klaar ben. en ik moet het inscha allah woensdag inleveren.

en heeel erg bedankt dat je me hierbij wilt helpen ik ben je heel erg dankbaar. je bent een schat.

25-03-2006, 21:19

Citaat door sima_sima:
ik zal het morgen wel naar je mailen omdat ik er nu nog niet helemaal mee klaar ben. en ik moet het inscha allah woensdag inleveren.

en heeel erg bedankt dat je me hierbij wilt helpen ik ben je heel erg dankbaar. je bent een schat.
Graag gedaan meis
Ik help je met plezier
Is goed als ik het heb vertaal ik voor je en stuur je het Incha Allah die zelfde avond weer terug of anders maandag in de ochtend