Bekijk volle/desktop versie : Guus Hiddink heeft net een persconferentie gegeven ..hij gaat weg bij PSV



24-03-2006, 13:12
Na veel gespeculeer van de buitenwacht schetste PSV-trainer Guus Hiddink vanmiddag zelf duidelijkheid over zijn toekomst. Op een speciaal belegde persconferentie liet de trainer weten na dit seizoen elders verder te gaan. Wat ‘elders’ in houdt maakte de trainer en voormalig bondscoach van Oranje niet bekend.

Feit is wel dat Hiddink een bijzonder succesvolle periode af gaat sluiten. Afgelopen seizoen behaalden de Eindhovenaren het landskampioenschap én de nationale beker. Ook reikte de ploeg tot de halve finales van de Champions League. In een eerder werkverband bij PSV slaagde de succestrainer er al in, onder heel veel meer, de Europacup I te veroveren.

Hiddink is onder meer in de race voor het bondscoachschap van Engeland en Rusland.

24-03-2006, 13:37


Best grappig,de vice-voorzitter van de Russische bond beweert dat het al rond is(financieel)...

24-03-2006, 13:40
Pff.. ik werd net wakker en ik deed de TV aan.. toevallig op rtl 7 en die persconferentie begon net! Echt slecht nieuws om de dag mee te beginnen

Maar goed, ik had het al wel verwacht eigenlijk....

24-03-2006, 13:58
stonds s'ochtends al in de krant en er waren 2 of 3 topics geopend

24-03-2006, 14:25



Citaat door moha00:
stonds s'ochtends al in de krant en er waren 2 of 3 topics geopend
dit doet pijn


We will miss Hiddink!!

24-03-2006, 14:25
als ibi en aisati nu nie voor maroc gaan kiezen dan willen zijn t gewoon nie

24-03-2006, 14:48
tja dit is niet echt niet nieuws


maar vandaag werdt het officieel