Bekijk volle/desktop versie : wat doe je als je neef je aanraakt en je niks durft tezeggen??TRUE!!



Pagina's : [1] 2

24-03-2006, 12:48
ik heb hier veel gelezen en vondt er heel goeie verhalen bij zitten...
ik heb veel mee gemaakt en kan het verleden niet agter me laten het speelt steeds een grote rol in me toekomst en me gedrag
ik zou graag hier me verhaal willen komen vertellen mischien dat ik het verleden dan kan laten rusten...

24-03-2006, 12:49


moet ik veder gaan??

24-03-2006, 12:55

Citaat door sSjigarrsS:
moet ik veder gaan??
ja ga door aub

groetjes

24-03-2006, 13:47
ja ga verder

24-03-2006, 13:53


meid ga snel verder ik wil het weten

24-03-2006, 14:18
Ja.. Is dit eCht by jou gebeurt

24-03-2006, 19:41
Ik was 3 jaar toen ik naar Nederland kwam samen met me moeder later pas kwam me vader…
Als ik nu kijk naar het verleden kan ik me bijna geen gelukkig moment herinneren.
Alles is vaag maar 1 ding weet ik nog als de dag van gister me neef…
Ik was nog heel jong toen het gebeurde.
Volgens mij was ik pas een jaar of 7/8…
Het begon allemaal van kom op me schoot zitten aaien over me hoof dit dat…





MOET IK VEDER GAAN???

24-03-2006, 19:45
ja ga gauw verder

24-03-2006, 20:03
ik woonde vroeger in arnehem ik vondt het best wel leuk daar had veel vrienden en kon met iedereen opschieten (als klein meisje )
soms kwamen me tante me 2 neven en me nicht naar ons toe...
ik vondt het altijd wel leuk als me nicht en me tante kwamen maar als me neef mee kwam vondt ik het vresselijk hij zat dan altijd aan me ik voelde me dan anders maar wist niet wat het was ik durfde nooit wat te zeggen want als ik zei ik ga tegen mama zegge zei hij altijd ``ja doe maar ze word boos op jou niet op mij ``






mijn zusje is jarigg morgen ga ik weer veder


als jullie willen tenmisten

24-03-2006, 20:31
ik zat in de woonkamer
ik w8te op de bel ik was helemaal ik gedachten verzonken
ik d8 aan vroeger aan me neef oh... wat hate ik hem tog
wrm was de vraag die altijd bij me opkwam wmr deed hij dat
ik fliste in de tijd trug naar vroeger tringggggggg...... de deur bel ging me tante kwam naar binnen gevolgd door me nicht sara en me neven mohammad en...ik kreeg het koud...daar kwam me neef said binnen altijd als ik hem zag voelde ik me vies....
hij keek me aan en lachte lief op een kattachtige manier...
ik kreeg een rilling over me rug heen opeens kwam sara naar me toe en knuffelde me we liepen allemaal naar de woonkamer en mohammad zei tegen leila wat ben je groot geworde hij tilde me op en draaie me in het rond ik was nog toen nog maar 8 jaar ik wist niet wrm ik bij said altijd zo n gevoel kreeg ik snapte er niks van...tringggg tringgggg
ik schrok uit me gedachten de deur bel ging me tante kwam binnen gelukkig maar dacht ik me neef komt al jaren niet meer.
ik stond op en liep naar de badkamer keek in de spiegen en zag dat ik helemaal wit geworden was het zweet zat op me voor hoofd ik hoorde mijn tante roepen salammm.....salam.... snel spoelde ik me gezicht en liep naar beneden me tante knuffelde me en liet me opeens los ze keek me aan en vroeg waarom voel je zo koud aan?? het is 33 graden....
ik wist niet wat ik moest seggen ik begon te stotteren... uh... ik...uhh... heb net me gezicht gewassen met koud water..
ze keek me raar aan effen ..en glimlachte effen draaide zich om en liep naar de keuken pfff... dacht ik...

24-03-2006, 20:33


mOre

hOevOnyOeliie

MarOciia


24-03-2006, 20:46
leuk verhaal ga snel verder

24-03-2006, 22:30


het was weekeind en ik wist niet wat ik moest doen ....
ik had een paar vriendinnen maar kon lang niet met iedereen opschieten ik vertouw mensen namelijk niet snel en kan lang niet met iedereen op schieten
dat komt doordat hij nog in me hoofd zit hij zorgt me nog steeds verdriet ik stond op en liep naar me kamer ik pakte me mobiel zag`1 oproep gemist
ik drukte op kijken en zag emrah staan ik gooide me mobiel trug op me bed ik had echt geen zin in hem...
eigenlijk had ik nooit zin in jongen altijd als een jonge me aanraakte zonder opzet ofso gwn iets raakte me dan trok ik me trug en was gelijk weg ik voelde me zo ziek...
ik zag heel veel meisjes van mijn leeftijd die altijd maar met jongenS waren etc..
en elke keer andere vriendjes hadden dat wou ik ook weer niet...
maar ik wou dat dat gevoel weg was..
ik besloot hanan te bellen en te vragen of ze met me meej naar de stad gaat...
ik belde haar op en vroeg haar mee
ze vondt het goed en we spraken af in de stad om 1 uur...
ik nam snel een douche
liep naar me kamer en trok een leuke zwarte kort broekje aan met een roze truitje er boven me ik was een beetje getint en dat stond mooi bij het roze kleurtje van me truitje deed wat lipgloss op en mascara keek in de spiegel deed wat waX in en klaar was ik pakte me tasje en liep naar de bushalte.
daar aangekome zag ik een 2 ogen 2 mooie heldere groene ogen me blik zakte naar benden langs zijn neus die mooi gevormd was zijn mooie donkere lippen niet te groot en te klein hij had een ligt getinte kleurtje me blikt zakte nog meer naar beneden hij had mooie gevormde schouders steeds meer keek ik naar benden ik kwam bij zijn armen die waren helll gespierd ik keek hem aan en hij was rood geworden opeens had ik door dat ik naar hem aan het staren was ik lachte verlegen en draaide me om..

25-03-2006, 13:50
Ga gauw verder meid!

25-03-2006, 19:35
ga gauw verder

Pagina's : [1] 2