Bekijk volle/desktop versie : TANS; Marokkaanse Verraders!!!



26-05-2002, 00:00

Citaat door Dienna:
Marokkaanse TANS steunt Israël!
Dit heeft iemand op een ander forum geplaatst:
-------------------
Onlangs zijn Sara Lee en Stichting TANS een samenwerkingsverband aangegaan. Naast een maatschappelijke betrokkenheid wil SARA LEE het muliticulturele talent in haar organisatie introduceren en de mogelijkheid bieden om ervaring op te doen binnen een professionele organisatie. Via deze hebben we de mogelijkheid gekregen om jou persoonlijk te benaderen voor de SARA LEE BUSINESS COURSE 2002.

SARA LEE is een internationale organisatie die over de hele wereld verpakte merkartikelen op de marikt zet zoals DOUWE EGBERTS, PICKWICK THEE, SANEX, DUYVIS EN PRODENT TANDPASTA. Wegens succes van voorgaande jaren organiseert SARA LEE ook dit jaar een BUSINESS COURSE, waarbij we kandidaten van allochtone afkomst uitnodigen om hieraan deel te nemen. Het gaat om kandidaten welke voldoen aan de volgende eisen;

-bla bla bla bla


Tot slot ben je heel enthousiast en zou je graag willen starten in een commerciele functie binnen een internationaal bedrijf?
herken je jezelf hierin en zou je graag uitgebreid willen kennismaken met onze organisatie.......

Namens het organiserende Business Course SARA LEE
EN STICHTING TANS (TOWARDS A NEW START)

--------------------------------------------------------
Sa laam aleikoem,

Dit is even een verkorte versie van de brief die vanmorgen in mijn brievenbus lag. Mijn mond viel open van verbazing, een gevoel van walging kreeg de overhand en met een gevoel als van een stomp in mijn buik nam ik plaats op de zichtsbijzijnde stoel. Ik heb enige tijd moeten bijkomen van dit bericht, met stomheid verslagen las ik de brief nog één keer door. Een samenwerkingsverband tussen TANS EN SARA LEE.

Voor ieder onder jullie die nog niet bekend zijn met SARA LEE, raad ik aan om eens een kijkje te nemen op http://www.inminds.com/boycott-israel.html

SARA LEE die bekend staat als één van de financiërs van Israel gaat een SAMENWERKINGSVERBAND aan met een organisatie waarvan 99,9% van Marokkaanse afkomst is!

Dat niet iedere Marokkaan moslim is weet ik, maar ik verwacht toch dat ergens in dat percentage Marokkanen te vinden die nog enige affiniteit met hun wortelen hebben alsmede hun religie.

Zijn we echt al zover dat we met de 'tegenpartij' in zee gaan om er zelf financiëel beter op te worden?
Is het echt mogelijk dat je kan samenwerking met een internationaal groot bedrijf die Israel financieel support?

Nu geef ik eerlijk toe dat ik STICHTING TANS altijd met een korreltje zout opnam en dat ik hun activiteiten met argusogen bekeek en nog steeds bekijk; maar dit breekt de klomp in duizend stukjes.
Deze samenwerking ontneemt het beetje ruggegraat dat zij in mijn ogen nog hadden. Waar is TANS in vredesnaam mee bezig?!

Een creatief-minded organisatie als TANS moet vast nog wel andere oplossingen kunnen bedenken om hun leden een 'mooie' toekomst te bieden. Dit is je ziel verkopen aan de duivel!

Ik roep iedere moslim op om contact op te nemen met TANS (dhr Ahmed Larouz) en hun beklag te uiten. Wij kunnen al zo weinig doen voor onze moslimbroeders en zusters in Palestina, maar bij Allah hier kunnen wij wel wat aan doen.
Zet je lidmaatschap stop en kom uit voor je opinie!
Ik doe een beroep op iedere moslim.
----------
SARA LEE LETTER CAMPAIGN

Sara Lee is the world's largest clothing manufacturer. It owns 30% of Israel's leading textile company Delta Galil., this opens the worlds markets to Israel, with cloths originating in Israel being sold around the world under one of the many famous Sara Lee brands (Hanes, Champion, Leggs, DIM, Bali, Lovable, Outer Banks, Wonderbra, Gossard, Playtex, Just My Size ...)

In 1998, Mr. Lucien Nessim of Sara Lee Personal Products received the Jubilee Award by the Israeli Prime Minister Netanyahu. This is the highest tribute ever awarded by the "State of Israel" in recognition of those individuals and organizations, that through their investments and trade relationships, have done the most to strengthen the Israeli economy.
.

27-05-2002, 23:25


Salaam dienna,

Er zijn misschien meer bedrijven die Isr. steunt. Wij komen er niet achter, we horen het via via of waar dan ook. Burger handelen niet met Isr. alleen die domme (rot arabische) regerings die doen zaken, waar wij van niks af weten. Inshallah ze gaan straks boeten met het steun geven aan Israel..

groetjes

28-05-2002, 11:53
Heb ook zoeen brief ontvangen en stond ook perplex dat ze totaal geen gevoel en eer hebben. Ik had al mijn vraagtekens bij deze organisatie gezet en één ding weet ik nu zeker: ook al ben ik hoogopgeleid ik wil ZEKER NIET bij dit groepje horen. En veel vrienden hebben ook alleen maar slechte ervaringen met deze organisatie.
maar ja ik zal er niet veel tijd aanbesteden omdat ze het toch niet waard zijn

04-10-2005, 00:45
[COLOR="darkslategray"][COLOR="darkslategray"][COLOR="Indigo"][/COLOR][/COLOR][/COLOR]