Bekijk volle/desktop versie : de beste band van heel europa kijk hier



23-03-2006, 22:29
Wie Een Bruiloftsband Zoekt Moet Bij Mij Wezen Band: Elkarkich!!!

--------------------------------------------------------------------------------

tegenwoordig word ons vaak gevraagd, om een speciaal nummer voor het bruidspaar te maken, in dat nummer komen de namen van de bruidspaar erin voor.
dus als er iemand een unieke band zoekt moet die bij mij wezen want wij zorgen voor veel variatie. wij worden wel veel gevraagd want wij hebben de beste van de beste apparatuur, en we hebben zelfs marokaanse bruiloftsrappen. maar niet iedereen houd daar van de mensen die daarvoor kiezen zijn meestal jonge bruidsparen. ook zorgen wij voor een leuke sfeer in de omgeving en dragen wij ook speciale kleding. Wij hebben best wel veel ervaring want we hebben ook wel eens samen een duet gedaan met Mimoun Raffrou, Said Maruarri, milouda, Rachid Kasmi, Said Rami en dergelijke. zijn er nog vragen?? of wil iemand wat mooie band muziek horen dan moet hij/zij mij email adres toevoegen of je kunt een bericht achter laten en dan laat ik je meer muziek horen over mijn band en dan kan je zelf oordelen of je mij goed genoeg vind voor JULLIE bruiloft incha-allah.
P.S: onze muziek bestaat uit chaabi, rif, Rai, en n0g veeeeeel meer..!!