Bekijk volle/desktop versie : rare telefoon ervaringen...



Pagina's : [1] 2

23-03-2006, 22:12
ik word vaak opgebeld door 2 vrouwen ..dan zeggen ze dat ze frans moeten hebben..en ze spreken me voicemale in met dingen van frans aub het is dringent..en hoe vaak ik ook zeg ik ben frans niet en ik ken geen frans..die mensen hebben een bot voor hun kop want ze blijven bellen..

23-03-2006, 22:21


stelletjes freaks
noteer hun nummer en bestook ze terug

23-03-2006, 22:23

Citaat door lalabuya:
stelletjes freaks
noteer hun nummer en bestook ze terug
geen beltegoed

23-03-2006, 22:43

Citaat door noä:
ik word vaak opgebeld door 2 vrouwen ..dan zeggen ze dat ze frans moeten hebben..en ze spreken me voicemale in met dingen van frans aub het is dringent..en hoe vaak ik ook zeg ik ben frans niet en ik ken geen frans..die mensen hebben een bot voor hun kop want ze blijven bellen..
joh het is wel vervelend ja, maar ik zal ze ook gewoon terug bellen en eens duidelijk maken dat jij echt geen frans kunt zijn Franca zou nog kunnen.... maar ja...

Hey we willen je best helpen hoor,,,,,,,, gigigi kom hier met die nummer.. Dan zou ie spijt hebben dat ie jou ooit gebeld heeft

Groetjes
Fat

23-03-2006, 22:47



Citaat door fatt:
joh het is wel vervelend ja, maar ik zal ze ook gewoon terug bellen en eens duidelijk maken dat jij echt geen frans kunt zijn Franca zou nog kunnen.... maar ja...

Hey we willen je best helpen hoor,,,,,,,, gigigi kom hier met die nummer.. Dan zou ie spijt hebben dat ie jou ooit gebeld heeft

Groetjes
Fat
zijn 2 vrouwen..vind het zielig voor ze..misschien is frans wel weg gelopen van hun en zijn ze verdrietig

23-03-2006, 22:50
Ja, vreselijk is dat, ik werd een tijdje door Paku's lastiggevallen...Spreek nu een beetje Pakistaans....

23-03-2006, 22:51
of je hebt eigenlijk het zelfdenummer als frans alleen een cijfer staat net anders om
ze hoeven maar te snel in te typen en dan krijgen ze jou aan de lijn
zeg ze nog een keer dat ze frans zijn nummer goed moeten noteren en gelijk moeten opslaan in hun menu
ook kan het zijn dat jou nummer eerder van een frans is geweest
dat probleem heeft mijn tante ook gehad
in ieder geval succes
of lul de volgende keer als ze naar frans vragen iets in het frans
hahahaahahah
grt

23-03-2006, 22:54
nou vroeger werden we ook vaak gebeld op ons huisnummer(telefoon) nam ik op toen kreeg ik ene dr de bruin aan de lijn, ging ie over s e x praten echt goor ik was nog wel best jong,en de telefoontjes bleven zich maar herhalen op een gegeven moment was het gestopt, en een keer kreeg een onbekend telefoontje van iemand uit italie en een keer iemand uit duitsland heel weird allemaal, leken net een stelletje stalkers allemaal

23-03-2006, 22:58

Citaat door noä:
zijn 2 vrouwen..vind het zielig voor ze..misschien is frans wel weg gelopen van hun en zijn ze verdrietig

23-03-2006, 23:00

Citaat door missroses:
of je hebt eigenlijk het zelfdenummer als frans alleen een cijfer staat net anders om
ze hoeven maar te snel in te typen en dan krijgen ze jou aan de lijn
zeg ze nog een keer dat ze frans zijn nummer goed moeten noteren en gelijk moeten opslaan in hun menu
ook kan het zijn dat jou nummer eerder van een frans is geweest
dat probleem heeft mijn tante ook gehad
in ieder geval succes
of lul de volgende keer als ze naar frans vragen iets in het frans
hahahaahahah
grt
heb de telefoon + kaartje van de telefoon winkel..

@ noukha ben ook wel eens gebeld door iemand uit turkeije

23-03-2006, 23:27
het kaartje kan ook een oudtelnummer zijn van iemand anders
grt

23-03-2006, 23:36
ik ging vroeger altijd mensen lastig vallen

23-03-2006, 23:40



Citaat door latifa_soussia:
Ja, vreselijk is dat, ik werd een tijdje door Paku's lastiggevallen...Spreek nu een beetje Pakistaans....
hahahah

24-03-2006, 01:52
ik heb dat ook met een italiaanse vrouw die me steeds belt en vraagt naar ene Roza ofzoiet...
het grappige is dat ze meteen begint in het italiaans tegen me te praten, waar ik geen barst van versta.. ik heb haar al herhaaldelijk gezegd dat ze een verkeerde nummer draait, maar waarschijnlijk dringt het niet tot haar door.. ook heb ik de laatste tijd last van een stalker, ik wordt wel 30 keer op een dag gebeld, zodra ik opneem wordt de verbinding verbroken..
het is heel erg irritant, en frusterend omdat ik op de huistelefoon gebeld wordt en dus kan ik niet zien wie er belt..

24-03-2006, 07:51
Ik werd ook vaak gebeld en men vroeg dan naar Wouter.Kreeg smsjes die gericht waren naar Wouter..Gelukkig is het nu minder geworden..

Pagina's : [1] 2