Bekijk volle/desktop versie : Dillemmaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

23-03-2006, 20:32
[IMG]/[IMG]




dus wat moet ik hiervan vinden

23-03-2006, 20:35


hmmz.. kijk naar z'n innerlijk.. is hij iemand met wie je je toekomst kunt opbouwen?? en doe niets haram..

23-03-2006, 20:36
en nu een samenvattig graag

23-03-2006, 20:38
als ie goed is en meent dat ie met jou wilt trouwen, ewa ja dan trouwen jullie maar

23-03-2006, 20:39



Citaat door Kleintjj^:
hmmz.. kijk naar z'n innerlijk.. is hij iemand met wie je je toekomst kunt opbouwen?? en doe niets haram..
idd zina

23-03-2006, 20:41


mijn neef zouden die buurjongen goed vloeren.. als ik dat dan nog niet heb gedaan dan

luister jongedame er kan veel mis gaan.. en als hij je echt wilt.. dan komt hij met een pakkie suiker en anders niet
en als je geen goed gevoel over hem hebt.. moet je hem dit zeggen en zeggen dat je liever helemaal nix met hem te maken wou hebben!
en dat hij niet met smoesjes moet komen aanjanken

you had me..




Tips van je oegtie soekran

Assallamoe ALaikom je oegtie soekran

24-03-2006, 07:37

Citaat door rehaam:
en nu een samenvattig graag
Mesgota


Ik kan zo een verhaal typen bij verhaalrubriek jék....

24-03-2006, 07:39
Nee wat ik nou het gekste vindt is waarom hij me heefd gebeld en dan nog wel huilend, wat moet ik daar van denken...

En hoe aan me nummer komt vind ik ook scary....

24-03-2006, 08:31

Citaat door maissa505:
Nee wat ik nou het gekste vindt is waarom hij me heefd gebeld en dan nog wel huilend, wat moet ik daar van denken...

En hoe aan me nummer komt vind ik ook scary....
strange veryyyyyyyy strangeeeeeee

24-03-2006, 09:54

Citaat door maissa505:
Gister is me iets raars,geks,grappigs ......ik weet zelf ook niet wat ik het kan noemen, en daar wil ik even jullie mening over, maar daar hoort wel eerst een heel verhaal bij .

3 jaar geleden ging ik heel vaak bij mijn nichten logeren, en zij hadden een buurjongen.
Hij kwam heel vaak bij mijn neven thuis over de vloer.

Een keer kwam ik em tegen in de trein en toen sprak hij me aan, en vertelde mij dat hij me eigenlijk altijd al wat beter wou leren kennen.
maar het niet echt aan mijn neven durfde te vragen, hij vroeg mij m'n nummer, maar dat heb ik geweigerd.
toen hij me dat zei voelde ik me helemaal niet op me gemak, je weet onzeker en nog nooit zoiets meegemaakt.
ik zei em dat ik hem liever niet mijn nummer gaf maar als hij zijn nummer aan mij wou geven dat ik het wel aan zou nemen.
Dat hebben we dus gedaan en daarna heb ik em heel lang niet gezien.
ik durfde ook niet meer naar mijn nichten.
tot op een dag ik en een vriendin van mij door mij telefoon gingen en dat nummer tegen kwamen.
ze haalde me over om hem te bellen, dat heb ik toen toch maar gedaan en tot mijn verbazing was het best een leuk gesprek.We begonnen elkaar wat vaker te spreken, ik vond het niet eens meer erg op bij mijn nichten langs te gaan.
we spraken daar vaak af maar het was puur vriendschap.
Dan zaten we met mijn neven en mijn nichten lekker te kletsen, het was gewoon gezellig.ik moet wel even zeggen dat het een hele leuke jongen is.
tot op een dag dat hij mij opbelde en vertelde dat hij meer wou dan alleen een vriendschap,ik zag het niet zo zitten, ik zag em nu als een van mijn neven en vertrouwde het ook niet helemaal omdat hij echt heel leuk was, hij was altijd leuk gekleed, toen hij mij om meer vroeg dacht ik van wat moet hij met iemand als mij.
ik voelde me een beetje lotte (je weet wel die serie op talpa), terwijl hij zo veel keus had bij chikkies, die wijven plakte aan hem alsof ze geplakt werden met bison lijm.
toen is onze relatie een beetje verwaterd.
Hij verhuisde ook nog, ik veranderde mijn nummer.
m´n neven hadden hem nog een paar keer gesproken en daarna ook niet meer.
tot gisteren dus belde hij mij op (ik weet niet hoe hij aan mijn nummer komt want ik had mijn nummer onderhand al 10 keer veranderd .
en toen ik mijn neven erom vroeg wisten ze niet eens meer over wie ik het had (je weet wel die ene buurjongen van jullie .......ooooooooo dieeeeee)(ja wat is daarmee) weet je wel .
huilend (maar dan ook echt letterlijk huilend) hij vertelde me dat het em speet dat hij 2 jaar niets van zich liet horen, en dat hij mij heel graag terug wilt en dat hij nog altijd aan me denkt, en als het aan mij ligt trouw ik vandaag nog met je.
maar iets in mijn achterhoofd zegt me gewoon dat er iets niet klopt hij kan elke meid krijgen die hij wilt. + ik heb me voorgenomen om nooit met een knapperd te trouwen, vraag me niet waarom




dus wat moet ik hiervan vinden
om te beginnen vind ik het een raar verhaal.....

hij belde je huilend op (meen je dit ) of klonk hij gewoon een beetje zielig...

nou mijn advies denk er goed over na...

zijn er gevoelens dan laat jem om je hand vragen...

ohjaa vraag je je niet af wat hij heeft gedaan in de afgelopen 2 jaar... k zal eerst dit even nagaan....

x natijaa

24-03-2006, 15:53
Knappe mannen huilen niet.

24-03-2006, 16:57
ahh so lief verhaal maar 2 jaar niks laten horen pff wel lang hoor probeer het nog een keer zou ik zeggen maar alleen als jij je goed bij voelt meid veel geluk nog

24-03-2006, 21:48



Citaat door maissa505:
Mesgota


Ik kan zo een verhaal typen bij verhaalrubriek jék....
ewa waar wacht je op vooruit maar yallah ziedi

27-03-2006, 09:34

Citaat door natje_zinna:
om te beginnen vind ik het een raar verhaal.....

hij belde je huilend op (meen je dit ) of klonk hij gewoon een beetje zielig...

nou mijn advies denk er goed over na...

zijn er gevoelens dan laat jem om je hand vragen...

ohjaa vraag je je niet af wat hij heeft gedaan in de afgelopen 2 jaar... k zal eerst dit even nagaan....

x natijaa
HuilenD ja

Gelukkig spelen er bij mijn geen gevoelens bij hem blijkbaar wel, maar ik zie hem niet als mijn aanstaande.
Hij is altijd een broer voor me geweest en dat is hij nog steeds voor me.


Tuurlijk wel hij heeft me ook vertelt waar hij die 2 jaar heeft uitgehangen, maar dat is prive

27-03-2006, 09:36

Citaat door BoraSita:
Knappe mannen huilen niet.
Hahaha, wie hou je voor de gek

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12