Bekijk volle/desktop versie : Magazine "Wij Moslims"

25-05-2002, 23:34

Citaat door Dienna:
Assalamoe 3allaikoem mensen,

graag wilde ik even het Magazine "Wij Moslims" promoten, voor zover dat al niet eerder is gebeurd op dit forum.

Het blad dat nog niet zo heel erg oud is, staat bordevol informatie over de Islam. Het is samengesteld door Moslims maar is gemaakt voor Moslims en niet-Moslims die meer willen weten over de Islaam. Ook staat het blad open voor opbouwende kritiek en wordt de lezer uitgenodigd om zelf ook een bijdrage te leveren aan het blad d.m.v zelf columns/stukjes/persoonlijke ervaringen te schrijven en op te sturen.

Heb je interesse? Schrijf, bel, of mail dan naar:

Momtazah Postbus 216 5700 AE Helmond
Tel: 0492-559980 of 06-24737227
email: wijmoslims@hotmail.com

Losse verkoop: 3 Euro
Jaarabonnement: 30 Euro

.

26-05-2002, 01:26

Salaam aleikom...

Heb je zelf al ervaring met het blad...?? Want ben nu wat meer wantrouwiger aan het worden deze periode, na een aantal Islamitsiche boeken te hebben aangeschaft en later via via achter komen dat sommige informatie niet betrouwbaar is......

Misschien dat jij het weet Dienna of het volleidg betrouwbaar is.....

30-05-2002, 23:59
salamoe alaikum,

weet je toevallig ook waar je m kunt kopen?? zou m wel graag willen hebben....

Salamoe alaikum,
Muslimaa

31-05-2002, 10:44
Ik ben al geabonneerd en ik ben zeer tevreden. Mensen die echt meer willen weten, zouden zich echt moeten aboneeeren.

Younes El .........

01-06-2002, 15:21

SAlaam aleikOm....

BedanKt Diena.... Nu Ik weet dat AbdulJabbar Van deN veN een van de makers ziJn.... zaL ik InschAllah zo snel mogelijk abbonereN.....

03-01-2004, 15:58
De hierboven afgebeelde 'Wij Moslims' zien er uit als een islamitische variant van de Wachttoren. En dat is een heel eng blad, maar ik zal eerst eens naar http://www.al-islaam.com gaan om meer te weten te komen.

03-01-2004, 16:07
Ik heb nu een aantal artikelen uit vorige nummers gelezen en kom tot de conclusie dat het blad 100% niks voor mij is.

03-01-2004, 16:23
so so binnen 9 minuten heb je die site bezocht en alle informatie gelezen

knap hoor

03-01-2004, 16:46

Citaat:
Origineel gepost door alhoceima_boy15

knap hoor

het lijkt me wel een goed blad

03-01-2004, 16:48

Citaat:
Origineel gepost door AlHoceima_Leila

het lijkt me wel een goed blad
volgens mij ook

03-01-2004, 16:51

Citaat:
volgens mij ook
!

03-01-2004, 16:57

Citaat:
Origineel gepost door AlHoceima_Leila
!

03-01-2004, 17:32

Citaat:

knap hoor
Ik heb natuurlijk niet alles gelezen, maar onder andere wel een heleboel titels van artikelen waarvan de meeste mij niet aanspraken. Een stuk of 5 heb ik helemaal gelezen en ik was het nooit met de inhoud eens.

Dus ik denk dat ik wel met recht kan zeggen dat het blad niks voor mij is.

03-01-2004, 22:56

Citaat:
Origineel gepost door tonk
Ik heb natuurlijk niet alles gelezen, maar onder andere wel een heleboel titels van artikelen waarvan de meeste mij niet aanspraken. Een stuk of 5 heb ik helemaal gelezen en ik was het nooit met de inhoud eens.

Ik hou je niet tegen

03-01-2004, 23:54

Citaat:
Origineel gepost door tonk

Waarschijnlijk vond je er niets in terug over goedkeuring van homosexualiteit en het adoptierecht voor lesbiennes.

Dan mag je nog 1000 nummers lezen, te vrezen valt dat je het blad inderdaad nooit goed zal vinden.

MELILLENSE