Bekijk volle/desktop versie : Musharraf waarschuwt buitenlandse strijders



23-03-2006, 19:14
donderdag 23 maart 2006 18:45
Musharraf waarschuwt buitenlandse strijders

(Novum/AP) - Alle buitenlandse strijders moeten Pakistan direct verlaten of voor hun leven vrezen. Dat heeft de Pakistaanse president Pervez Musharraf donderdag gezegd voor een bijeenkomst van tachtigduizend mensen in de Oost-Pakistaanse stad Lahore.

Volgens Pakistaanse inlichtingenfunctionarissen bevinden zich in het noordwestelijke stammengebied Waziristan, bij de Afghaanse grens, honderden Arabische, Oezbeekse, Tsjetsjeense en Afghaanse strijders. 'Ik zal de aanwezigheid van deze terroristen in Pakistan niet dulden', zei de president tegen zijn gehoor, bijeengekomen ter gelegenheid van het honderdjarig bestaan van de regerende Moslimliga.

Tussen Afghanistan en Pakistan is frictie ontstaan, omdat Kabul meent dat Islamabad onvoldoende doet om te voorkomen dat Taliban en Al-Qaida-strijders vanuit Pakistan aanvallen uitvoeren op Afghaans grondgebied. Enkele weken geleden vielen Pakistaanse veiligheidstroepen wel een veronderstelde Al-Qaida-basis aan in het onherbergzame grensgebied met Afghanistan en doodden daarbij tientallen buitenlanders, vermoedelijk terroristen.

Publicatiedatum: 23 maart 2006

http://www.elsevier.nl/nieuws/laatste_24_uur/nieuwsbericht/asp/artnr/91969/index.html

23-03-2006, 19:25


zijn jullie zo bang van onze extremisten ze doen jullie niks zolang je jou identiteit geheim houd

23-03-2006, 20:06

Citaat door K1K1:
zijn jullie zo bang van onze extremisten ze doen jullie niks zolang je jou identiteit geheim houd




Wie is jullie en onze

23-03-2006, 20:34

Citaat door K1K1:
zijn jullie zo bang van onze extremisten ze doen jullie niks zolang je jou identiteit geheim houd
word steeds gekker hier.
onze?


ga jij eerst maar eens terug naar de kleuterschool. zwakbegaafde incestmongool!

23-03-2006, 21:33



Citaat door Draaideur:
Je moet toch even op het VMBO een extra lesje spelling nemen.
Ik wilde net zeggen.... die zin was wel van een heel treurig niveau.

23-03-2006, 22:31
Ik blijf het een onbetrouwbare draaikont vinden die Musharraf. Heel veel van dat Taliban-gebeuren is in zijn land ontwikkeld.

Hij heeft nu stoer taalgebruik, maar daar koop je uiteindelijk niets voor.