Bekijk volle/desktop versie : Zijn er STELLETJESSS die elkaar ..................................



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

23-03-2006, 00:08
Elkaar hebben leren kennen via marokko.nl?

En dat kan vanalles zijn...bijvoorbeeld na aanleiding van een topic..en dat je daarna contact had via pm en daarna msn en daarna telefonisch en daarna elkaar zien.

Dus mijn vraag is of er stelletjes zijn die elkaar via deze site hebben leren kennen..en hoe? En ben je er nu getrouwd mee of heb je er een relatie mee etc.

Ik heb het een keer gehoord..dat een stel elkaar hier heeft leren kennen ..en dat ze nu bijna gaan trouwen ..en dat ze helemaal gek opelkaar zijn..

Dus ben benieuwd..of het alleen bij slechts een paar is gebleven..of dat het gewoon vaker voorkomt..

En ik weet ook bijna zeker dat veel meiden dit willen weten.

23-03-2006, 00:10


Nee..is voorschut en wanhopig.

23-03-2006, 00:13

Citaat door WhoCares:
Nee..is voorschut en wanhopig.







Houwa Hada

23-03-2006, 00:13

Citaat door Casa_zeemeermin:


En ik weet ook bijna zeker dat veel meiden dit willen weten.
nee hoor

23-03-2006, 00:22



Citaat door nana_:
nee hoor
misschien is de topicstarster iemand hier tegen gekomen.. en omdat ze.. zo twijfelt vraag ze zich af of ze misschien de enige is.. en of dat wel okie is... heb ik dat nu goed begrepen

23-03-2006, 00:22

Citaat door nana_:
nee hoor


Weet je het zeker, ik heb wel een leuk nieuwtje



Houda Hada

23-03-2006, 00:26

Citaat door soekran:
misschien is de topicstarster iemand hier tegen gekomen.. en omdat ze.. zo twijfelt vraag ze zich af of ze misschien de enige is.. en of dat wel okie is... heb ik dat nu goed begrepen
dat zou het wel zijn

23-03-2006, 00:26

Citaat door supadupa:
Weet je het zeker, ik heb wel een leuk nieuwtje



Houda Hada
is hij aantrekkelijk

23-03-2006, 00:27

Citaat door soekran:
misschien is de topicstarster iemand hier tegen gekomen.. en omdat ze.. zo twijfelt vraag ze zich af of ze misschien de enige is.. en of dat wel okie is... heb ik dat nu goed begrepen
Ik zou precies hetzelfde als jij denken...en toen ik dit typte wist ik dat iemand dit zou denken..maar nee ikzelf vind het ook heel wanhopig klinken..wil zelf liever iemand niet zo vanuit het internet leren kennen nee..

Dus het antwoord is ...NEE je hebt het niet goed begrepen.

23-03-2006, 00:28

Citaat door nana_:
is hij aantrekkelijk



Je stelt de verkeerde vraag.



Houwa Hada

23-03-2006, 00:29

Citaat door supadupa:


Je stelt de verkeerde vraag.



Houwa Hada
Heb jij iemand vanuit MAROKKO.NL leren kennen????

23-03-2006, 00:30

Citaat door supadupa:


Je stelt de verkeerde vraag.



Houwa Hada
wanneer ga je naar Belgie verhuizen

Je weet dat ik kapsels doe he

23-03-2006, 00:30



Citaat door Casa_zeemeermin:
Ik zou precies hetzelfde als jij denken...en toen ik dit typte wist ik dat iemand dit zou denken..maar nee ikzelf vind het ook heel wanhopig klinken..wil zelf liever iemand niet zo vanuit het internet leren kennen nee..

Dus het antwoord is ...NEE je hebt het niet goed begrepen.
fijn dat je me zo terug antwoord.. was alleen maar een gedachte gang hoor..!

iemand van internet hoeft niet so seer te betekenen dat je wanhopig bent hoor.. want je kunt ook wanhopig op straat zitten flirten met jan en alleman? het is maar hoe je het ziet

Assallamoe alaikom je oegtie soekran
ik heb niemand van internet. dus.. ik ben nog steeds vrijgezel

23-03-2006, 00:31
mijn neef is via internet getrouwd, ze schelden hem ermee uit

23-03-2006, 00:32

Citaat door Casa_zeemeermin:
Heb jij iemand vanuit MAROKKO.NL leren kennen????






Houwa Hada

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7