Bekijk volle/desktop versie : Wie betaald er tijdens een afspraakje.



Pagina's : [1] 2

22-03-2006, 22:29
Voor alle vrijgezellen, die met dit probleem te maken hebben.


Als ZIJ met hem naar bed wilt, dan is het een afspraak;

Hij betaald.


Als ZIJ niet met hem naar bed wilt en een aardig persoon is, die de boodschap "Alleen vrienden" luid en duidelijk over wilt brengen;

Zij betaald voor haarzelf, en staat daar ook echt op.


Als ZIJ niet met hem naar bed wilt, ze is een aardig persoon, maar hij is rijk;

HIJ betaald, maar ZIJ biedt wel aan, voor zichzelf te betalen.


Als ZIJ niet met hem naar bed wilt, en ze is geen aardig persoon;

HIJ betaald.


Als ZIJ niet met hem naar bed wilt, en ze is geen aardig persoon, en HIJ is niet rijk;

HIJ betaald.


Als HIJ betaald, en zij wilt niet overkomen als een klaploper;

Ze biedt aan, mee te betalen, hij weigert dat, ZIJ zegt, de drankjes erna te betalen.


Als HIJ een zuinig type is;

Hij vraagt haar de rekening te delen.


Als HIJ blut is, ze een relatie hebben, zij geen aardig persoon is, en ze gaan naar een chique restaurant;

ZIJ veinst onverschilligheid ten opzichte van zijn financiele probleem. HIJ betaald.


Als HIJ blut is, zij een aardig persoon,ze een relatie hebben, en ze gaan naar een goed restaurant;

ZIJ schuift hem het geld toe, voor ze naar binnen gaan.


Als HIJ blut is, ze een relatie hebben, en ZIJ aardig is, en ze gaan dus naar een voordelig restaurant;

ZIJ betaald.


Als HIJ blut is, ZIJ niet aardig, ze heben nog een relatie en ze gaan naar een goedkoop restaurant;

ZIJ herinnert zich plotseling, dat ze niet kan, ondat ze haar haren moet wassen......


Als ZIJ hem mee uit eten vraagt, omdat HIJ jarig is en ze zijn verliefd;

ZIJ betaald.


Als ZIJ hem mee uit vraagt, HIJ is niet jarig, maar hij weet wat goed voor hem is;

ZIJ maakt aanstalten te gaan betalen, HIJ protesteerd, ZIJ geeft toe.


Als HIJ een man is, die HAAR weer terug wilt zien;

HIJ betaald; altijd, zonder uitzondering.

22-03-2006, 22:37


Mijn versie is lekker simpel.

Als HIJ een man is, en ZIJ een vrouw:

Hij betaalt!

24-03-2006, 20:28

Citaat door Troubled:
Mijn versie is lekker simpel.

Als HIJ een man is, en ZIJ een vrouw:

Hij betaalt!
vrouwenrechten = ook vrouwenplichten

24-03-2006, 20:33


jij betaal alles

ik kom je persoonlijk opzoeken


me je tal van onzintopics


24-03-2006, 21:04


OPfff belachelijk , iedereen betaald voor zijn eigen , allé je kan wel een drankje aanbieden , maar een beetjezelfstandigheid..

24-03-2006, 21:17
en wie betaalt er wanneer wij een afspraak hebben?

24-03-2006, 21:54
hahaha ja dat is best irritant. Ik zou zeggen: Ik betaal en als hij zegt nee ik betaal dan bied ik nog een keer... Als hij dan acheruit gaat ofzo dan is t duidelijk als ie ruzie wil zoeken dan is t ook duidelijk whaha

24-03-2006, 22:05
Jongen betaalt

24-03-2006, 22:26

Citaat door Mocros_girl:
ik betaal
mag ik dan een keer mee naar Les grottes d'hercule?

24-03-2006, 22:35
"Hij" betaalt altijd...

Behalve in extreme uitzonderingen...

24-03-2006, 22:36

Citaat door Amal_Arabia:
hahaha ja dat is best irritant. Ik zou zeggen: Ik betaal en als hij zegt nee ik betaal dan bied ik nog een keer... Als hij dan acheruit gaat ofzo dan is t duidelijk als ie ruzie wil zoeken dan is t ook duidelijk whaha
Juist,... als je het twee keer aanbied en dan zegt die tegen jou oké doe jij het nu wallah ik kan ook zelf betalen.... gelijk dumpen... want hij heeft niets.... wil ze3ma met wellah laten zien... dat hij de man is en voor je trakteert....

een man hoort aan het begin van het bestelling te betalen ,... en laat ie het aan het einde... weet je gelijk hij wil jouw potje en is zoefri eet buiten dan bij zijn moeder...

24-03-2006, 22:42

Citaat door ifyouknow:
Juist,... als je het twee keer aanbied en dan zegt die tegen jou oké doe jij het nu wallah ik kan ook zelf betalen.... gelijk dumpen... want hij heeft niets.... wil ze3ma met wellah laten zien... dat hij de man is en voor je trakteert....

een man hoort aan het begin van het bestelling te betalen ,... en laat ie het aan het einde... weet je gelijk hij wil jouw potje en is zoefri eet buiten dan bij zijn moeder...
tijd voor een behandeling om van je mannenfobie af te komen

24-03-2006, 22:45



Citaat door ifyouknow:
Juist,... als je het twee keer aanbied en dan zegt die tegen jou oké doe jij het nu wallah ik kan ook zelf betalen.... gelijk dumpen... want hij heeft niets.... wil ze3ma met wellah laten zien... dat hij de man is en voor je trakteert....

een man hoort aan het begin van het bestelling te betalen ,... en laat ie het aan het einde... weet je gelijk hij wil jouw potje en is zoefri eet buiten dan bij zijn moeder...
Ja echt he! Damn als het eerste date is pff

Maarre als je lang zou hebben dan kan je heus wle af en toe betalen, vind ik dan. Mijn nicht vind van niet. De man is er om te betalen ( punt )

24-03-2006, 22:46

Citaat door Don_Zakaria:
tijd voor een behandeling om van je mannenfobie af te komen
Jij zit in sociale dienst dus jij betaald nooit

24-03-2006, 22:56

Citaat door Amal_Arabia:
Jij zit in sociale dienst dus jij betaald nooit
kijk eindelijk een attente vrouw die rekening houdt met de omstandigheden dus jij betaalt?

Pagina's : [1] 2