Bekijk volle/desktop versie : Hoe hou je het vol zonder seks?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

22-03-2006, 22:22
Het lijkt erop dat veel hier maagd zijn. Dat is heel goed. Hoe houden jullie het vol geen seks te hebben? Is dan mijn vraag. Omdat wij allen weten dat iedereen wel hormonen heeft. Vooral de jongens. Bij mijn vriendenkring is de grootste meerderheid maagd, misschien dat ik hun gedrag heb overgenomen. Ook misschien omdat ik me verplaats in de meiden. Dan zeg ik 'stel dat het je zusje was of dochter (later)'.

Dus hoe houden jullie het vol? Ook als je geen maagd meer bent. En probeert af te kicken. Het is misschien heel persoonlijk, maar reageer toch. Wie weet kunnen we allen van elkaar leren.

Ik heb net ook een topic geopend, deze sluit er goed op aan. Alleen is het onderwerp toch wat anders.

22-03-2006, 22:23



Citaat door Mocro_tram:
Het lijkt erop dat veel hier maagd zijn. Dat is heel goed. Hoe houden jullie het vol geen seks te hebben? Is dan mijn vraag. Omdat wij allen weten dat iedereen wel hormonen heeft. Vooral de jongens. Bij mijn vriendenkring is de grootste meerderheid maagd, misschien dat ik hun gedrag heb overgenomen. Ook misschien omdat ik me verplaats in de meiden. Dan zeg ik 'stel dat het je zusje was of dochter (later)'.

Dus hoe houden jullie het vol? Ook als je geen maagd meer bent. En probeert af te kicken. Het is misschien heel persoonlijk, maar reageer toch. Wie weet kunnen we allen van elkaar leren.

Ik heb net ook een topic geopend, deze sluit er goed op aan. Alleen is het onderwerp toch wat anders.
Gewoon doen wat je te doen staat.. Vechten tegen de lusten, je moet toch iets doen om het eeuwige hiernamaals te verdienen !

22-03-2006, 22:25

Citaat door Novel 1:
Gewoon doen wat je te doen staat.. Vechten tegen de lusten, je moet toch iets doen om het eeuwige hiernamaals te verdienen !

22-03-2006, 22:26
Voor jongens is het een kunst om zoiets vol te houden..heb echt medelijden met jullie.


En om even toch een antwoord te geven op je vieze vraag..iets wat je niet kent mis je ook niet..dus is volhouden gemakkelijk.

22-03-2006, 22:26



Citaat door Novel 1:
Gewoon doen wat je te doen staat.. Vechten tegen de lusten, je moet toch iets doen om het eeuwige hiernamaals te verdienen !
broeder. Dus je probeert zo weinig mogelijk contact te hebben met meisjes en goed nadenken over geloof, toch?

22-03-2006, 22:27
je typt het juiste:]

HET LIJKT EROP, dat hier veel maagd zijn.
niet is wat het lijkt.
en alles wat het lijkt is het niet!

22-03-2006, 22:28

Citaat door WhoCares:
Voor jongens is het een kunst om zoiets vol te houden..heb echt medelijden met jullie.


En om even toch een antwoord te geven op je vieze vraag..iets wat je niet kent mis je ook niet..dus is volhouden gemakkelijk.
Je haalt de woorden uit mijn mond.
Je weet niet wat je mist.




























22-03-2006, 22:28

Citaat door WhoCares:
Voor jongens is het een kunst om zoiets vol te houden..heb echt medelijden met jullie.


En om even toch een antwoord te geven op je vieze vraag..iets wat je niet kent mis je ook niet..dus is volhouden gemakkelijk.
Waarom zou het moeilijker zijn voor jongens? Vrouwen hebben ook die gevoelens?

Dat klopt echt! Stel dat ik het 1 keer zou doen, zou ik het 100% miljoen keer erna doen.

22-03-2006, 22:28

Citaat door Novel 1:
Gewoon doen wat je te doen staat.. Vechten tegen de lusten, je moet toch iets doen om het eeuwige hiernamaals te verdienen !
tbarkellah

22-03-2006, 22:28
ben maagd.. maar zeg je eerlijk.. tis moeilijk om vol te houde

22-03-2006, 22:29

Citaat door Mvr_Sabrina:
je typt het juiste:]

HET LIJKT EROP, dat hier veel maagd zijn.
niet is wat het lijkt.
en alles wat het lijkt is het niet!
Maar dat vind ik nu ff niet belangrijk. Iedereen zal persoonlijk beoordeelt worden.

Ik heb schijt wat een ander doet, tuurlijk heb ik liever dat ze het goede doen.

22-03-2006, 22:29

Citaat door Mocro_tram:
broeder. Dus je probeert zo weinig mogelijk contact te hebben met meisjes en goed nadenken over geloof, toch?
Zo weinig mogelijk kun je inruilen voor Hélémáál niet !
En ja, ik probeer goed na te denken over het geloof en natuurlijk mijn toekomstige.
Allah heeft niet voor niets het huwelijk uitgevonden...

22-03-2006, 22:29


Zoals er al staat; wat je niet kent,mis je niet!

22-03-2006, 22:30

Citaat door TYGER:
ben maagd.. maar zeg je eerlijk.. tis moeilijk om vol te houde
Dat is goed van je. De vraag is hoe hou je het vol?

22-03-2006, 22:30
hahahahahahaahahahaha

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6