Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk ......Inecto producten........



Pagina's : [1] 2 3 4

22-03-2006, 09:36
Dag dames,

Hier en daar hoor ik wat over deze producten hier op forum. Ik heb de scrub en douchegel gekocht voor mijn lichaam. Ik ga het zo direct uitproberen. Maar ik durfde de haarproducten niet te kopen. Ik heb af en toe droog haar, mijn haar is golvend. op dit moment mist het wel wat volume. nu is mijn vraag wie van jullie gebruikt de haarproducten? en welke klachten of wat voor soort haar heb je dan toen je het ging gebruiken?
Merci!

22-03-2006, 09:47


mijn haar was duf en droog en nu voller en gezonder

heb zelf ook golvend...ni stijl, ni krullen

22-03-2006, 10:02

Citaat door Bachelorette:
mijn haar was duf en droog en nu voller en gezonder

heb zelf ook golvend...ni stijl, ni krullen
echt waar? jah ik dacht misschien is het alleen voor een beetje kroezig haar..maar jij hebt gewoon eigenlijk zacht haar, wat een tijdje duf en droog was?
en gebruik je de conditioner of iets anders?

22-03-2006, 10:27
Ik gebruik het! Ben er zeer tevreden over. Ik zweer bij Inecto

22-03-2006, 10:30



Citaat door SweetCheeks:
Ik gebruik het! Ben er zeer tevreden over. Ik zweer bij Inecto
haha ok, duidelijk. en gebruik je de conditioner of the hair repair? krijg je meer volume in je haar en glans?

22-03-2006, 10:36

Citaat door Mineraalwater:
haha ok, duidelijk. en gebruik je de conditioner of the hair repair? krijg je meer volume in je haar en glans?
Ik heb heel erg droog haar, ik gebruik de shampoo & conditioner van Inecto. Vooral die conditioner is hemels. Kgebruik geen masker van Inecto maar van The bodyshop, die vinnik zelf wat beter.
Verder de bodylotion, handcreme etc. van Inecto. Wil je wel waarschuwen dat het een sterke kokosgeur heeft, en als je daar niet zo weg van bent, raad ik het je af.

22-03-2006, 10:58
oh nee daar ben ik juist gek op. dus wat betreft geur zit het wel goed!

22-03-2006, 11:04

Citaat door Mineraalwater:
oh nee daar ben ik juist gek op. dus wat betreft geur zit het wel goed!
In that case, dan raad ik het je van harte aan

22-03-2006, 11:08

Citaat door Mineraalwater:
echt waar? jah ik dacht misschien is het alleen voor een beetje kroezig haar..maar jij hebt gewoon eigenlijk zacht haar, wat een tijdje duf en droog was?
en gebruik je de conditioner of iets anders?
juist.
ik gebruik ook de conditioner. verder niks.
Ik wil voorlopig ook niet veranderen van shampoo. kvind en de geur en het resultaat bevredigend

22-03-2006, 11:11
ik ga zo de deur uit om boodschappen te doen en het te kopen haha! gelijk vandaaag uitproberen, jullie horen het wel ! trouwens, hoeveel minutren laten jullie de conditioner in jullie haar?

22-03-2006, 11:13

Citaat door Mineraalwater:
ik ga zo de deur uit om boodschappen te doen en het te kopen haha! gelijk vandaaag uitproberen, jullie horen het wel ! trouwens, hoeveel minutren laten jullie de conditioner in jullie haar?
Ik ben heel royaal met mijn conditioner IK laat het vaak een minuut of 5 intrekken en dat doe ik trouwens ook met de shampoo, zo hoort dat ook trouwens, als je echt resultaat wilt boeken. What's the rush?

22-03-2006, 11:15
Die shampoo van Inecto had mijn haar juist droger gemaakt en stugger bij het kammen tijdens het douchen... die gebruik ik dus niet meer.. de conditioner sloeg wel aan bij mij...

22-03-2006, 11:17



Citaat door MiSsUtReGt4LiFE:
Die shampoo van Inecto had mijn haar juist droger gemaakt en stugger bij het kammen tijdens het douchen... die gebruik ik dus niet meer.. de conditioner sloeg wel aan bij mij...
Kam jij je haar onder de douche? Zo trek je toch al je haren uit je kop, mens Ik doe dat alleen als ik die conditoner in mijn haar heb....

22-03-2006, 11:17
ik ook ongeveer 5 minuutjes
tis altijd feest onder de douche (je hebt altijd wel wat te doen )

22-03-2006, 11:19

Citaat door Bachelorette:
ik ook ongeveer 5 minuutjes
tis altijd feest onder de douche (je hebt altijd wel wat te doen )
De geur is overwelming...

Pagina's : [1] 2 3 4