Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Overig gedichtje over maroc

senhajiaa
25-05-2002, 17:40

Marokko is me ontnomen, naar Nederland zijn we gekomen, het land met groen en hoge bomen, In de winter ben ik aan t dromen, over de zomer die er aan zit te komen Marokko,het land van bergen, woestijnen, vruchtbare vlakten en beroemde steden, dit jaar hard werken om daar de euro s uit te geven Op vakantie weer eens iets spannends beleven Marokko brengt me weer in leven Lekker chillen met mijn 15 nichten en neven Na een rondreis door de koningssteden en op de mooiste stranden te hebben gelegen, moet ik me nu weer aan Nederland overgeven na de weken die ik in Marokko heb verdreven Marokko blijft altijd in mijn hart voor mij blijf je altijd apart Ook al zal mijn hart het begeven je blijft voor mij altijd in leven. Marokko ik moet je verlaten, maar ik houd je in de gaten, Het hele jaar zal ik weer over je praten Ik vergeet je niet,ik houdt je in de gaten Marokko ik kom er aan........

dinaatje
25-05-2002, 23:04
Echt prachtig meid!!! mijn complimenten :duim: Het lijkt alsof je nu MIJN gevoelens op papier zet. wallah. Dit is precies hoe ik het zie en voel. I LOVE MAGHRIB TOO!!!!!!!!!! kisses dinaatje

loubna170
26-05-2002, 00:38
haalo mensen jullie kunnen altijd terug hoor als het daar zo geweldig is, wat houd je dan nu tegen

Muslimah
26-05-2002, 01:34
1 woord prachtig!!!!!!! :duim:

Tarifi3t
26-05-2002, 02:33

ahlan, dit heeft ie heus niet verzonnen hoor?? komt letterlijk uit zo een marokkaanse tijdschrift. heb het pas gelezen maar ik vond hem ook heel mooi. Maar leuk dat je het hier even met iedereen wilt delen. Groetjes riffia

senhajiaa
26-05-2002, 10:51
Origineel gepost door Tarifi3t ahlan, dit heeft ie heus niet verzonnen hoor?? komt letterlijk uit zo een marokkaanse tijdschrift. heb het pas gelezen maar ik vond hem ook heel mooi. Maar leuk dat je het hier even met iedereen wilt delen. Groetjes riffia lieverd ik ben nog altijd een meisje he en heb ik ooit gezegd dat ik het zelf verzonnen heb? ik vond het gewoon mooi en dacht dit moet iedereen lezen. als jullie ook iets moois tegen komen mogen jullie het hier zetten... ok byee

MiSsMaRrAkChIa
21-06-2002, 16:18
prachtig ik heb er gewoon geen worden voor

Boyfriend
21-06-2002, 16:20
Origineel gepost door loubna170 haalo mensen jullie kunnen altijd terug hoor als het daar zo geweldig is, wat houd je dan nu tegen WHO ASKED YOUR OPINION ANYWAY :D

SweetRose
21-06-2002, 16:26
Origineel gepost door loubna170 haalo mensen jullie kunnen altijd terug hoor als het daar zo geweldig is, wat houd je dan nu tegen Jij had intresse in gedichten over maroc..dus je klikte deze topic aan...dan zeg je dat zij of wie dan ook naar marokko terug kan gaan....zwijg maar liever...je hebt toch niets nuttigs te zeggen... :rolleyes: Boyfriend :Iluvu: xxx

nootje
21-06-2002, 16:34
mooie gedicht moet ik zeggen!!! :duim: laterszzzzzzzzzzzzz love marokko 4-evaaaaa naoual

loubna170
21-06-2002, 20:07
SORRY MENSEN MAAR DIT IS AL DE DUIZENDSTE FORUM DAT GAAT OVER HOE PRACHTIG MAROKKO WEL NIET IS ,EN HET SLAAT GEWOON NERGENS OP WAT JIJ ZEGT ZIN MINDAR IK BEDOEL DIT IS EEN FORUM EN DAT BETEKENT DAT IEDEREEN HIER ZIJN MENING MAG UITEN O.K B.I.T.C.H. GROETJES PLUS KUSJES VAN LOUBIE

igzeneej
21-06-2002, 20:09
hihi gekke !!!! Marokko is ons dierbaar !!!

EmiR_Soltan
05-07-2002, 01:38

Marokko, mijn land Marokkaans, mijn taal Marokkaan, dat ben ik Ik ben er trots op Niemand zegt me stop Ik ben een Noord Afrikaan De meesten zien me wel staan I7tarim Ta7tarim Respecteer, word je gerespecteerd Opgegroeid in Marokko De fluit bespeeld De schapen leren kennen Urenlang verveeld Dat ik je heb moeten verkennen Ma, Ik was er jaren voor jou Waar was jij? Ma, Ik gaf mijn leven voor jou Waar was jij? Ik heb geleefd Mijn leven gezeefd Heb nooit gemerkt dat jij om mij geeft Ik ben ontsnapt Ik ben uit jouw leven gestapt Je voelt je op je tenen getrapt Je slijmt dat je elk jaar toe hapt

LieveMeisje
09-07-2002, 18:41
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajow wat een prachtig gedicht zegggggg ik ben ook trots op mezlef, maroc 4 Liefe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!