Bekijk volle/desktop versie : de vrouw wil werken...

Pagina's : [1] 2 3 4

21-03-2006, 21:31
de vrouw wil werken terwijl er 4 kinderen thuis zitten...

de man werkt ook full time..

wat is nou het beste?

1. de vrouw moet stoppen met werken...
2. de man moet stoppen met werken.. (maar die kan niet koken, luiers verschonen, huishouden etc etc )
3. gewoon zo laten en de kinderen door de buren laten opvoeden..

21-03-2006, 21:35

Offf ze verdelen hun werk..

Liefs ,,

21-03-2006, 21:37
ja partime anders blijf ik wel thuis voor mijn kids...

21-03-2006, 21:37
partimee werken

21-03-2006, 21:39

Vroeger dat ik er anders over maar nu zodra inchallaah het eerste babytje geboren wordt dan ga ik stoppen

Ik weet nog hoe mn moeder ons verwende en dat ze altijd voor ons thuis was heerlijk dat wil ik voor mn kids inchallaah ook.
Opvoeding is een fulttime baan op zich.
Hoeveel jongeren raken niet in problemen alleen door geen aandacht een hen te schenken....

Neej ik werk fulltime totdat de kids komen

21-03-2006, 21:40
Hangt ervan hoe oud men kinderen moeten zijn ..Hebben ze de leeftijd bereikt om naar t'school te gaan dan neem ik part time zodat ik nog genoeg mijn tijd met hun kan doorbrengen is het zo dat ze nog veel te klein zijn iwa zeer simpel dan stoppen gewoon een tijd met werken hé

21-03-2006, 21:42
en als de vrouw nou zegt: we gaan ze gooien bij de opvang.. waar de man man het totaal niet mee eens is.. en er voor is dat ze haar werk moet opgeven..

en de vrouw is het daar niet mee eens en denkt dat de man dat zegt omdat vrouwen gewoon thuis horen... mohiem ruzie ontstaat...

hoe pak je dit aan..

21-03-2006, 21:43
Me kids dumpen bij me ouders of schoonouders....

21-03-2006, 21:44

Citaat door Nisar:
alaikoem salaam,

Geen van de 3 keuze's...

Allebei parttime werken... Want een kind heeft opvoeding & verzorging van zijn vader net zo hard nodig als opvoeding & verzorging van zijn moeder...

nisar
sorry.... maar beiden parttime is makkelijker gezegd dan gedaan...

21-03-2006, 21:44

Citaat door nadoria_zinador:
Me kids dumpen bij me ouders of schoonouders....
ewa waarom neem je die kinderen dan?

als je ze toch geen aandacht, liefde geeft die ze verdienen...

21-03-2006, 21:45
Parttime werken eh...

maar ligt eraan hoe oud de kinderen zijn.... als er nog een baby is kan ze beter thuis blijven..

Goetamittagh

21-03-2006, 21:48

Citaat door real_me:
Parttime werken eh...

maar ligt eraan hoe oud de kinderen zijn.... als er nog een baby is kan ze beter thuis blijven..

Goetamittagh
ze zijn jong... 1 bijna naar school ander baby..

dit moet je in je opnemen

21-03-2006, 21:49

Citaat door MR.Gizoe:
en als de vrouw nou zegt: we gaan ze gooien bij de opvang.. waar de man man het totaal niet mee eens is.. en er voor is dat ze haar werk moet opgeven..

en de vrouw is het daar niet mee eens en denkt dat de man dat zegt omdat vrouwen gewoon thuis horen... mohiem ruzie ontstaat...

hoe pak je dit aan..
Gonna slap that Biatch!

21-03-2006, 21:51

Citaat door MR.Gizoe:
ze zijn jong... 1 bijna naar school ander baby..

dit moet je in je opnemen
Ja.. dan wordt het moeilijk... maar ik begrijp haar situatie... ze is het huisvrouw zijnde helemaal zat

Goetamittagh

21-03-2006, 21:58
Parttime werken, tenzij de kids zo jong zijn, dan gewoon tijdelijk stoppen. Maar de man moet zijn eigen verantwoordelijkheden niet vergeten, dus het is niet zo dat de vrouw de gehele opvoeding op haar neemt.

ghair insha Allah

Pagina's : [1] 2 3 4