Bekijk volle/desktop versie : Schokkende beelden uit Jenin die ons niet worden getoond!



25-05-2002, 15:53

Citaat door Dienna:
Kijk mensen! Kijk wat de Joden onze Moslimbroeders en zusters pas geleden nog in Jenin hebben aangedaan! Het is misschien zeer schokkend om te zien, want mijn handen trillen op dit moment ook tijdens het typen van dit bericht. Maar dit soort beelden worden ons in de media ontzegd waardoor wij onze broeders en zusters in palestina sneller vergeten en gaan denken dat het allemaal wel meevalt!
Mensen, vergeet onze broeders en zusters niet en hou deze beelden in je hoofd opdat we mogen weten en voelen wat er werkelijk gebeurd daar in Palestina!
Moge Allah deze slachtoffers allemaal hun zonden vergeven en hun Djannat geven insha-allah!
.

25-05-2002, 16:00


INNA LILAHI WA INAA RAJIOEN......

Ik ben na de eerste foto niet meer verder gaan kijken..... Echt te schokkend voor woorden.....

Laten we dou3a blijven maken, inschallah zal Allah SWT onze gebeden verhoren.....

''Allahoemma Moenzilal kitabi, sarie'al hisabi, ihzimil ahzaba, allahoema ihizimhoem wa zilzilhoem'' ..... AMIEN

25-05-2002, 16:44
Zeker zeer schokkende beelden/foto's. Er zijn nog schokkende foto's op internet, maar je moet wel op de palestina's/arabische sites kijken. Ik snap nog steeds niet waarom ze niets doen die verrotten hakoema le 3arabi... Hun hebben zeker een plekje in de HEL.

ALLAH GAAT HUN ZEKER DJANNAT GEVEN. inschallah

25-05-2002, 19:15

Citaat:
Origineel gepost door Sajieda
Zeker zeer schokkende beelden/foto's. Er zijn nog schokkende foto's op internet, maar je moet wel op de palestina's/arabische sites kijken. Ik snap nog steeds niet waarom ze niets doen die verrotten hakoema le 3arabi... Hun hebben zeker een plekje in de HEL.

ALLAH GAAT HUN ZEKER DJANNAT GEVEN. inschallah
Salaam aleikOm ougtI......

Only Allah SWT can judge us......

Allah ou3alam... Of zij gaan branden in de hel, en Allah Ou3alam wie er naar djanna gaat.... Maak niet te snel zulke oordelen

Wat we wel kunnen doen is dou3a's maken dat ze gaan branden in de hel, en dat de onschuldige palestijnen die zijn gestorven inschallah zullen worden geacepteerd als mujahidieen en een mooi plekje krijgen in het paradijs...


25-05-2002, 23:03


hey dat is mij ook op gevallen... Weet je hoe?? in mij verhaal heb ik kontje geschreven, maar dat woord is vervangen door xxxxxx

26-05-2002, 01:23
BeheeR kan de waarheid kennelijk niet aan..... Om onder ogen te zien hoe onze broeders en zusters worden afgemaakt....... Tzal ze wel te veel zijn geworden..... maar dit soort dingen behoren we onder ogen te komen, het gebeurt en dat kunnen we niet onder tafels en stoelen wegstoppen...


FACE IT..... Misschien dat we dan worden wakker geschud

27-05-2002, 00:07
Groot gelijk, ben het helemaal met je eens. Beheerders lijken wel regerings joh.. Die willen gewoon niks weten (ze weten het wel, maar ze doen niks) wat in sommige landen gebeurt...

27-05-2002, 00:21
kijk bij http://www.rotten.com

27-05-2002, 00:22
maar je kan ze ook, op arabische sites kijken, die zijn nog vrij nieuwe beelden..

02-02-2005, 19:47
pff ontplofte bussen zijn erger