Bekijk volle/desktop versie : maagd vs ontmaagd



21-03-2006, 18:51
Sommige mensen hier denken echt dat een een meid ontmaagden , het doorprikken is van een vlies ofzo
Jullie moeten eens dringend opzoekingswerk verrichten dan ofwel te raad gaan bij cinderella

Lees!

Het maagdenvlies is een randje weefsel dat meestal bij jonge vrouwen als een soort kraagje rond de ingang van de vagina van de vrouw aanwezig is. Er is nog een smalle opening om het mesntruele bloed door te laten..
de naam vlies die erbij komt wil er gewoon op wijzen dat dat smalle gaatje letterlijk opengescheurd wordt..
Maar door het sporten of gebruik van een tampon is dat gaatje wel eens sneller gescheurd denk maar aan zwemmen, turnen,paardrijden...blabla daarom bloeden meisjes in westerse landen minder dan bijvoorbeeld marokko

Dus bloedden is niet écht noodzakelijk , het gaat gewoon om vertrouwen

Dus jongens ga niet wantrouwen als dat meisje niet heeft gebloed op jullie huwelijksnacht want Allah is Alwetend.....

en derest vind je wel op het net....


bslma

21-03-2006, 18:53

weetje wel hoe vaak er zo een topic word geopend dat het een spier is en en dat soort dingen van word je door en paard ontmaagd en al die dingen ik bedoel we weten het ook wel ik dan niet slecht bedoeld
dat moest er gewoon uit

21-03-2006, 23:26

Citaat door cinderella007:
Sommige mensen hier denken echt dat een een meid ontmaagden , het doorprikken is van een vlies ofzo
Jullie moeten eens dringend opzoekingswerk verrichten dan ofwel te raad gaan bij cinderella

Lees!

Het maagdenvlies is een randje weefsel dat meestal bij jonge vrouwen als een soort kraagje rond de ingang van de vagina van de vrouw aanwezig is. Er is nog een smalle opening om het mesntruele bloed door te laten..
de naam vlies die erbij komt wil er gewoon op wijzen dat dat smalle gaatje letterlijk opengescheurd wordt..
Maar door het sporten of gebruik van een tampon is dat gaatje wel eens sneller gescheurd denk maar aan zwemmen, turnen,paardrijden...blabla daarom bloeden meisjes in westerse landen minder dan bijvoorbeeld marokko

Dus bloedden is niet écht noodzakelijk , het gaat gewoon om vertrouwen

Dus jongens ga niet wantrouwen als dat meisje niet heeft gebloed op jullie huwelijksnacht want Allah is Alwetend.....

en derest vind je wel op het net....


bslma
maak dat de kat maar wijs.

22-03-2006, 09:24

Citaat door Oujdaboy:
maak dat de kat maar wijs.
inderdaad .. "heb je zeker weten nooit sex gehad schat?" .. "euh nee " ( de eerste elf tel ik niet mee )

22-03-2006, 09:31

ewa jah je heb wel geliik jahhhh
ongerveer 70 procent van de vrouwen bloed niet maar dta betekend niet dat ze geen maagd meer zijnnnnn
het gaat allemaal om vertrouweeeeehhh safi

beslema
samira

22-03-2006, 10:39

Citaat door cinderella007:
Sommige mensen hier denken echt dat een een meid ontmaagden , het doorprikken is van een vlies ofzo
Jullie moeten eens dringend opzoekingswerk verrichten dan ofwel te raad gaan bij cinderella

Lees!

Het maagdenvlies is een randje weefsel dat meestal bij jonge vrouwen als een soort kraagje rond de ingang van de vagina van de vrouw aanwezig is. Er is nog een smalle opening om het mesntruele bloed door te laten..
de naam vlies die erbij komt wil er gewoon op wijzen dat dat smalle gaatje letterlijk opengescheurd wordt..
Maar door het sporten of gebruik van een tampon is dat gaatje wel eens sneller gescheurd denk maar aan zwemmen, turnen,paardrijden...blabla daarom bloeden meisjes in westerse landen minder dan bijvoorbeeld marokko

Dus bloedden is niet écht noodzakelijk , het gaat gewoon om vertrouwen

Dus jongens ga niet wantrouwen als dat meisje niet heeft gebloed op jullie huwelijksnacht want Allah is Alwetend.....

en derest vind je wel op het net....


bslma
Iedereen heeft biologie gehad dank je...

22-03-2006, 16:37

Citaat door Grover:
inderdaad .. "heb je zeker weten nooit sex gehad schat?" .. "euh nee " ( de eerste elf tel ik niet mee )
Zo is het, ik vertrouw ze voor geen meter nada

22-03-2006, 16:38

Citaat door lady_samira:
ewa jah je heb wel geliik jahhhh
ongerveer 70 procent van de vrouwen bloed niet maar dta betekend niet dat ze geen maagd meer zijnnnnn
het gaat allemaal om vertrouweeeeehhh safi

beslema
samira
Waarom heeft de hele eerste Generatie vrouwen gebloed, en opeens bloed nu 70% niet meer, hoe zou dat komen, vertrouwen en bewijs AUB,
DALIL SA7I7.

22-03-2006, 16:52
Nee, mister snotneus. Dat kon je dus uit het stukje opmaken. Er werd gezegd, dat het komt door sporten en tampons etc. etc. etc. En ook marokkaanse vrouwen sporten stelletje kneuzen. Kijk als je wilt reageren, moet je natuurlijk wel kunnen lezen. Misschien is een heel klein beetje nadenken ook wel op zijn plaats hier.

Salamoehaleikom wara7matoelahie wata3ala wa barakatoe.

P.S.
Vertrouwen zus en zo, is ook allemaal onzin, het plegen van zina wordt is een van de grootste zondes hier op aarde. En allah swt weet het, het best.

22-03-2006, 17:14

Citaat door mojack:
Nee, mister snotneus. Dat kon je dus uit het stukje opmaken. Er werd gezegd, dat het komt door sporten en tampons etc. etc. etc. En ook marokkaanse vrouwen sporten stelletje kneuzen. Kijk als je wilt reageren, moet je natuurlijk wel kunnen lezen. Misschien is een heel klein beetje nadenken ook wel op zijn plaats hier.

Salamoehaleikom wara7matoelahie wata3ala wa barakatoe.

P.S.
Vertrouwen zus en zo, is ook allemaal onzin, het plegen van zina wordt is een van de grootste zondes hier op aarde. En allah swt weet het, het best.
dank je

22-03-2006, 17:16
geen dank. kaaaaa je weet, mensen praten vaak onzin. Moet soms ff recht gezet worden.

22-03-2006, 17:22
oeeeeeeeeeeeh you made me blush

22-03-2006, 17:24

Héhé ,is voor nix nodig...
ik vond het gewoon lief..

beslama

22-03-2006, 21:48
heb je dat ook gezien "president Chavez.....
echt grappig, hij verdient de nobelprijs voor vrede..

bslama

04-04-2006, 18:15
Jullie mannen praten alleen over hoe een vrouw word ontmaagd maar nooit hoe een MAN ontmaagd word is ook een big deal zeg mij nu niet dat je het niet kunt zien ben het al beu gehoort want in de Islam moet een vrouw zowel een man maagd blijven tot hun huwlijk