Bekijk volle/desktop versie : Meningen graag????



14-05-2003, 20:01

Citaat door Nima19:
Hey allemaal,

Ik zou over het volgende graag jullie mening willen weten....
Er is een jongen die een oogje op mn heeft ik vind hem jammer genoeg niks?! Ten eerste hij is te oud voor mij (hij is 29, ik 19) Maar wat mij al helemaal misselijk maakt is dat hij eerst achter mijn zus aan zat (een paar jaar geleden)
Nu wil ik weten of jullie dat normaal vinden??
Ik zelf ben er echt tegen, omdat ik zoiets heb van eerst wil je mn zus en daarna maar mij. Ik vind het echt niet kunnen van zijn kant. Hij kan toch niet verwachten van mij dat ik maar braaf ja zeg? Anyway nu belt hij me (hij is via via achter mn nummer gekomen) maar ik durf niet op te nemen, omdat ik hem dus echt niet wil spreken. Ik ben echt ten einde raad . Ik wil gewoon helemaal niks met hem te maken hebben, maar hij blijft maar langs mn huis rijden en me bellen. Ik wil gewoon dat ie daarmee ophoudt, maar ik ben niet zo een hard persoon om hem dat recht in zn gezicht te zeggen. Ik heb hem nog nooit gesproken, want als ie me belt neem ik gewoon niet op, maar ik ben bang dat ik hem èèn van deze dagen buiten tegenkom....
Anyway ik dwaal van mn topic af, wat vinden jullie ervan als een jongen/meisje eerst achter je zus/broer aan zat en omdat dat niet gelukt is het zusje/broertje??
.

14-05-2003, 20:02


Get over it!

14-05-2003, 20:06
Ik zou gewoon opnemen en hem GOED laten afschrikken : potje uitschelden en hem dreigen dat je je neven hier op de hoogte van zult brengen.


Als hij zo door blijft gaan dan zeg ik dat ik me vader de volgende keer laat opnemen en we er achter gaan komen waar hij woont hem een persoonlijke bezoekje brengen,en hem is goed flink aanpakken zodat tie voortaan niet meer ze pikkie achter na gaat lopen,zodat het dan eindelijk tot zijn zijn ene hersencel door gaat krijgen dat tie op moet rotten.

14-05-2003, 20:07
Afkappen die handel!.....

14-05-2003, 20:09


stuur gewoon iemand op hem af.. dan ben je ook gelijk van zijn gezeik af..

14-05-2003, 20:11

Citaat:
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb
Haar zus???
als ze de zwarte band heeft waarom niet

zekan haar broer/neef/een vriend (weet k veeeeeeeeeL!) op hem afsturen suc6 gegarandeerd

14-05-2003, 20:23
Daar heb ik een tijdje ook last van gehad, die jongen begon me thuis te bellen, mobiel, op me werk, ik was op een gegeven moment echt bang, waar ik kwam was hij ook. Op een gegeven moment was het genoeg geweest en ben op hem afgestapt en heb vriendelijk gevraagd of hij me met rust wou laten omdat ik verloofd was (dat helemaal niet waar is) hij heeft zijn excusse aangeboden en is weggegaan, sindsdien kom ik hem niet tegen!!! En als ik hem tegen kom durft niet eens te kijken!!!!

14-05-2003, 20:25
Weet je wat vaak helpt om ze afte poeieren ? ? ?

Let op ! ! !

SChaam jij je niet om zo maar een meisje wat je niet kent zo aan te spreken. Wat zou jij er vinden als een man zo op je moeder of zusje afkwam. Dat is tog men klielt el adeb (schaamteloos). ZO als je wil dat dit niet bij jou zusje of moeder gebeurd moet jij dit ook niet bij andere dames doen.

Dan kijk je hem vuil :kwaat: aan en loop je mompeled weg .

Always works with me

Liefs Mandalinna

14-05-2003, 21:03

Citaat:
Origineel gepost door Nima19
Ik vind het ook zo een domme actie van hem!!! Kom op hij weet dat ik weet dat ie me t me zus ou?? Ik zit er echt mee, omdat k niet weet hoe lang dit nog door gaat en natuurlijk krijg ik weer te horen dat het met kapsones te maken heeft... Want oordelen dat kan zn familie wel
nou als z`n familie dat gaat zeggen spoort blijkbaar die hele familie niet en niet alleen hij maar wat mandalinna zei over aanspreken en zeggen van respect schaamteloos enzo helpt meestal wel hoor

14-05-2003, 21:15
Ik zou gewoon opnemen en zeggen wat wil je?

Je wou eerst me zus en dan mij? Tzzz wat denk je wel dat ik 2de keus wil zijn?

Ik heb geen zin in jouw begrijp je dat niet ?

en dan ophangen heel simpel

14-05-2003, 21:20

Citaat:
Origineel gepost door Nima19
Hey allemaal,

Ik zou over het volgende graag jullie mening willen weten....
Er is een jongen die een oogje op mn heeft ik vind hem jammer genoeg niks?! Ten eerste hij is te oud voor mij (hij is 29, ik 19) Maar wat mij al helemaal misselijk maakt is dat hij eerst achter mijn zus aan zat (een paar jaar geleden)
Nu wil ik weten of jullie dat normaal vinden??
Ik zelf ben er echt tegen, omdat ik zoiets heb van eerst wil je mn zus en daarna maar mij. Ik vind het echt niet kunnen van zijn kant. Hij kan toch niet verwachten van mij dat ik maar braaf ja zeg? Anyway nu belt hij me (hij is via via achter mn nummer gekomen) maar ik durf niet op te nemen, omdat ik hem dus echt niet wil spreken. Ik ben echt ten einde raad . Ik wil gewoon helemaal niks met hem te maken hebben, maar hij blijft maar langs mn huis rijden en me bellen. Ik wil gewoon dat ie daarmee ophoudt, maar ik ben niet zo een hard persoon om hem dat recht in zn gezicht te zeggen. Ik heb hem nog nooit gesproken, want als ie me belt neem ik gewoon niet op, maar ik ben bang dat ik hem èèn van deze dagen buiten tegenkom....
Anyway ik dwaal van mn topic af, wat vinden jullie ervan als een jongen/meisje eerst achter je zus/broer aan zat en omdat dat niet gelukt is het zusje/broertje??
De volgende keer gewoon opnemen die telefoon, als hij belt. En vervolgens zeggen dat hij het verkeerde nummer heeft gedraaid want het nummer van de slager... luidt anders....

Kom zeg .. het is geen slagerij dat je ouders hebben... eerst je zus en nu jij in de aanbieding....Mezien... sommige heren zijn echt het toppunt (en dit is geen compliment.... !!)

Ik denk dat hij dan nooit meer terugbelt ..althans als hij een heel klein beetje trots heeft ...


waar is swab wa el èdèb gebleven ....



succes meid...