Bekijk volle/desktop versie : hoe hebben jullie je man/vrouw of je vriend/vriendin ontmoet



Pagina's : [1] 2 3 4

21-03-2006, 16:08
hahahha ..

ik vraag me af ... wie heeft hier ze man/vriend of vrouw/vriendin ?!





21-03-2006, 16:27


ik zou ook graag willen weten hoe ik me toekomstige ga ontmoete

21-03-2006, 16:32
begin bij je zelf

21-03-2006, 16:33

Citaat door MaMiTa_GeK:
hahahha ..

ik vraag me af ... wie heeft hier ze man/vriend of vrouw/vriendin ?!




Ik en me mannetje zijn aan elkaar gekoppelt!
via marokko.nl

21-03-2006, 16:35


ik heb me vriendin ontmoet in Alberthein

ze was cassieere...ze werkte bijna elke dag...ik ging soms naar AH alleen maar om haar te zien...ik rekende steeds bij haar kassa af

en zoals jullie weten kan je makkelijker een praatje maken met een cassieere....eerste keer toen ik bij haar kassa was glimlachte ik alleen heel lief...en zei ook ...en de tweede keer dat ik bij haar kassa kwam gimlachte ik weer heel lief en zei ik Hoi ....en de derde keer zei ik uhmm mag ik je wat vragen?....werkje hier elke dag bla bla bla ik begon een gesprek terwijl de er een hele lange rij klanten op mij stonden te w8ten....maar ging snel weer weg...en toen 2 dage later ging ik weer naar de AH..maar ik zag haar niet...volgende dag ik loop op straat zie ik haar voor me ...ze glimlachte zoo lief he en toen maakten we dus een praatje....en ik vroeg haar msn en later haar nr
en van het 1 kwam het ander

nu zijn we 4 maanden bij elkaar...

21-03-2006, 16:35

Citaat door Roosje24:
Ik en me mannetje zijn aan elkaar gekoppelt!
via marokko.nl
echt waar vertel eens

21-03-2006, 16:35
ik ging een keer langs de hoeren en daar was ze dan helemaal afgewerkt die dag.

ze kon amper normaal lopen, maar mijn hartje zei dit is er. en toen heb ik er meegenomen en sindsdien zijn we samen. getrouwd en wel

21-03-2006, 16:36
hahaha msn vragen..

waarom niet de nr..

21-03-2006, 16:37

Citaat door GekkeMoker:
ik heb me vriendin ontmoet in Alberthein

ze was cassieere...ze werkte bijna elke dag...ik ging soms naar AH alleen maar om haar te zien...ik rekende steeds bij haar kassa af

en zoals jullie weten kan je makkelijker een praatje maken met een cassieere....eerste keer toen ik bij haar kassa was glimlachte ik alleen heel lief...en zei ook ...en de tweede keer dat ik bij haar kassa kwam gimlachte ik weer heel lief en zei ik Hoi ....en de derde keer zei ik uhmm mag ik je wat vragen?....werkje hier elke dag bla bla bla ik begon een gesprek terwijl de er een hele lange rij klanten op mij stonden te w8ten....maar ging snel weer weg...en toen 2 dage later ging ik weer naar de AH..maar ik zag haar niet...volgende dag ik loop op straat zie ik haar voor me ...ze glimlachte zoo lief he en toen maakten we dus een praatje....en ik vroeg haar msn en later haar nr
en van het 1 kwam het ander

nu zijn we 4 maanden bij elkaar...
zo schattig

21-03-2006, 16:37
hahahahhahahahahh zo leukk hahahah


ik wil ook iemand ontmoeten hahah

21-03-2006, 16:40

Citaat door TYGER:
hahaha msn vragen..

waarom niet de nr..
hahhaha i dont know

21-03-2006, 16:41

Citaat door GekkeMoker:
hahhaha i dont know
als meisjes me msn vrage op straat stuur ik ze weg..

ik vind dat een beetje raar, msn vragen..

maar vind jou verhaaltje wel leuk eigenlijk haha..

zo iets zou ik ook doen.. eerst alleen afrekene daar.. dan weer terug bij haar kassa
en dan steeds meer contact zoeke..

zou t ook niet direct in 1 keer kunnen

21-03-2006, 16:42



Citaat door Roosje24:
Ik en me mannetje zijn aan elkaar gekoppelt!
via marokko.nl
oo leukk zelfff op marokko.nl kan je man ontmoeten

zo stiekem dating centrum

21-03-2006, 16:42

Citaat door Gekkepiet:
ik ging een keer langs de hoeren en daar was ze dan helemaal afgewerkt die dag.

ze kon amper normaal lopen, maar mijn hartje zei dit is er. en toen heb ik er meegenomen en sindsdien zijn we samen. getrouwd en wel
ik dacht ik ga ook een rare opmerking neerzetten...maar dit kan ik niet overtreffen hahaha

21-03-2006, 16:44

Citaat door TYGER:
als meisjes me msn vrage op straat stuur ik ze weg..

ik vind dat een beetje raar, msn vragen..

maar vind jou verhaaltje wel leuk eigenlijk haha..

zo iets zou ik ook doen.. eerst alleen afrekene daar.. dan weer terug bij haar kassa
en dan steeds meer contact zoeke..

zou t ook niet direct in 1 keer kunnen
haha ja je moet het ook niet direct doen...want dan wijst ze je gelijk af denk ik...je moet een beetje verlege overkomen...gewoon stap voor stap...geen haast weet je...dat vinde de meisjes veel leuker denk ik

Pagina's : [1] 2 3 4