Bekijk volle/desktop versie : Hoe besteden jullie de avond met je man?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

21-03-2006, 14:51
Salaam dames, wat doen jullie samen met je man na het avondeten? Wij doen de afwas (meestal ) samen. Daarna gaan we bidden, kopje thee maken tv kijken... Vertel hoe jullie de avond doorkomen!!!

21-03-2006, 14:53


Wij doen ook samen de afwas, als het bedtijd is voor de kleine brengen we haar samen naar bed... en dan lekker op de bank... als er iets op tv is kijken we samen.... en we gaan ook altijd samen naar bed....

21-03-2006, 14:54
Eigenlijk altijd het zelfde, best saai eigenlijk!!
Man komt thuis van werk, ik maak eten warm, man eet het, vrouwtje kan afwassen, vrouwtje achter de pc, mannetje tv, 11uur dan slapen...
En wij gaan namelijk bijna nooit tegelijk samen naar bed want manlief kan niet slapen zonder de tv
Safi

21-03-2006, 15:00

Citaat door chahidaatje:
Eigenlijk altijd het zelfde, best saai eigenlijk!!
Man komt thuis van werk, ik maak eten warm, man eet het, vrouwtje kan afwassen, vrouwtje achter de pc, mannetje tv, 11uur dan slapen...
En wij gaan namelijk bijna nooit tegelijk samen naar bed want manlief kan niet slapen zonder de tv
Safi
ow dat is vervelend voor je. Of vind je het zlef niet zo erg...

21-03-2006, 15:02



Citaat door sabr21:
Salaam dames, wat doen jullie samen met je man na het avondeten? Wij doen de afwas (meestal ) samen. Daarna gaan we bidden, kopje thee maken tv kijken... Vertel hoe jullie de avond doorkomen!!!
als hij niet werkt, (want hij werkt nachten), wassen we ook samen af, hij maakt dan een milkshake, ik maak thee en pakken we alles bij de tv .
Maar wanneer hij werkt, verveel ik me dood

21-03-2006, 15:03
Meestal heeft hij iets te doen in de avond. Maandagavond studeren, dinsdagavond trainen, woensdagavond is voor ons samen, dan gaan we samen gezellig iets leuks kijken op tv, donderdagavond trainen, vrijdagavond studeren, zaterdag hele dag naar zijn opleiding en zondag hele dag voetballen. Maar de avonden van de weekenden zijn wel van ons samen. Tenminste, zondagavond studiosport

21-03-2006, 15:03
Ik ben wel een persoon die aandacht wil van haar man hiihihh, gewoon even samen zijn, je ziet elkaar zooo weinig.En zeker samen naar bed, vind ik belangrijk.. wat doe je als je je ergens aan ergert?

21-03-2006, 15:04

Citaat door een_Rotterdamse:
Meestal heeft hij iets te doen in de avond. Maandagavond studeren, dinsdagavond trainen, woensdagavond is voor ons samen, dan gaan we samen gezellig iets leuks kijken op tv, donderdagavond trainen, vrijdagavond studeren, zaterdag hele dag naar zijn opleiding en zondag hele dag voetballen. Maar de avonden van de weekenden zijn wel van ons samen. Tenminste, zondagavond studiosport
Dan is hij best vaak weg....vind je dat niet erg?

21-03-2006, 15:04

Citaat door een_Rotterdamse:
Meestal heeft hij iets te doen in de avond. Maandagavond studeren, dinsdagavond trainen, woensdagavond is voor ons samen, dan gaan we samen gezellig iets leuks kijken op tv, donderdagavond trainen, vrijdagavond studeren, zaterdag hele dag naar zijn opleiding en zondag hele dag voetballen. Maar de avonden van de weekenden zijn wel van ons samen. Tenminste, zondagavond studiosport
oke dus jij je ziet je man heel weinig...tsja wat doe je eraan?

21-03-2006, 15:05

Citaat door sabr21:
Ik ben wel een persoon die aandacht wil van haar man hiihihh, gewoon even samen zijn, je ziet elkaar zooo weinig.En zeker samen naar bed, vind ik belangrijk.. wat doe je als je je ergens aan ergert?
dan zeg je op een nette manier waar je je aan ergert en spreekt het samen uit!

21-03-2006, 15:05
Wij gaan meestal effe wandelen, of als het niet te koud is op balkon warme choco drinken of koffie

owja en dat is na het eten, we wassen dan samen af of laten het staan en gaan dan dus lekker de deur uit.

Heel af en toe in de avond effe langs zijn ouders als we die week nog niet zijn geweest het is daar altijd zeer gezellig.

We gaan altijd samen naar bed en hij komt er altijd eerder uit dan mij

21-03-2006, 15:09

Citaat door nissaa:
ow dat is vervelend voor je. Of vind je het zlef niet zo erg...
Ja ik vind het juist wel erg, ik vind je man hoort naast je te liggen en niet tv gaan kijken en dan in slaap vallen op de bank en je vrouw word s'ochtends alleen wakker
En ik heb wel eens de matras van mijn bed gehaald en in de woonkamer gelegd zodat we samen konden slapen, alleen het werkt niet ik kan niet slapen door die licht van de tv..
En mijn man is het gewend om met tv te slapen helaas....
Maar hij heeft belooft te veranderen, dus we zullen zien!!!

21-03-2006, 15:10



Citaat door nissaa:
Wij gaan meestal effe wandelen, of als het niet te koud is op balkon warme choco drinken of koffie

owja en dat is na het eten, we wassen dan samen af of laten het staan en gaan dan dus lekker de deur uit.

Heel af en toe in de avond effe langs zijn ouders als we die week nog niet zijn geweest het is daar altijd zeer gezellig.

We gaan altijd samen naar bed en hij komt er altijd eerder uit dan mij
M'n man staat ook altijd eerder op... en nu ik zwanger ben mag ik lekker blijven liggen, hij haalt m'n dochterje uit bed, verschoont haar, geeft haar een beker melk en zet haar dan bij mij op bed....

21-03-2006, 15:11

Citaat door chahidaatje:
Ja ik vind het juist wel erg, ik vind je man hoort naast je te liggen en niet tv gaan kijken en dan in slaap vallen op de bank en je vrouw word s'ochtends alleen wakker
En ik heb wel eens de matras van mijn bed gehaald en in de woonkamer gelegd zodat we samen konden slapen, alleen het werkt niet ik kan niet slapen door die licht van de tv..
En mijn man is het gewend om met tv te slapen helaas....
Maar hij heeft belooft te veranderen, dus we zullen zien!!!
Met tv te slapen????

21-03-2006, 15:42

Citaat door Safia21:
Met tv te slapen????
Apart zeg!!

Net een soort knuffelbeer van je man

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16