Bekijk volle/desktop versie : Grote (Geslaagde) Guerilla Actie Op Politiebureau In Iraq.



Pagina's : [1] 2

21-03-2006, 11:48

Citaat door Islamist:
MUQDADIYA - Gewapende mujahedeen hebben dinsdagmorgen het hoofdbureau van politie, de rechtbank en het gemeentehuis in de Iraakse stad Muqdadiya aangevallen. Daardoor zijn zeker twintig agenten omgekomen en vijf anderen gewond geraakt.

Dat heeft de Iraakse politie bekendgemaakt.

Onder de mujahedeen zijn volgens de politie drie doden gevallen. De aanvallers bestookten de openbare gebouwen in het stadscentrum met machinegeweren en raketgranaten. Het vuurgevecht duurde ongeveer een uur. Pas toen het Iraakse leger de politie te hulp schoot, vertrokken de mujahedeen.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/35595131/Doden_bij_aanval_op_Iraaks_politiebureau.html

.

21-03-2006, 11:50


23 Moslims gedood, waarom blij zijn als je broeders elkaar uitmoorden Islamist?

21-03-2006, 11:51
Omdat hij een sadist is.

21-03-2006, 11:56

Citaat door Islamist:
Wie zegt dat ik blij ben ? Jullie doen ook echt alles om mij te provoceren.
Hahaha, net zoals jij, alleen zijn wij daar beter in

21-03-2006, 11:57



Citaat door Islamist:
Wie zegt dat ik blij ben ? Jullie doen ook echt alles om mij te provoceren.
Je had net nog een duimpje staan, schijnheil .

21-03-2006, 12:10

Citaat door Islamist:
Wie zegt dat ik blij ben ? Jullie doen ook echt alles om mij te provoceren.
Waarom heb je "(geslaagde)" toegevoegd aan je kopje?

21-03-2006, 12:16

Citaat door Islamist:
Omdat de Guerilla's bereikt hebben wat ze wilde bereiken; Het liquideren van Spionnen en collaborateurs.
Je laat uit je reacties nu niet echt blijken dat je baalt van deze actie. De conclusie dat je er blij om was is dus misschien niet geheel ongefundeerd?

21-03-2006, 12:17

Citaat door Islamist:
Omdat de Guerilla's bereikt hebben wat ze wilde bereiken; Het liquideren van Spionnen en collaborateurs.
dus toch blij om de dood van medebroeders?

21-03-2006, 12:19

Citaat door Islamist:
Dat zijn jouw woorden, jij moet mij geen woorden in de mond leggen. Het was een geslaagde actie, punt.
je weet niet wat je wilt menneke, je kletst maar wat...

21-03-2006, 12:25

Citaat door Islamist:
Jij probeert mensen woorden in hun mond te leggen. Ik klets niet zomaar wat, ik lul jou er onderuit.
Weinig mensen die zo'n slecht benul hebben van hoe ze overkomen als jij . Je lult jezelf alleen maar klem met je hypocriete uitspraken.

21-03-2006, 12:27

Citaat door Islamist:
Ze zeggen dat ik blij ben, ik raad hen aan om beter naar mijn reactie daarop te kijken.
Hee ouwe neo nazi, kijk eens even naar de anti-feitjes die ik geplaatst heb. Kan je misschien onder je doekje uitkruipen en het licht aanschouwen.

Speciaal voor oa jou namelijk.

21-03-2006, 12:40

Citaat door Islamist:
Jij probeert mensen woorden in hun mond te leggen. Ik klets niet zomaar wat, ik lul jou er onderuit.
joh...

you is funny..

21-03-2006, 12:41



Citaat door jakko:
joh...

you is funny..
Hij heeft een hele lange gespleten tong waar ie mensen mee laat struikelen. Het rechtvaardigen van geweld betekend iemand onderuit lullen in zijn optiek.

21-03-2006, 13:01
Gepost door Islamist:

Citaat door Islamist:
MUQDADIYA - Pas toen het Iraakse leger de politie te hulp schoot, vertrokken de mujahedeen.
Originele artikel:

Citaat:

Pas toen het Iraakse leger de politie te hulp schoot, vluchtten de rebellen.
Ik constateer alleen...

21-03-2006, 13:04

Citaat door led_zeppelin:
Gepost door Islamist:


Originele artikel:



Ik constateer alleen...
Dat is helemaal erg...beetje in bronartikelen aanpassingen maken zonder dat aan te geven. Feel fouter moet het niet worden. Goed gezien trouwens Led Zeppelin.

Pagina's : [1] 2