Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid * De Weight Watcher Topic *



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23

02-04-2006, 19:17

Citaat door VitaMina:
Was zij soms ook haar motivatie kwijt
Nee ik ga er weer tegenaan..

Tara wat houdt zo een fruitdagje precies in dan ?
Boy& Girl ik haat weekenden bij Marokkanen ga je op visite ben je verplicht mee te eten. Dus ik wacht tot maandag eigen ritme
En ik begin volgende week met trainen
hihih dat heb ik nou ook elke keer
maar ben deze weekend bij mijn schoonzusje geweest en heb haar van tevooren gezegt ik hoef geen vlees
heb lekker vis met groente gekregen hahha ik alleen
maar heb vandaag beetje gesnoept maar morgen begin ik weer met vetvrij dieet
en jullie met ww we gaan het halen voor de zomer ben zwaar ge motiveert
groetjesssssssssssssssssssssssss

02-04-2006, 21:22


hee boy en girl zou je mij alsjeblieeeeft het vet vrije dieet willen doormailen ,
want ik zie die home niet bij mij waarschijnlijk komt het door de beeldresolutie
van mijn pc ,ik heb echt alles geprobeerd maar lukt niet helaas dus please help me
je kan het sturen naar anna_ntina@hotmail.com.
bij voorbaat thanks

03-04-2006, 10:19

Citaat door khadoeja:
Welkom Kaoutar
Dankjewel Khadoeja

04-04-2006, 20:08
Meiden ik heb echt een heel slecht weekend gehad.
heb patat gegeten en een magnum
en andere lekkernijen. Ik had dus echt een Rot weekend.
Ja en zoals jullie weten elk pondje gaat door het mondje
ik ben een halve kilo aangekomen !
Dus ik ben er weer streng tegen aan gegaan vandaag.

05-04-2006, 09:49



Citaat door tara28:
Meiden ik heb echt een heel slecht weekend gehad.
heb patat gegeten en een magnum
en andere lekkernijen. Ik had dus echt een Rot weekend.
Ja en zoals jullie weten elk pondje gaat door het mondje
ik ben een halve kilo aangekomen !
Dus ik ben er weer streng tegen aan gegaan vandaag.
Ik ben gister naar WW geweest en raad eens 1.3 kg BIJGEKOMEN. echt erg ik ben zo kwaad opmezelf ik heb vorige week elke avond chocola gegeten ik moest het echt hebben want ik moet ongi worden. Ik baal er wel van het is zo moeilijk om die 1.3 eraf te halen. Bij jou is het maar 0.5 dus kom op we gaan er weer tegenaan.
PS Hoe kun je het in je hoofd halen een magnum te eten, shame on you. ik durf de punten darvan niet eens op te zoeken of zal ik het toch doen..
Nou vooruit ach valt wel mee is 6punten ik had meer verwacht.

05-04-2006, 09:58

Citaat door tara28:
Meiden ik heb echt een heel slecht weekend gehad.
heb patat gegeten en een magnum
en andere lekkernijen. Ik had dus echt een Rot weekend.
Ja en zoals jullie weten elk pondje gaat door het mondje
ik ben een halve kilo aangekomen !
Dus ik ben er weer streng tegen aan gegaan vandaag.
tara die puntenteller hoe werkt die ab

05-04-2006, 20:42

Citaat door Saloua1978:
Ik ben gister naar WW geweest en raad eens 1.3 kg BIJGEKOMEN. echt erg ik ben zo kwaad opmezelf ik heb vorige week elke avond chocola gegeten ik moest het echt hebben want ik moet ongi worden. Ik baal er wel van het is zo moeilijk om die 1.3 eraf te halen. Bij jou is het maar 0.5 dus kom op we gaan er weer tegenaan.
PS Hoe kun je het in je hoofd halen een magnum te eten, shame on you. ik durf de punten darvan niet eens op te zoeken of zal ik het toch doen..
Nou vooruit ach valt wel mee is 6punten ik had meer verwacht.
Als je ongi moet worden weeg je altijd zwaarder dus volgende week zal
je misschien twee kilo lichter zijn!

Ik had een keer dat ik 6 ons was aangekomen omdat ik ongi moest worden
en ik dus balen en de week daarna was ik 3 kilo afgevallen!!!

Ach ja ik heb gewoon een megaslechte week.
Ik ben nu aardig weer op dreef maar doordat ik aan ben gekomen
ben ik deze week maar 3 ons kwijt!!!
Had ik die magnum maar niet genomen


ps de chocolade van de weightwatchers zijn erg lekker.
En maar 2 points per reep!

05-04-2006, 20:43

Citaat door jolinde:
tara die puntenteller hoe werkt die ab


Ik begrijp je niet.
Wat bedoel je precies Jolinde?

05-04-2006, 23:08

Citaat door tara28:
Als je ongi moet worden weeg je altijd zwaarder dus volgende week zal
je misschien twee kilo lichter zijn!

Ik had een keer dat ik 6 ons was aangekomen omdat ik ongi moest worden
en ik dus balen en de week daarna was ik 3 kilo afgevallen!!!

Ach ja ik heb gewoon een megaslechte week.
Ik ben nu aardig weer op dreef maar doordat ik aan ben gekomen
ben ik deze week maar 3 ons kwijt!!!
Had ik die magnum maar niet genomen


ps de chocolade van de weightwatchers zijn erg lekker.
En maar 2 points per reep!
Ach welnee je moet het zo zien, je hebt gesnoept en je bent toch nog afgevallen dat is toch lekker man.

05-04-2006, 23:21
hallo ik heb een vraag je..

ik wil ook beginnen met de dieet van ww maar wat ik niet snap is de punten telling. ik kom uit op 22 punten dus mag ik 22 punten aan eten eten maximaal toch?? en wat wordt er bedoel met op sparen moet je aan het eind van de week een totaal aantal punten hebben behaald of zo??

ik heb er zin in wil ok 6 tot 10 kilo af maar ik begin met 6 kilo

06-04-2006, 07:40

Citaat door Izza:
hallo ik heb een vraag je..

ik wil ook beginnen met de dieet van ww maar wat ik niet snap is de punten telling. ik kom uit op 22 punten dus mag ik 22 punten aan eten eten maximaal toch?? en wat wordt er bedoel met op sparen moet je aan het eind van de week een totaal aantal punten hebben behaald of zo??

ik heb er zin in wil ok 6 tot 10 kilo af maar ik begin met 6 kilo
Je mag dus 22ptn eten en daarvan mag je bijv. vandaag 4 punten niet eten en morgen kun je dus bijv 26ptn eten. Dit heet sparen omdat je ze spaart voor bijvoorbeeld een etentje o.i.d.
Verder adviseer ik je zelf naar ww te gaan dan kom je erachter hoe je precies te werk gaat ik heb zelf geen energie en zin om je alles uit te leggen.

06-04-2006, 07:47

Citaat door tara28:
Ik begrijp je niet.
Wat bedoel je precies Jolinde?
heb zo een puntenteller besteld van ww en dat is zo een vierkant en daarin een ander kaartje die je moet verschuiven om te weten hoeveel punten wat is versta er neits van hoe weet jij hoeveel punten iets is bijvoorbeeld brood , hoe zie je dat aan die puntenteller sorry dat ik zo lastig ben maar versta er absoluut niets van

06-04-2006, 09:23


Dames ik ben weer terug na lange tijd… Sorry dat k nie meer kwam Ik was een tijdje gestopt met de WW. (ondertussen mn collega die het volhoud is 11 kilo kwijt in 8 weken Ben bijna jaloers op haar Pffff ). Ik wil weer eens gaan beginnen. Ik heb cd net binnen van de WW. Je kunt alles tellen daarop. En je dagboek bijhouden en recepten. Heel handig!!!

Hoe gaat het met iedereen die nog de WW doet?
Ik ben deze week begonnen met trainen : Guess what!!! Ik word alleen maar zwaarder elke dag kom ik ene kilo bij. Maandag begonnen nu 2 kilo zwaarder Modesty help!!!! En geef advies a trainkoningin wat moet ik allemaal doen (welke apparaten etc).

Goed, ik ga er weer tegen aan vanavond weer 2 uurtjes bewegen Hehehe of we afvallen is de vraag. Hoe gaat het verder met jullie

06-04-2006, 09:26

Citaat door VitaMina:
Dames ik ben weer terug na lange tijd… Sorry dat k nie meer kwam Ik was een tijdje gestopt met de WW. (ondertussen mn collega die het volhoud is 11 kilo kwijt in 8 weken Ben bijna jaloers op haar Pffff ). Ik wil weer eens gaan beginnen. Ik heb cd net binnen van de WW. Je kunt alles tellen daarop. En je dagboek bijhouden en recepten. Heel handig!!!

Hoe gaat het met iedereen die nog de WW doet?
Ik ben deze week begonnen met trainen : Guess what!!! Ik word alleen maar zwaarder elke dag kom ik ene kilo bij. Maandag begonnen nu 2 kilo zwaarder Modesty help!!!! En geef advies a trainkoningin wat moet ik allemaal doen (welke apparaten etc).

Goed, ik ga er weer tegen aan vanavond weer 2 uurtjes bewegen Hehehe of we afvallen is de vraag. Hoe gaat het verder met jullie
haha ik ook ben nu 2 kg zwaarder , ik versta er niets meer van ik sport ook , wou juist opgeven weet het niet meer

06-04-2006, 10:24

Citaat door VitaMina:
Dames ik ben weer terug na lange tijd… Sorry dat k nie meer kwam Ik was een tijdje gestopt met de WW. (ondertussen mn collega die het volhoud is 11 kilo kwijt in 8 weken Ben bijna jaloers op haar Pffff ). Ik wil weer eens gaan beginnen. Ik heb cd net binnen van de WW. Je kunt alles tellen daarop. En je dagboek bijhouden en recepten. Heel handig!!!

Hoe gaat het met iedereen die nog de WW doet?
Ik ben deze week begonnen met trainen : Guess what!!! Ik word alleen maar zwaarder elke dag kom ik ene kilo bij. Maandag begonnen nu 2 kilo zwaarder Modesty help!!!! En geef advies a trainkoningin wat moet ik allemaal doen (welke apparaten etc).

Goed, ik ga er weer tegen aan vanavond weer 2 uurtjes bewegen Hehehe of we afvallen is de vraag. Hoe gaat het verder met jullie
Wat kost die cd vita mina.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23