Bekijk volle/desktop versie : haren stijlen



Pagina's : [1] 2

20-03-2006, 15:12
Een jaar geleden heb ik mijn haar laten stijlen met wonderstraight bij een chinese kapper in A'dam.
Ontzettend goed resultaat, ik was er erg tevreden over. het blijft ook echt goed en mooi stijl. Echter nu ik uitgroei heb twijfel ik om mijn haar nogmaals te laten stijlen. Ik moet het nu steeds bijtangen na iedere wasbeurt, gaat veel tijd in zitten.
Heeft iemand ervaring met wonderstraight in A'dam? Ik wil graag advies van meiden die het haar ook hebben laten stijlen met wonderstraight. Wel of niet opnieuw doen?
Ik heb geen kroezhaar en geen kleine krulletjes. Ik heb wel veel slag in mijn haar. En mijn haar heeft meerdere structuren ook erg vervelend.

Wie kan haar/zijn ervaringen met mij delen en wie kan mij adviseren?

Alle reacties zijn welkom.
bedankt alvast!

Groet

20-03-2006, 15:15



Citaat door mtalsa:
Een jaar geleden heb ik mijn haar laten stijlen met wonderstraight bij een chinese kapper in A'dam.
Ontzettend goed resultaat, ik was er erg tevreden over. het blijft ook echt goed en mooi stijl. Echter nu ik uitgroei heb twijfel ik om mijn haar nogmaals te laten stijlen. Ik moet het nu steeds bijtangen na iedere wasbeurt, gaat veel tijd in zitten.
Heeft iemand ervaring met wonderstraight in A'dam? Ik wil graag advies van meiden die het haar ook hebben laten stijlen met wonderstraight. Wel of niet opnieuw doen?
Ik heb geen kroezhaar en geen kleine krulletjes. Ik heb wel veel slag in mijn haar. En mijn haar heeft meerdere structuren ook erg vervelend.

Wie kan haar/zijn ervaringen met mij delen en wie kan mij adviseren?

Alle reacties zijn welkom.
bedankt alvast!

Groet
stijl in ieder geval NOOIT met een strijkijzer,zoals veel Marokkaanse meiden doen....

20-03-2006, 15:23
een kroeskop heeft ook wel wat, zon mooie afro weet je wel..

20-03-2006, 15:28
als je stijlt doe het dan met een ceramische tang, want een ander verbrand je haar...

20-03-2006, 15:34


Ik bedoel dus niet stijlen met een tang maar met het middel wonderstraight bij een chinese kapper.
heeft iemand daar ervaringen mee en heeft iemand het vaker laten doen?

20-03-2006, 15:41

Citaat door Shanaaz:
stijl in ieder geval NOOIT met een strijkijzer,zoals veel Marokkaanse meiden doen....

20-03-2006, 15:50

Citaat door mtalsa:
Een jaar geleden heb ik mijn haar laten stijlen met wonderstraight bij een chinese kapper in A'dam.
Ontzettend goed resultaat, ik was er erg tevreden over. het blijft ook echt goed en mooi stijl. Echter nu ik uitgroei heb twijfel ik om mijn haar nogmaals te laten stijlen. Ik moet het nu steeds bijtangen na iedere wasbeurt, gaat veel tijd in zitten.
Heeft iemand ervaring met wonderstraight in A'dam? Ik wil graag advies van meiden die het haar ook hebben laten stijlen met wonderstraight. Wel of niet opnieuw doen?
Ik heb geen kroezhaar en geen kleine krulletjes. Ik heb wel veel slag in mijn haar. En mijn haar heeft meerdere structuren ook erg vervelend.

Wie kan haar/zijn ervaringen met mij delen en wie kan mij adviseren?

Alle reacties zijn welkom.
bedankt alvast!

Groet
das chemisch stylen toch?..

is da nie hartstikke slecht voor je haar?

20-03-2006, 15:51
als je wil stijlen kan je dat doen maar niet te vaak he meisje daar gaat je haar van kapot

20-03-2006, 16:41
Stijlen,

Nooit , Never, Lá , Met een Strijkijzer!

20-03-2006, 16:41
Er bestaat ook zoiets als haardroger en ronde borstel. Hehe!

20-03-2006, 16:49
Hijaab kan ook......

Zitten niet zoveel kosten aan verbonden......




20-03-2006, 16:50

Citaat door Melleke:
Hijaab kan ook......

Zitten niet zoveel kosten aan verbonden......



Doe het Voor Allah en Niet Om de kosten

20-03-2006, 16:52



Citaat door o0_m0cr0_0o:
Doe het Voor Allah en Niet Om de kosten
Ik ook...













Maar het scheelt wel in de kosten.....(mooi meegenomen toch)..

20-03-2006, 16:52

Citaat door Melleke:
Ik ook...













Maar het scheelt wel in de kosten.....(mooi meegenomen toch)..
Ja maar Koop het Een keer,

Dan ben je er Vanaf.

20-03-2006, 16:54

Citaat door o0_m0cr0_0o:
Ja maar Koop het Een keer,

Dan ben je er Vanaf.
...


Van de hoofddoeken....?



Ik juist niet....koop het in delen.......




Pagina's : [1] 2