Bekijk volle/desktop versie : kan iemand mij helpen?



Pagina's : [1] 2

20-03-2006, 12:57
salamou alaikom

voormijn studie heb ik de opdracht gekregen om een paar mensen te intervieuwen die wat van werkloosheid af weten.

ik moet een vragenlijst maken, om hen te intervieuwen: denk hierbij aan mensen van het cwi, hogeschool van amsterdam( er lopen docenten rond die daar veel van af weten)
en mensen die zelf werkloos zijn

het gaat om mensen van 18t/m25
nou ismijn vraag aan jullie, of jullie weten wat ik voor vragen kan stellen


jazakku allah ou gaireen

jamal

20-03-2006, 12:59


Eehm... is dit niet juist de kern van je studie? Ik weet niet precies wat je studeert, maar daar lijkt het wel op. In dat geval moet je, als je dat zelf niet kunt, je eens af gaan vragen of je wel de goede opleiding doet.

20-03-2006, 13:15

Citaat door DaanA:
Eehm... is dit niet juist de kern van je studie? Ik weet niet precies wat je studeert, maar daar lijkt het wel op. In dat geval moet je, als je dat zelf niet kunt, je eens af gaan vragen of je wel de goede opleiding doet.
nee mijn opleiding heeft niets met dit te maken.
Dit is een project dat eigenlijk niets met mijn studie te maken heeft, het is een keuzevak

20-03-2006, 13:17

Citaat door jamal23:
nee mijn opleiding heeft niets met dit te maken.
Dit is een project dat eigenlijk niets met mijn studie te maken heeft, het is een keuzevak
Doe dan een ander keuzevak. Blijkbaar ben je hier niet goed in.

20-03-2006, 13:24



Citaat door DaanA:
Doe dan een ander keuzevak. Blijkbaar ben je hier niet goed in.
dat kan niet anders had ik daar allang voorgekozen

20-03-2006, 13:32

Citaat door jamal23:
dat kan niet anders had ik daar allang voorgekozen
Ow... da's lastig dan...

Ik zou zeggen: kies een thema (simpel: allochtonen en werkloosheid) en begin.

20-03-2006, 13:34

Citaat door DaanA:
Doe dan een ander keuzevak. Blijkbaar ben je hier niet goed in.
Waar bemoei jij je mee, wanneer je toch geen antwoord op zijn vraag kan geven?

20-03-2006, 13:36

Citaat door MissyR:
Waar bemoei jij je mee, wanneer je toch geen antwoord op zijn vraag kan geven?
Ik heb een hekel aan mensen die te dom zijn voor hun opleiding, omdat ze zelfs de simpelste vragen niet kunnen oplossen, die dan hier om verslagen komen zeuren, of om mensen die voor hen de opdracht willen uitvoeren.

Als hij nou om hulp gevraagd had, was het een ander verhaal geweest. Nu vraagt hij om iemand die voor hem de vragen wil maken. Ja, sorry hoor, ga dan gewoon een niveautje lager zitten, als je zelfs dat niet kunt.

20-03-2006, 13:59

Citaat door DaanA:
Ik heb een hekel aan mensen die te dom zijn voor hun opleiding, omdat ze zelfs de simpelste vragen niet kunnen oplossen, die dan hier om verslagen komen zeuren, of om mensen die voor hen de opdracht willen uitvoeren.

Als hij nou om hulp gevraagd had, was het een ander verhaal geweest. Nu vraagt hij om iemand die voor hem de vragen wil maken. Ja, sorry hoor, ga dan gewoon een niveautje lager zitten, als je zelfs dat niet kunt.
ik heb om hulp gevraagd

ik dwing niemand, dus als iemand vragen zet betekent dat niet dat ik hen heb gedwongen

20-03-2006, 14:01

Citaat door jamal23:
ik heb om hulp gevraagd

ik dwing niemand, dus als iemand vragen zet betekent dat niet dat ik hen heb gedwongen
Ik heb niet gezegd dat je iemand dwong.

20-03-2006, 14:35
kijk op google en dan zoeken naar de staat van Amsterdam,
als het over landelijke gaat dan moet he even kijken op http://www.armoedemonitor.nl


succes

20-03-2006, 14:40
hoe komt het dat je werkloos bent?
wat heb je allemaal al geprobeerd?
wat zou er moeten veranderen in nederland voor mensen die werkloos zijn?
wat voor hulp moet er komen voor werkloze jongeren

20-03-2006, 15:48



Citaat door Naimaw:
Belachelijk jij behoort niet echt tot een behulpzaame persoon.
Hij vroeg om hulp wil je hem die geven doe dat zo niet ga hem niet de les lezen. Dat jij het allemaal wel beter weet betekent niet dat je iemand zo mag afkraken.
Ik help vaak zat mensen hier, maar wel alleen mensen die me vragen iets uit te leggen, niet mensen die voorgekauwde vragen of een voorgekauwd verslag willen hebben.

Al zat mensen wiskundebijles gegeven bijvoorbeeld. Maar de opgaven ga ik niet voor ze maken.

20-03-2006, 15:50

Citaat door S.samira:
hoe komt het dat je werkloos bent?
wat heb je allemaal al geprobeerd?
wat zou er moeten veranderen in nederland voor mensen die werkloos zijn?
wat voor hulp moet er komen voor werkloze jongeren
ja dank je wel zulke vragen heb ik nodig ik heb er zelf al een paar op papier staan maar moet er minstens 20 hebben

20-03-2006, 16:03

Citaat door Naimaw:
Lees je reacties eens!
Vind je jezelf niet een beetje te ver gaan?
Ja. Ik ben graag altijd lekker duidelijk.

Kom nou? Je kunt toch wel even twintig vragen bedenken die je aan een werkloze kunt stellen?

Pagina's : [1] 2