Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk chi stijltang



20-03-2006, 12:12
hallo ,

Ik hoor zovaak dat de "chi tang" helemaal op en top is maar is dat nou ook werkelijk zo. Is die echt goed! Doet ie ook echt wat ie belooft! Ik wil graag ervaringen horen omdat ik er ook over na zit te denken om zo'n tang te kopen!
Het lijkt me leuk om voor een feestje me haar een keertje te stijlen maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik mijn haar ga verbranden en ontzettende spijt krijg van mijn dure miskoop. Want die dingen zijn duur. .............Vandaar dat ik eerst jullie ervaringen wil horen.......

kus sonya

20-03-2006, 12:18


haaii
ja de chi-tang is echt goed, heb hem zelf ook en ben er echt tevreden over..
en je haren kunnen niet verbranden, want hij heeft keramische platen.
en jaa hij is best duur maar je krijgt er ook wat voor terug

20-03-2006, 12:21
Hoe lang doe je erover om je haar te stijlen, kost het veel tijd?
Een voor hoeveel heb je hem gehaald?

20-03-2006, 12:23
Jaah de chi-tang is echt goed, maar als ik jou was zou ik wel iets gebruiken waardoor je haren niet kan verbranden. Tegenwoordig kan je bij de kapper zo spul haren dat is heel erg goed als je haar gaat stylen.

20-03-2006, 12:23


heb hem voor 125 euro gekocht..
ik doe er 30 min over, en ik heb half lang haar
dus het valt wel mee
en het ziet er heel natuurlijk uit, mensen denken vaak dat het met eigen haar is

20-03-2006, 12:23

Citaat door sonya24:
Hoe lang doe je erover om je haar te stijlen, kost het veel tijd?
Een voor hoeveel heb je hem gehaald?
ligt eraan hoe lang je haren is, de mijne was 160 euro, maar ik heb die brede chi-tang, gaat sneller..

20-03-2006, 12:24

Citaat door nassira83:
Jaah de chi-tang is echt goed, maar als ik jou was zou ik wel iets gebruiken waardoor je haren niet kan verbranden. Tegenwoordig kan je bij de kapper zo spul haren dat is heel erg goed als je haar gaat stylen.
de biosilk bedoel je toch?
die is echt goed en je haren worden er ook zacht van

20-03-2006, 12:26
Oke heb jij zo'n brede of zo'n normale. Want is daar ook nog verschil in?

20-03-2006, 12:29
ik heb de brede..
ja er zit wel verschil in, bij de brede gaat het sneller met stylen

20-03-2006, 12:31
oke thx voor je antwoorden