Bekijk volle/desktop versie : joden in israel beginnen op neo-nazi's te lijken?



Pagina's : [1] 2 3

20-03-2006, 06:02

Citaat door Drolletje:
Israëlische Arabier mishandeld

Een Arabisch Israëli is in de nacht van vrijdag op zaterdag ernstig mishandeld, nadat hij samen met zijn broer en een vriend een Joods meisje naar huis head gebracht na een avondje uit. Hij werd door een groep mannen aangevallen en moest zwaargewond in het ziekenhuis worden opgenomen. Jalal Tawili, die in het Israëlische leger dient, belandde in kritieke toestand op de operatietafel van het Rambam ziekenhuis in Haifa. Ook de broer van Jalal, Mohammed Tawili, raakte gewond bij de aanval. “Ik deed alsof ik dood was, ik opende mijn ogen en bewoog niet. Ik voelde de pijn niet. Mijn broer Jalal lag naast me – hij was zo goed als dood.” Toen de aanvallers de broers hadden achtergelaten, riep Mohammed om hulp. Na een paar minuten kwam een vrouw naar hen toe die alles had gezien uit haar raam. Zij had inmiddels de politie en een ambulance gebeld. Na een avond in het uitgaanscentrum van Kiryat Yam brachten de drie Arabische jongens hun Joodse vriendin thuis. Een van hen, die een relatie heeft met het meisje, begeleidde haar naar de deur. De broers Tawili wachtten in de auto, luisterend naar Arabische muziek. Een man kwam op hen af en gebood hen de muziek uit te zetten met de woorden: “Wij spreken hier geen Arabisch.” Een groep jongeren dook op met kettingen en stokken en begon op de broers in te slaan. Mohammed raakte gewond aan zijn arm en neus; Jalal was er ernstiger aan toe. Hij kreeg een steen tegen zijn hoofd en onderging zaterdag een hersenoperatie. Het Joodse meisje verklaarde: “Het zijn mijn vrienden en ik vind het vreselijk wat er gebeurd is. Zoiets zou niet mogen gebeuren. Mijn vriend en ik blijven bij elkaar; ik hou van hem. Ik heb geen idee waarom die jongens mijn vrienden aanvielen.” Terwijl ze ons in elkaar sloegen scholden ze op Arabieren”, zei Mohammed Tawili. Zijn vader Abdallah zei zaterdag dat zijn zoons zijn aangevallen omdat ze Arabier zijn. “Er was geen reden voor deze wrede aanval. Ze brachten alleen een meisje veilig thuis. Ik ben mijn zoon bijna verloren omdat de aanvallers de wet van de jungle toepasten.”

De politie beschouwt het incident als een ernstig vergijp en niet als een straatgevecht. Een woordvoerder van de politie sprak van een ‘racistische en gewelddadige aanval’. Zondag zijn drie verdachten gearresteerd maar op dezelfde dag weer vrijgelaten, omdat ze door getuigen niet konden worden geïdentificeerd.

Link


------------------------------------------------------------------------------------------

was het slachtoffer joods, dan was het waar dan ook voorpagina nieuws en was er binnen no time weer een optocht georganiseerd tegen het toenemende antisemitisme zoals onlangs in frankrijk
.

20-03-2006, 06:15



Citaat door Drolletje:
Israëlische Arabier mishandeld

Een Arabisch Israëli is in de nacht van vrijdag op zaterdag ernstig mishandeld, nadat hij samen met zijn broer en een vriend een Joods meisje naar huis head gebracht na een avondje uit. Hij werd door een groep mannen aangevallen en moest zwaargewond in het ziekenhuis worden opgenomen. Jalal Tawili, die in het Israëlische leger dient, belandde in kritieke toestand op de operatietafel van het Rambam ziekenhuis in Haifa. Ook de broer van Jalal, Mohammed Tawili, raakte gewond bij de aanval. “Ik deed alsof ik dood was, ik opende mijn ogen en bewoog niet. Ik voelde de pijn niet. Mijn broer Jalal lag naast me – hij was zo goed als dood.” Toen de aanvallers de broers hadden achtergelaten, riep Mohammed om hulp. Na een paar minuten kwam een vrouw naar hen toe die alles had gezien uit haar raam. Zij had inmiddels de politie en een ambulance gebeld. Na een avond in het uitgaanscentrum van Kiryat Yam brachten de drie Arabische jongens hun Joodse vriendin thuis. Een van hen, die een relatie heeft met het meisje, begeleidde haar naar de deur. De broers Tawili wachtten in de auto, luisterend naar Arabische muziek. Een man kwam op hen af en gebood hen de muziek uit te zetten met de woorden: “Wij spreken hier geen Arabisch.” Een groep jongeren dook op met kettingen en stokken en begon op de broers in te slaan. Mohammed raakte gewond aan zijn arm en neus; Jalal was er ernstiger aan toe. Hij kreeg een steen tegen zijn hoofd en onderging zaterdag een hersenoperatie. Het Joodse meisje verklaarde: “Het zijn mijn vrienden en ik vind het vreselijk wat er gebeurd is. Zoiets zou niet mogen gebeuren. Mijn vriend en ik blijven bij elkaar; ik hou van hem. Ik heb geen idee waarom die jongens mijn vrienden aanvielen.” Terwijl ze ons in elkaar sloegen scholden ze op Arabieren”, zei Mohammed Tawili. Zijn vader Abdallah zei zaterdag dat zijn zoons zijn aangevallen omdat ze Arabier zijn. “Er was geen reden voor deze wrede aanval. Ze brachten alleen een meisje veilig thuis. Ik ben mijn zoon bijna verloren omdat de aanvallers de wet van de jungle toepasten.”

De politie beschouwt het incident als een ernstig vergijp en niet als een straatgevecht. Een woordvoerder van de politie sprak van een ‘racistische en gewelddadige aanval’. Zondag zijn drie verdachten gearresteerd maar op dezelfde dag weer vrijgelaten, omdat ze door getuigen niet konden worden geïdentificeerd.

Link


------------------------------------------------------------------------------------------

was het slachtoffer joods, dan was het waar dan ook voorpagina nieuws en was er binnen no time weer een optocht georganiseerd tegen het toenemende antisemitisme zoals onlangs in frankrijk
Het feit alleen al dat je het bij joods.nl bent gaan halen is toch duidelijk dacht ik.
Zelfs de joden durven dit te plaatsen.
En ik lees ook niet dat de joden het eens zijn met dit geweld.
Racistisch geweld kom je overal ter wereld tegen, zijn de inwoners van het land waar dat gebeurt dan allemaal neo-nazi's?

20-03-2006, 06:20

Citaat door rijmaran:
Het feit alleen al dat je het bij joods.nl bent gaan halen is toch duidelijk dacht ik.
Zelfs de joden durven dit te plaatsen.
En ik lees ook niet dat de joden het eens zijn met dit geweld.
Racistisch geweld kom je overal ter wereld tegen, zijn de inwonres van het land waar dat gebeurt dan allemaal neo-nazi's?
Natuurlijk, vooral de agenten die de daders van deze misdaad hebben opgepakt en die gezegd hebben dat het een geweldadige racistische aanval was.

De moord op René Steegmans in Venlo was ook een racistische moord. Dus alle Marokkanen zijn nu neo nazi's.

20-03-2006, 09:23
De topic titel slaat nergens op.

Volgens mij wonen in Israel Israeliers en ook andere nationaliteiten.

Neemt niet weg dat ik dergelijk incidenten, als waar ook ter wereld, volstrekt afkeur.

20-03-2006, 09:35


Bwahahaha, Islamist, het slaat weer helemaal nergens op wat je zegt oude geyle vriend. Lekker geslapen trouwens?

20-03-2006, 09:37

Citaat door Drolletje:
.................

De politie beschouwt het incident als een ernstig vergijp en niet als een straatgevecht. Een woordvoerder van de politie sprak van een ‘racistische en gewelddadige aanval’. Zondag zijn drie verdachten gearresteerd maar op dezelfde dag weer vrijgelaten, omdat ze door getuigen niet konden worden geïdentificeerd.

Link


------------------------------------------------------------------------------------------

was het slachtoffer joods, dan was het waar dan ook voorpagina nieuws en was er binnen no time weer een optocht georganiseerd tegen het toenemende antisemitisme zoals onlangs in frankrijk
Lees je eigen bericht toch eens zeg ! De Israelische politie vindt het een racistische aanslag, het wordt dus niet gebagatelliseerd.

20-03-2006, 09:54

Citaat door Islamist:
Die Forumjoden; Peej en Rijnmaran zijn er weer als de kippen bij om hun geestverwanten, die Joodse Neo-Nazi's , tot op het bot te verdedigen.
Laat ons eerder stellen dat we een breder zicht hebben op de feiten en niet een ganse gemeenschap gaan haten omwille van wat enkele racisten uitvreten.
Iets waar wibo's van jou soort nooit zullen geraken.
Haat tegen joden is een typische eigenschap van domme mensen die niet gewend zijn ver weg te denken.
Zelfs lezen kan je niet, want nergens zal jij kunnen lezen dit ik neo-nazis verdedig noch dat ik goedkeur wat ze doen...laat staan dat het geestesverwanten van mij zouden zijn.
Lezen en je hersenen eens laten werken en je zou zulke domme repliek niet geven, men zou je op den duur nog ernstig kunnen nemen.

20-03-2006, 10:09

Citaat door Islamist:
Die Forumjoden; Peej en Rijnmaran zijn er weer als de kippen bij om hun geestverwanten, die Joodse Neo-Nazi's , tot op het bot te verdedigen.
Islamist begint zo langzamerhand een vies woord te worden.

20-03-2006, 14:44

Citaat door Drolletje:
maar omdat joden het daarentegen wel durven te plaatsen op joods.nl keuren wel alle joden dit af?

interessante gedachtegang
Die conclusie wordt nergens getrokken. Logisch gezien kan je die ook niet trekken, omdat er in elk geval een kleine groep is die het blijkbaar wel goedkeurt: degenen die dit misdrijf gepleegd hebben. Bovendien stelt Rijmaran dat dit soort extremiteiten in elke cultuur voorkomt. Ik hoef toch niet uit te leggen dat deJoods-Israelische cultuur daar volgens de doodsimpele regels van de verzamelingenleer ook bij hoort?

20-03-2006, 14:56

Citaat door Drolletje:
dus joden plegen racistisch geweld wil niet zeggen dat alle joden racistisch zijn, maar omdat joden het daarentegen wel durven te plaatsen op joods.nl keuren wel alle joden dit af?

interessante gedachtegang
Ik denk eerder dat jij een gedachtengang creëert die ik nergens tentoon spreidde.
Probeer nog een keer.
Drie maal voor een euro.

20-03-2006, 15:09

Citaat door Drolletje:
wat een heldere analyse toch weer. misschien "de wedstrijden" iets voor jou?
"de wedstrijden"? Fijn dat je inziet dat het een heldere analyse is. Raar dat je die conclusie meteen weer verwerpt door te stellen dat jouw conclusie nou juist zo goed was. Mijn analyse ontkrachtte namelijk jouw conclusie.

20-03-2006, 15:26

Citaat door Drolletje:
3 maal voor een euro, joodse verkooptactiek?

ik bedoel, wie wil er nou een tweede keer over je moeder heen
Nou drolletje, nou hoor ik je spreken als een echte drol.
Btw, mijn moeder is reeds overleden.
Maar het echte niveau van de drol komt nu wel duidelijk bovendrijven, als je het met intelligentie niet haalt ga je er maar lekker moeders bij sleuren.
jij bent dus zeker geen moslim.
Toch veel geluk met je drollen...drol.

20-03-2006, 15:34



Citaat door Drolletje:
dus je loopt te koop met iets dat al overleden is...oplichterij noem ik het
Ongelooflijk hoe jij je best doet iedereen te laten zien hoe dom je bent.
Nou ja, wat je niet hebt kan je ook niet gebruiken.
Je krijgt mij in elk geval niet op jouw bedenkelijk lage niveau.
Dat is voorbehouden aan drollen als jij.

Vriendelijke groeten

20-03-2006, 17:28

Citaat door Drolletje:
mijn conclusie was een verlengstuk van ramarijn's poging om dit voorval goed te praten. door dat te ontkrachten geef je aan dat ik gelijk heb
Hahaha, als je het zelf maar begrijpt jongen

20-03-2006, 17:46

Citaat door SUPERJOOD:
De meeste negers zijn NIET joods, maar toch houden Marokkanen niet van negers.
Jullie joden haten de niet-joden en beschouwen hen als dieren en mogen bedrogen en bestolen worden en zelfs gedood worden! Bekijk jullie thalmud maar eens,

Pagina's : [1] 2 3