Bekijk volle/desktop versie : Vraagje over lasagne bladen?

Pagina's : [1] 2

19-03-2006, 17:33
Hallo dames,

Voorgekookte lAsagne bladen blijven meestal hard bij mij nadat ze gebakken zijn in de oven?
Hebben jullie advies voor mij of koken jullie ze toch eerst even los in water?

19-03-2006, 17:36

ik doe genoeg saus in de lasagne en zijn altijd goed gaar dan.
Zorg dat er voldoende saus/vocht over de lasagnebladen zit.

19-03-2006, 18:04
ik kook die bladeren eerst!! want op de verpakking bij mij staat dat je ze eerst voor me koken

19-03-2006, 18:06
Je kunt ze het beste een beetje koken of eventjes dompelen in heet water.

19-03-2006, 18:07

ik kook ze trouwens 10min in kokend water met een beetje zout

19-03-2006, 18:40
Die ik altijd koop zijn zehmek voorgekookte bladen.

Wardaroosje ik heb je advies opgevolgd en is goed gelukt moet ik zeggen alleen bovenste blad was dan een beetje hard. Dank je wel.

19-03-2006, 18:41
Even dompelen in heet water om wat vocht op te nemen.

19-03-2006, 18:42

Citaat door marjam1983:
Die ik altijd koop zijn zehmek voorgekookte bladen.

Wardaroosje ik heb je advies opgevolgd en is goed gelukt moet ik zeggen alleen bovenste blad was dan een beetje hard. Dank je wel.
je moet ook over de bovenste aardig wat saus hebben want dat trekt in de bladeren. ik heb ze nog nooit voorgekookt koop altijd die dat al zijn.......en het lukt altijd

19-03-2006, 19:59

Citaat door wardaroosje:
je moet ook over de bovenste aardig wat saus hebben want dat trekt in de bladeren. ik heb ze nog nooit voorgekookt koop altijd die dat al zijn.......en het lukt altijd
klopt heb ik ook gedaan maa bleef aan de zijkant zeg maar wat hardjes.

19-03-2006, 21:27

Citaat door miss_rif21:
ik kook die bladeren eerst!! want op de verpakking bij mij staat dat je ze eerst voor me koken
Maar dan gaan ze toch aan elkaar plakken??Of heb jij dat niet?

20-03-2006, 09:45
Hoi allemaal

Je moet beginnen met een laag saus en eindigen met een laag saus. De bladen goed bedekken dus dan worden ze zacht. Als baktijd er bijna op zit misschien eerst even prikken of het gaar is anders nog wat langer in de oven

Ik gebruik altijd lasagna bladen van Honig naturel, je hebt ze ook in het groen, die zijn al voorgekookt en kan niet mislukken

20-03-2006, 13:17
ik kook ze niet voor leg ze direct op schaal je moet gewoon genoeg saus hebben je hoeft ze niet voor te koken bij de meeste dan

25-03-2006, 13:23

Citaat door Shaunytje:
Hoi allemaal

Je moet beginnen met een laag saus en eindigen met een laag saus. De bladen goed bedekken dus dan worden ze zacht. Als baktijd er bijna op zit misschien eerst even prikken of het gaar is anders nog wat langer in de oven

Ik gebruik altijd lasagna bladen van Honig naturel, je hebt ze ook in het groen, die zijn al voorgekookt en kan niet mislukken
Precies ik ook...nog nooit voorgekomen dat lasagna hard is geworden

21-04-2006, 15:57
kan er iemand hier de recept van lasagne zetten alstublieft shokran besaf meiden

21-04-2006, 23:36

Citaat door marjam1983:
Hallo dames,

Voorgekookte lAsagne bladen blijven meestal hard bij mij nadat ze gebakken zijn in de oven?
Hebben jullie advies voor mij of koken jullie ze toch eerst even los in water?
nee joh je koopt toch gewoon die van honig lasange bladeren natural nou die hoef je niet van te voore te koke serieus je moet gewoon veel sauus doen en hem dan gewoon wt langer in de over laatte

Pagina's : [1] 2