Bekijk volle/desktop versie : ik voel me zoooooooo belazerd!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

19-03-2006, 17:28
dag lieve mensen ik wil me verhaal effe kwijt en wil graag weten wat jullie reactie daarop is.

Stel je voor je zit op school hebt een goed leven je bent 20 en je ouders zitten constant te zeuren dat je maar eens moet trouwen en dat het maar eens afgelopen moet zijn met dat school.
Ineens komt er een jongen jou vragen je kent hem niet en je ouders ook niet via via heeft hij te horen gekregen dat jij bestond, hij en zijn ouders zijn gekomen en vertellen hoe goed hun zoon wel niet is,na veel aandringen van je ouders stem je toe met het huwelijk. Je ziet deze jongen maar 3 keer en iedere keer met het bijzijn van familieleden wat jou eigenlijk maar niet lekker zit.
Binnen 3 maanden ben je verloofd en getrouwd omdat deze jongen nog geen huis heeft (is jou verteld dat hij opzoek is naar een huis en dat hij er snel een zou krijgen) trek je in bij zijn ouders. Tijdens de huwelijksnacht zie je dat z'n lichaam helemaal vol zit met 2egraads brandwonden je schrikt hier zo van dat je wenste dat je niet geboren was, maar je denkt hij is mijn man ik moet er gewoon aan wennen komt wel goed. Maar later kom je erachter dat hij torenhoge schulden heeft een strafblad van hier tot en met tokio en deurwaarders die constant aan de deur komen dat ze het huis leeg komen halen. Je denkt ik wil je helpen, je stelt hem en z'n ouders voor om te gaan werken om hun zoon uit de schulden te halen vervolgens lachen ze je vierkant uit en zeggen dan hoe kom je erbij dat wij een vrouw laten werken, Je denkt oke ik ga eerst een huis zoeken dan heb ik meer greep op de situatie want iedere keer toestemming vragen aan zijn ouders werkt niet. Na veel aandringen gaat hij eindelijk mee naar de woningstichting daar vertellen je ze dat hij al 2 huizen heeft gehad en iedere keer de huur niet heeft betaald en er nog een huurschuld openstond en dat er andere mensen op de wachtlijst stonden die de prioriteit hebben en hun huur wel netjes betalen dus met andere woorden een huis kun je vergeten. Dit is niet alles want meneer die werkt wel maar z'n maandsalaris is binnen een week op. Hij komt iedere keer midden in de nacht dronken en stoned thuis als je zijn ouders hierop aanspreekt en zegt dat zo iemand eigenlijk niet had moeten trouwen zeggen ze :ja we hoopten dat als hij gaat trouwen dat een vrouw hem hersens geeft. En tot overmaat van ramp heeft hij zijn paspoort en indentieteits kaart verkocht en rijd hij rond in een onverzekerde auto, hij veroorzaakt een ongeluk de schade loopt op tot tienduizenden euro's. Je praat met hem maar schreeuwt dan dat je niet moet zeuren en hem z'n gang moet laten gaan je ben een vrouw dus BEK DICHT. hoe moet je zo'n iemand helpen.

WAT DOE JE DAN JE PAKT JE BIEZEN EN JE DENKT HET IS NU OF NOOIT OF JE MOET SBAR HEBBEN ZOALS VELE ZEGGEN. mensen reacties AUB.

19-03-2006, 17:34


Dronken en stoned thuis komen en dan ook nog eens zeggen dat ik mijn bek moet houden, gaat bij mij te ver!

Ik zou mijn spullen pakken, vertrekken en trug gaan naar school!

gebeurt dit nou bij jou?

19-03-2006, 17:35

Citaat door sammy_boeffie:
Dronken en stoned thuis komen en dan ook nog eens zeggen dat ik mijn bek moet houden, gaat bij mij te ver!

Ik zou mijn spullen pakken, vertrekken en trug gaan naar school!

gebeurt dit nou bij jou?
ja helaas

19-03-2006, 17:35
sbar...? sorry? hoeveel sbar moet je wel niet hebben met zo'n gozer???


ik zou nog geen nacht met em door brengen!!

19-03-2006, 17:36


dat is toch niet normaal meid!!


als je een gelukkig leven wil met hem moet je tot hem doordringen,,

als ik jou was was ik nooit bij m gebleven..

19-03-2006, 17:38
sorry meid wat erg voor je.. je hebt idd te veel sbar laten zien..

ik zou eerst een baan zoeken en dan me biezen pakken..

insahallah komt het goed!

19-03-2006, 17:38
Pfffffff moeilijk...Ik zou ook niet weten wat ik zou moeten doen, waarschijnlijk terug naar mn ouders!

19-03-2006, 17:38
ik zou me spullen inpakken en scheiden..

wat een flikkers

19-03-2006, 17:39

Citaat door LaDy_R._:
dat is toch niet normaal meid!!


als je een gelukkig leven wil met hem moet je tot hem doordringen,,

als ik jou was was ik nooit bij m gebleven..
heerlijk om dit te horen

19-03-2006, 17:39

Citaat door majdoliena:
ja helaas
Aaah, je hebt genoeg sbar gehad. Hij heeft geen huis, geen werk, komt dronken en stoned thuis. Sorry, ik zou daar niet mee kunnen leven!!

19-03-2006, 17:40
En dan heb je ook nog eens schoonouders die zich overal mee bemoeien, en die je vertellen wat je wel en niet mag doen!! Dat zou ik al helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet pikken!

Weten je ouders hier van?

19-03-2006, 17:42
ik zou het je ouders vertellen

die gozer verdient je niet

19-03-2006, 17:42


zo snel mogelijk wegwezen joh.
laat je niet mee slepen in de verdommenis.

19-03-2006, 17:42

Citaat door majdoliena:
heerlijk om dit te horen
heerlijk...?

19-03-2006, 17:45

Citaat door LaDy_R._:
heerlijk...?
ja ze bedoelt ermee

dat ze ook zo denkt..

maar ze moet steun krijgen om zoiets te doen

het kan niet zomaar

tis een grote stap

vandaar heerlijk

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6