Bekijk volle/desktop versie : Voor schreuder's dochtertje wordt wel een minuut stilte gehouden, maar...



19-03-2006, 11:46
voor de vader van sektioui niet

19-03-2006, 11:48


Echt erg joh, ik heb er zelfs niks over gehoord op tv. Weet jij wel of sektioui vandaag speelt of niet?

19-03-2006, 11:50
Sektioui is nog 2 weken in marokko. Ik heb op verschillende AZ sites gelezen dat de supporters ook tarik steunen met die 1 minuut.

Een paar gozers zullen inshallah spandoeken ophangen (als dat nog doorgaat)

19-03-2006, 11:59
Dat lijkt me wel zo respectvol, maar waarom staat er niks op de site van az over het overlijden van de vader van sektioui. Ik vind dat echt stom, ze mochten wel iets van een condoleance register ofzo openen op de site of in ieder geval hun medeleven te betuigen, echt geen respect hebben die mensen.

19-03-2006, 12:10


staat er wel hoor kijk maar http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=4410

19-03-2006, 12:11
en er is een condeliance register geopent voor hem
http://www.condoleance.nl/registers/register_6218.html

19-03-2006, 12:13
Sorry, ik was naar az.nl geweest en daar kon ik er niks over vinden. Vandaar dat ik niet wist dat er een condoleance register was geopend!

19-03-2006, 12:14
ze houden nooit minuut stilte als er iemands vader ofso dood is waarom nu wel ?

Bij schreuder doen ze het omdat het een kind was van 6 jaar !!!!! daarom doen ze dat...jullie marokkanen grijpen altijd gelijk naar racisme !!!

19-03-2006, 12:16

Citaat door zaki_klawie:
ze houden nooit minuut stilte als er iemands vader ofso dood is waarom nu wel ?

Bij schreuder doen ze het omdat het een kind was van 6 jaar !!!!! daarom doen ze dat...jullie marokkanen grijpen altijd gelijk naar racisme !!!
Ben jij geen marokkaan dan?

19-03-2006, 12:24

Citaat door themsount:
Ben jij geen marokkaan dan?
ja in hart en nieren maar ik haaat het als marokkaan bij het geringste van geringste gelijk het excuus gebruiken racisme!! !

Zoals ik al eerder zei er word altijd een minuut stilte gehouden voor zover ik me kan herrineren voor legendarische voetballers en kids van voetballers of voetballers zelf.

Ik heb nooit een minuut stilte gezien voor overleden vader van een van de spelers.

19-03-2006, 12:33
waarom zeg ja dan niet wij marokkanen je bent het toch in hart en nieren!

19-03-2006, 12:42

Citaat door themsount:
waarom zeg ja dan niet wij marokkanen je bent het toch in hart en nieren!
ze3ma je denkt me te hebebn gepakt op een opmerking die niet door de beugel ken ofso !! BEGRIJPEND LEZEN!

jullie marokkanen moet je in context lezen ...en niet JULLIE MAROKKANEN eruit lichten en met je vingertje gaan wijzen

tis JULLIE MAROKKANEN die voor geringst en geringste het RACISME erbij halen....gelukkig ben ik niet so een MAROKKAAN!

Begrijpend lezen heeft iederen gehad tog op de basisschool?

19-03-2006, 13:12


Tazzz....fak die minuut stilte, wij zijn moslims, wij doen niet aan die onzin.

19-03-2006, 14:32

Citaat door Maroc_4_ever:
voor de vader van sektioui niet
voor hem ook, ze zouden toch met zwarte bandjes spelen en er is op een site gemeld dat iedereen die naar de stadion zou gaan dat die het liefst met zwarte kleding kunnen komen.