Bekijk volle/desktop versie : Je haar blond op je bruiloft...



Pagina's : [1] 2

19-03-2006, 11:36
Ik heb zelf mijn haar donker nu maar k vind blond met bruin echt heel erg mooi Wie had zijn haren blond op haar bruiloft want ik twijfel nogal omdat ik bang ben gezeik en geroddel te krijgen van familie en schoonfam Met blond bedoel ik niet helemaal blond maar gewoon lichtbruin met blonde strepen

19-03-2006, 11:39


ik zou het zelf zo laten, want met natuurlijk haar zie je er veel mooier uit ook op foto's. na de bruiloft zou je je haar een kleurtje kunnen geven.

Ik heb vaak bruidjes gezien die blond haar hadden op hun bruiloft, ze zagen er wel goed uit maar op de een of andere manier zag je die kroon niet omdat hun haar licht was, dat vond ik minder

19-03-2006, 11:45

Citaat door lala_cheeky:
ik zou het zelf zo laten, want met natuurlijk haar zie je er veel mooier uit ook op foto's. na de bruiloft zou je je haar een kleurtje kunnen geven.

Ik heb vaak bruidjes gezien die blond haar hadden op hun bruiloft, ze zagen er wel goed uit maar op de een of andere manier zag je die kroon niet omdat hun haar licht was, dat vond ik minder
Ja dat is ook zo het is echt supermooi ook vind ik maar ik ben ook bang idd dat de foto's lelijk worden al helemaal omdat me wenkbrouwen gewoon donker zijn het ziet er dan zo nep uit

19-03-2006, 11:45

Citaat door Chouaffa...:
Ik heb zelf mijn haar donker nu maar k vind blond met bruin echt heel erg mooi Wie had zijn haren blond op haar bruiloft want ik twijfel nogal omdat ik bang ben gezeik en geroddel te krijgen van familie en schoonfam Met blond bedoel ik niet helemaal blond maar gewoon lichtbruin met blonde strepen
ik vind kastanje bruin wel mooi

19-03-2006, 11:45


Als het er naturel uitziet, dan kun je dat gewoon doen. Ik heb zelf ook licht haar en bij mij op mijn verloving zag je het kroontje heel goed zitten. Die marokkaanse kronen zijn groot genoeg om op te vallen.

19-03-2006, 11:46
Je wenkbrauwen moet je dan ook wel een tintje lichter maken. Anders lijkt het helemaal fake...

19-03-2006, 11:54
meid laat je haar zoals het is. Naturel ziet er altijd veel mooier uit (vind ik). En zoals één zuster ook als advies had gegeven.....verf het naderhand. Straks ziet het er heel nep uit en krijg je er spijt van. Als je het echt heel heel heeeeel graag wil dan zou ik even advies vragen bij een kapper. Vraag of die kleur bij je huidskleur zal staan.
alahi kemel blkhir meid... moge allah je huwelijk zegenen.
kus

19-03-2006, 12:33

Citaat door Chanel_Chance:
meid laat je haar zoals het is. Naturel ziet er altijd veel mooier uit (vind ik). En zoals één zuster ook als advies had gegeven.....verf het naderhand. Straks ziet het er heel nep uit en krijg je er spijt van. Als je het echt heel heel heeeeel graag wil dan zou ik even advies vragen bij een kapper. Vraag of die kleur bij je huidskleur zal staan.
alahi kemel blkhir meid... moge allah je huwelijk zegenen.
kus
Ik heb het nu donker echt bijna tegen zwart aan en dat zwart vind ik ook erg mooi Alleen wat vinden jullie ik ben zelf getint van mezelf en vandaar dat het blonde juist erg nep lijkt en nu met dat zwart komt me gezicht veel witter uit wat ik erg mooi vindt

19-03-2006, 13:17
je moet het gewoon een paar maanden voor je bruiloft doen zodat mensen eraan kunnen wennen

19-03-2006, 13:23

Citaat door Chouaffa...:
Ik heb het nu donker echt bijna tegen zwart aan en dat zwart vind ik ook erg mooi Alleen wat vinden jullie ik ben zelf getint van mezelf en vandaar dat het blonde juist erg nep lijkt en nu met dat zwart komt me gezicht veel witter uit wat ik erg mooi vindt
Ik heb zelf mijn haar een paar keer geverfd en ik moet eerlijk toegeven dat het eignelijk altijd tegenviel. Geen kleur past zo goed bij je als je eigen haarkleur. Zeker als je van nature donkerder bent met hele donkere wenkbrauwen zou ik oppassen dat het niet fake wordt. Of nog erger: sloerie-achtig Ik zou je aanraden -als je de gok wilt wagen- om het twee weken van te voren te laten verfen. Mocht het tegenvallen, dan heb je nog tijd om het in je eigen haarkleur over te verven

19-03-2006, 13:24

Citaat door Chouaffa...:
Ik heb zelf mijn haar donker nu maar k vind blond met bruin echt heel erg mooi Wie had zijn haren blond op haar bruiloft want ik twijfel nogal omdat ik bang ben gezeik en geroddel te krijgen van familie en schoonfam Met blond bedoel ik niet helemaal blond maar gewoon lichtbruin met blonde strepen
nou ja blond????

19-03-2006, 13:38
vindt dat nep staan bij meiden met een donkere huidkleur........meiden die wat bleker zijn kwa huidskleur staat het mooier blond ben je donkere dan moet je een andere kleur nemen zoals donkerbruin of een rood kleurtje ofzo maar geen blond sorry staat gewoon niet en vooral niet met donkere wenkbrauwen vindt dat echt lelijk en je kan beter je eigen haarkleur laten voor je bruiloft vindt ik is mooier

19-03-2006, 14:47


Hey schatjes shokran voor jullie meningen ik heb het nu donkerbruin bijna tegen zwart aan en dat vind ik ook erg mooi ik denk zelfs dat ik er zwart doorheen ga gooien

19-03-2006, 16:40
nou meid ik hou heel erg van blond haar maar kan me haren niet helemaal blonderen want heb best zwak haar op advies van mij kapster maar heb er wel blonde plukken in met koper
was echt heel mooi niet te weet je wel maar 1 advies wel een week van te voren zetten
anders lijkt je haar zo geel na een week is de kleur goed ingetrokken veel geluk nog meisje

19-03-2006, 16:42
Dank je schat

Pagina's : [1] 2