Bekijk volle/desktop versie : Gezichtsbedrog



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

18-03-2006, 13:05


Ik ging net boodschappen doen en kwam z'n strenge moslimstel tegen, hand in hand, opzich niks aan de hand, ik woon in Amsterdam en ben wel wat gewend, maar dit vond ik echt te ver Dit vrouw was volkomen in het zwart gesluierd zelfs haar ogen, volgens zag ze helemaal niets, dat verklaart waarom die man haar hand vasthield bij het oversteken.....

wat denken jullie: heeft die vrouw er echt voor gekozen om er zou bij te lopen of moet ze. Ze zag er best klein en tenger uit, terwijl die man er veel langer en sterker uitziet.

18-03-2006, 13:08


moet ze zelf weten meid, als ze zo wil bij lopen is dat haar goed recht.

18-03-2006, 13:08
sallam
laat de mensen nu toch eens gewoon in hun waarde
als zij niet g elukkig zou zijn,zou ze echt niet bij dei man zijn gebleven....
willie waar mensen op lettten als ze over straat lopen.

18-03-2006, 13:10

Citaat door lalabuya:


Ik ging net boodschappen doen en kwam z'n strenge moslimstel tegen, hand in hand, opzich niks aan de hand, ik woon in Amsterdam en ben wel wat gewend, maar dit vond ik echt te ver Dit vrouw was volkomen in het zwart gesluierd zelfs haar ogen, volgens zag ze helemaal niets, dat verklaart waarom die man haar hand vasthield bij het oversteken.....

wat denken jullie: heeft die vrouw er echt voor gekozen om er zou bij te lopen of moet ze. Ze zag er best klein en tenger uit, terwijl die man er veel langer en sterker uitziet.
hahahaha dit meen jij toch niet he?? denk je echt dat een moslima met niqaab niks kan zien??
en de vrouwen met niqaab die alleen lopen hoe doen die het? met een stok lopen

die man kan haar hand ook uit liefde vast houden, ja echt waar zelfs "strenge" moslimmannen houden van hun vrouwen.

sorry niet aanvallend bedoeld ofzo vind het gewoon grappig

18-03-2006, 13:10


en waarom die titel

alsof meiden die met een mini rokje lopen en topje normaal zijn

leef en laten leven

18-03-2006, 13:11
salaam..
Sommige mensen kiezen daarvoor..ze willen zo leven , en dat mag..
zij praktiseren hun geloof echt diep en proberen het zo goed mogelijk na te leven
de vraag is wat vind jij normaal en wat vinden zij normaal?
meningen verschillen, maar laat iedereen op zijn waarde..

wa3alikoemsalaam

18-03-2006, 13:11

Citaat door tangiia23:
en waarom die titel

alsof meiden die met een mini rokje lopen en topje normaal zijn

leef en laten leven
neeeheeeee dat is volkomen normaal dat is modeeee joh pffffff






18-03-2006, 13:12
Je zegt wel dat je wat gewend bent, maar zo kom je niet over!!
Je hebt inderdaad vrouwen die er voor kiezen om " er zo bij te lopen" Vol overtuiging zelfs!
Trouwens ze ziet heus wel hoor, er zitten gaatje in aan de binennkant van de sluier die ze voor haar ogen draagt, misschien was het gewoon een verliefd stel en konden ze niet van elkaar afblijven!

18-03-2006, 13:12

Citaat door Lady_Arif:
sallam
laat de mensen nu toch eens gewoon in hun waarde
als zij niet g elukkig zou zijn,zou ze echt niet bij dei man zijn gebleven....
willie waar mensen op lettten als ze over straat lopen.
Ik kon er niets aandoen meid, ze liepen naast me en trouwens, ik ben niet de enige die haar nek heeft bezeerd over dat stel. Ik heb niets tegen dat soort mensen en probeer iedereen in zijn/haar waarde te laten. Alleen de aanblik van dat kleine tengere vrouwtje deed me wat.

18-03-2006, 13:14

Citaat door lalabuya:


Ik ging net boodschappen doen en kwam z'n strenge moslimstel tegen, hand in hand, opzich niks aan de hand, ik woon in Amsterdam en ben wel wat gewend, maar dit vond ik echt te ver Dit vrouw was volkomen in het zwart gesluierd zelfs haar ogen, volgens zag ze helemaal niets, dat verklaart waarom die man haar hand vasthield bij het oversteken.....

wat denken jullie: heeft die vrouw er echt voor gekozen om er zou bij te lopen of moet ze. Ze zag er best klein en tenger uit, terwijl die man er veel langer en sterker uitziet.
Asalamoe Alaykoem,

Ik ken genoeg meiden die een niqaab dragen en daar kiezen ze zelf voor..en tja ik heb niks anders dan respect voor ze moge Allaah ze belonen.

Wasalaam

18-03-2006, 13:16
Wat dei vrouw aanhad is niet van die Afgaanse sluier met van die gaten erin, maar helemaal geen gaten !!! gewoon dikke vitrage. ik heb wel vaker Burka's gezien hier in Amsterdam, maar deze is anders.

18-03-2006, 13:18

Citaat door lalabuya:
Wat dei vrouw aanhad is niet van die Afgaanse sluier met van die gaten erin, maar helemaal geen gaten !!! gewoon dikke vitrage. ik heb wel vaker Burka's gezien hier in Amsterdam, maar deze is anders.
Waar erger jij je aan als ik vragen mag?leef en laat leven...als ze niks ziet dan is dat toch haar probleem??

Wasalaaam

18-03-2006, 13:23



Citaat door UmmNaasiruddeen:
Waar erger jij je aan als ik vragen mag?leef en laat leven...als ze niks ziet dan is dat toch haar probleem??

Wasalaaam
Ik erger me d'r absoluut niet aan Ik heb niets tegen sluiers etc... ik heb zat in de famillie rondlopen, maar wat ik zei, de aanblik van die vrouwtje deed me wat, ze zag er niet zelfverzekerd uit zoals de meeste vrouwten met een Burka dat doen, deze vrouwtje werd zowat meegesleept door die vent en ik overdrijf niet ik mag toch wel een beetje emotie tonen of niet

18-03-2006, 16:21

Citaat door lalabuya:


Ik ging net boodschappen doen en kwam z'n strenge moslimstel tegen, hand in hand, opzich niks aan de hand, ik woon in Amsterdam en ben wel wat gewend, maar dit vond ik echt te ver Dit vrouw was volkomen in het zwart gesluierd zelfs haar ogen, volgens zag ze helemaal niets, dat verklaart waarom die man haar hand vasthield bij het oversteken.....

wat denken jullie: heeft die vrouw er echt voor gekozen om er zou bij te lopen of moet ze. Ze zag er best klein en tenger uit, terwijl die man er veel langer en sterker uitziet.
Wat is daar mis mee dan? Een top tot teen gesluierde vrouw..Vind het alleen maar toppie!!..

En ja, ik denk dat die vrouw er gewoon zelf voor heeft gekozen, en dat die man gewoon haar hand uit liefde vasthoudt..

18-03-2006, 16:26

Citaat door lalabuya:


Ik ging net boodschappen doen en kwam z'n strenge moslimstel tegen, hand in hand, opzich niks aan de hand, ik woon in Amsterdam en ben wel wat gewend, maar dit vond ik echt te ver Dit vrouw was volkomen in het zwart gesluierd zelfs haar ogen, volgens zag ze helemaal niets, dat verklaart waarom die man haar hand vasthield bij het oversteken.....

wat denken jullie: heeft die vrouw er echt voor gekozen om er zou bij te lopen of moet ze. Ze zag er best klein en tenger uit, terwijl die man er veel langer en sterker uitziet.
dat ze klein en tenger is wil niet zeggen dat ze niet zelf kan beslissen...
ja jij mag vinden wat je wilt maar die vrouw mag ook zelf weten wat ze doet..

ik zag trouwens laatst een man met een zware baard en een vrouw met burqa in de xenos..was wel beetje raar maar vond het toch heel lief dat zij haar man en een kindje samen op pad waren

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7