Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Ik wil 10 kilo afvallen



Pagina's : [1] 2 3 4 5

17-03-2006, 21:07
Ik weeg nu 60 en inshalla wil ik 50 kilo worden. Hoe kan ik op z'n snelst 50 kilo worden Help me en doe mee met het dieet..
dunya

17-03-2006, 21:08



Citaat door DunYaa01:
Ik weeg nu 60 en inshalla wil ik 50 kilo worden. Hoe kan ik op z'n snelst 50 kilo worden Help me en doe mee met het dieet..
dunya
jij bent crazy!!! 60 is goed hooor!! 50 is niet normaal is te weinigg..
beter blijf je gewoon op gewicht..of ga je je lichaam strak trainen maar afvallen je bent gekkkkkkkk

17-03-2006, 21:24

Citaat door bent oujda:
jij bent crazy!!! 60 is goed hooor!! 50 is niet normaal is te weinigg..
beter blijf je gewoon op gewicht..of ga je je lichaam strak trainen maar afvallen je bent gekkkkkkkk
Ik moet wel thuis zijn het allemaal anorxia patiente 48 kilo daar ben ik zo jarloess op! Gewoon ff wat vet weg werken heb je nou tipss
dunya

17-03-2006, 21:59
ik weeg 57 en ik wil ook afvallen maar toen ik begon met dieeten kreeg ik op mijn kop thuis mijn moeder zei dat ik eruit zag als een lopende zombie dus ga gewoon sporten,dieeten is niet gezond (vooral niet als je nog in de groei bent)

17-03-2006, 22:11


gekke meiden.....vergelijk jezelf met iemand die heel vet en dik en zwaar is..dan denkje hey ik val wel mee......blijf gewoon lekekr je figuurtje houden meidenn

17-03-2006, 22:30
wie heeft er tipsssssssssssssssssssssssssssssssssssssss??
duNya

17-03-2006, 22:38

Citaat door DunYaa01:
wie heeft er tipsssssssssssssssssssssssssssssssssssssss??
duNya
veel en veeel water.....ken je die spa flesjes vul drie flesjes...en drink het.bij elke maaltijd drink je een volle glas water.....dan zit je een beetje vol...dan eetje minder....en je moet langzaam eten dan zit je sneller vol..................


..en niet te vet eten...en niet na 8 a 9 uur eten.......geen vette happen maar ontbijt wel goed s ochtends dan val je gewoon af hoor je moet wel gewoon normaal gezong blijven eten..3 keer op een dag....je zou denken dat je neit moest eten als je wil afvallen maar je lichaam heeft bouw stoffen nodig dus je MOET eten...maar als je mama tagine maakt eetje het gewoon met een vork en niet teveeel brood wordtje VEt van

17-03-2006, 22:39

Citaat door bent oujda:
veel en veeel water.....ken je die spa flesjes vul drie flesjes...en drink het...en niet te vet eten...en niet na 8 a 9 uur eten.......geen vette happen
bedanktttt
ben je ook op dieet
duNya

17-03-2006, 22:44

Citaat door DunYaa01:
bedanktttt
ben je ook op dieet
duNya

ik ben al zolang niet gaan trainen!! en ik ben 2 kilo afgevallen ik ben zo blij...bij mij is het me gezicht die wordt steeds smaller. hahaha....en 2 mensen zeiden dat tegen me...ik kon ze wel zoenen ik was zoo blij...ik was ook een tijdje ziek..ik at niet veel...en ik dronk veeeeeeeeeeeeel waterr..3 spa flesjes...ik volg niet echt een dieet ......geloof me dat h ou je neit voll.....want dan ga je meer naar die dingen verlangen....en kom je een na een tijdje weer terug op je ouwe gewicht.

ga geen drastische veranderingen ondernemen...eet gewoon!! niet totdat je helemaal ontploft ,voordat je buikpijn krijgt moet je stoppen

eet gewoon wat je dagelijks eeet niet te veeel niet te vet...en geen chocolade wordtje ook dikkk van......en snoep...en vette happen

17-03-2006, 22:45

Citaat door nassira1982:
Vul jezelf ook met fruit in de middag.....
Neem fruit mee naar je school/werk
Veel water inderdaad....
Neem 'vaker de trap, ipv lift en/of roltrap...(of fiets een stuk naar het station e.d.)
Probeer light produkten te nemen (kaas, lightdranken, magere melk e.d.)
Kijk uit met boter en vet.....echte dikmakers, maar pizza popcorn en suikerpinda's zijn ook verschrikkelijk fout! VOORAL AMERICAN PIZZA!

Nou succes
dankje zinaa voor meer van je tips,,,,oeiii ik heb laatst 3 handjes vol suikerpinda s op

17-03-2006, 22:51

Citaat door bent oujda:

ik ben al zolang niet gaan trainen!! en ik ben 2 kilo afgevallen ik ben zo blij...bij mij is het me gezicht die wordt steeds smaller. hahaha....en 2 mensen zeiden dat tegen me...ik kon ze wel zoenen ik was zoo blij...ik was ook een tijdje ziek..ik at niet veel...en ik dronk veeeeeeeeeeeeel waterr..3 spa flesjes...ik volg niet echt een dieet ......geloof me dat h ou je neit voll.....want dan ga je meer naar die dingen verlangen....en kom je een na een tijdje weer terug op je ouwe gewicht.

ga geen drastische veranderingen ondernemen...eet gewoon!! niet totdat je helemaal ontploft ,voordat je buikpijn krijgt moet je stoppen

eet gewoon wat je dagelijks eeet niet te veeel niet te vet...en geen chocolade wordtje ook dikkk van......en snoep...en vette happen
Ik heb soms van die vreet buien wil je niet weten. Soms eet ik terwijl ik geen honger heb. Mijn avondmaal is altijd wel pizza of donner of macaroni. Ik schik ook zelf van mezelf dat ik geen shi 100 kilo ben want ik kan echt vreten als de best en alleen maar vette happen!
dunya

17-03-2006, 23:01
k ben nu ongesteld jonge k vreet alles wat los en vast zit...egt niet goed man! K was deze week ze3ma ook begonnen met diëten (weight watchers) ......ahahaha k heb het met moeite 3 uurtjes volgehouden zodra k op school kwam ging k meteen een reep uit de automaat halen hahaha dus zoals al eerder werd gezegd ga gwoon lkkr je vet eraf trainen...diëten is niet voor ons marokkaanse meisjes weggelegd

17-03-2006, 23:01


1. Stop met witbrood eten, Eet donkerbruin/volkoren brood...
2. Geen zachte, zoete broodjes (dus producten met veel witmeel en fijne suiker) zoals cake, gebak, donuts, lemsemen, griba.....
3. Neem elke dag naar school/werk/stage 4 volkoren boterhammen met kaas (of halal worst ofzo) mee, zo voorkom je dat je honger krijgt en buitenshuis iets koopt, dat vaak veel vet bevat..
4. Geen AA.drink, geen Cola, wel water, thee, light cola, Crystal Clear, Light Dubbelfriss...

17-03-2006, 23:03
Zorg ervoor dat je altijd iets te eten hebt in je tas....dan ga je niet zo snel een patatje halen, of een pizza slice.....

Minder of stop met suiker in je thee/ koffie...Dit is heel makkelijk voor elkaar te krijgen, elke dag een beetje minderen en voor je het weet, lust je het niet meer met "normale hoeveelheid" suiker...

17-03-2006, 23:04
Couscous is BADDDD!! Echt waar!

Koop meergranen macaroni en zilvervliesrijst...is overal te koop en net zo lekker als de gewone varianten...

En...zoals bent oujda zegt: Ontbijten! Dus als je om 7 uur opstaat, niet wachten met eten tot het 10 uur is..., maar vroeg wat eten, daarmee houd je je stofwisseling op gang (de motor gaat werken!!)...

Pagina's : [1] 2 3 4 5