Bekijk volle/desktop versie : dames , is het veilig via....



17-03-2006, 16:01
dames is het veilig om via internet een vlieg ticket te bestellen.
ik wil graag jullie ervaring wetten

groetjes lina.

17-03-2006, 16:24


Hangt er vanaf op welke website.
Als het een bekende is is het geen probleem, heb je er nog noit van gehoord dan zou ik voorzichtig zijn.
Ik doe het zelf al jaren via Internet, kun je lekker alles zelf op je gemak uitzoeken.

17-03-2006, 16:52
als het bekend is zou ik het doen, bij ons thuis doen ze het wel.

17-03-2006, 18:02
het is via cheapticket .nl hoe zit het met betallen?
en het afhalen van het ticket, wetten jullie er meer van

17-03-2006, 18:03


Hoe ben je op die website gekomen?

Via reclame of mond op mond?

17-03-2006, 19:43

Citaat door Khadouzz:
Hoe ben je op die website gekomen?

Via reclame of mond op mond?
via reclame op tv, en ik ging bij google zoeken naar vliegticket,en toen ging ik bij veel site kijken en vergelijken en ik kwam bij cheapticket .nl,ik wilde boeken, maar ik heb het nog nooit gedaan, daarom wil ik jullie advies

17-03-2006, 19:47
Cheaptickets die jij bedoeld, kun je gerust vertrouwen. Wat betreft de afhandeling van het ticket, hangt af van voor wanneer je boekt. Boek je kort van tevoren, kun je de tickets ophalen bij hen op kantoor of op schiphol, vertrekhal 2 en anders krijg je, de tickets thuisgestuurd..

Goede reis inchallah
ciaou

17-03-2006, 19:50

Citaat door TheMansion:
Cheaptickets die jij bedoeld, kun je gerust vertrouwen. Wat betreft de afhandeling van het ticket, hangt af van voor wanneer je boekt. Boek je kort van tevoren, kun je de tickets ophalen bij hen op kantoor of op schiphol, vertrekhal 2 en anders krijg je, de tickets thuisgestuurd..

Goede reis inchallah
ciaou
dank u wel lieve schat, maar hoe zit het met betallen?

17-03-2006, 19:55

Citaat door lina2000:
dank u wel lieve schat, maar hoe zit het met betallen?
Dat hangt er ook weer vanaf.. boek je geruime tijd van tevoren, kun je op kantoor contant betalen of je kunt het geld overmaken. En anders moet je het via een creditcard betalen..